Objednávka - email z Aliexpressu

Od: Datum: 24.05.15 16:51 odpovědí: 3 změna: 25.05.15 14:48

Na Aliexpressu jsem si objednal 2 výrobky. Nejdříve jsem objednal první (obal na mobil) a o cca den jsem objednal druhý (folie na mobil). Poprvé mi přišly tedy dva maily, že platba bylo ověřena (nebo něco podobné) a teď mi přišly také dva maily, každý na jedno zboží, ale já nevím co tím chtějí říct, jestli buď píší, že objednávka dorazila (i když teda nedorazila ani jedna), nebo že objednávku odeslali. Poradíte mi s tím? Přikládám oba dva maily

První mail

Your Order 67****589****2 has been shipped
Dear ***** *********,

This is an e-mail notification to inform you that your order .67****589****2 has been shipped by the seller on 2015.05.20 00:22. You are advised to contact the seller for shipment information.

The Purchase Protection of order .67****589****2 will end on 2015.06.28 00:22.

1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click Confirm Order Received.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click Request to extend Purchase Protection to ask for the sellers approval.

Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

druhý mail

Your Order 6*****4****202 has been shipped
Dear Lenka Zidkova,

This is an e-mail notification to inform you that your order .6*****4****202 has been shipped by the seller on 2015.05.19 23:34. You are advised to contact the seller for shipment information.

The Purchase Protection of order .6*****4****202 will end on 2015.07.18 23:34.

1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click Confirm Order Received.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click Request to extend Purchase Protection to ask for the sellers approval.

Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

Poradí mi někdo, co tím chtějí sdělit, mám očekávát objednávku?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.05.15 17:00
avatar

Oba dva oznamují, že zboží bylo odesláno.

Datum: 24.05.15 17:35
avatar
Your order has been shipped - objednávka byla odeslána.
Je to automaticky generovaný email, který oznamuje odeslání zásilky, kdy končí ochranná lhůta a další pokyny co dělat až zásilka dorazí či nedorazí a jak ochrannou lhůtu prodloužit, je-li třeba.
Datum: 25.05.15 14:48
avatar

Zboží bylo odesláno :-D

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.