Nejste přihlášen/a.
Učitelka mi strašně ublížila.Tenhle rok jí už nebudu mít ale pořád na ní myslím.Když se potkáme tak ona na mně kouká divně a ve škole na mně koukala jinak něž by měla.Hodně mi ublížila ale já na ní nemůžu zapomenout.Rodiče jí nemůžou ani slyšet protože mi strašně ublížila a nedá se na to zapomenout ale jak jim mám vysvětlit že ona za to nemůže.Všichni si myslí že jsem s učitelkou měla vztah ale neměla jsem s ní vztah.Já jsem se do ní zamilovala ale uvědomila jsem si že ona se do mně vůbec nezamilovala jenom se na mě smála a tak já jsem si myslela že je to láska ale nebyla to láska a ani není.Já si osobně myslím že ona se do mě vůbec nezamilovala a já jsem kvůli ní dělala takový věci ale zjistila jsem že já jsem se do ní zamilovala a co si myslím já tak ke konci šk.roků se do mě zamilovala.Chci se s ní potkávat ale nevím jak to mám dělat
Máš v tom pěkný zmatek. Jak se pozná, že se do tebe učitelka zamilovala? Nezlob se, ale mnozí rádci ti psali, ať nezaměňuješ lásku za takové to oblíbení si nějakého žáka. Že se na tebe sem tam pěkně usmála - to je zcela normální. Také jsem měla ve tvém věku pocit, že na mne každý druhý učitel kouká jinak a je do mne zamilovaný. Byl to opravdu jen pocit.
Rodiče ji nemůžou ani slyšet? Proč? Protože se nezamilovala? Nebo že jste jako měly mít vztah?To nějak nechápu. Pokud žádný vztah nebyl, tak jsi to sand rodičům řekla, ne? Čím ti tedy tak strašně ublížila?
Jednu věc nechápu vůbec - píšeš, že ti strašně ublížila, a za dvě věty zas, že ona za to nemohla. Takže jak?