Úřední dopis

Od: Datum: 20.08.12 15:29 odpovědí: 6 změna: 20.08.12 21:41

V jaké lhůtě je firma povinna odpovědět zákazníkovi na stížnost, kterou zákazník zaslal doporučeně na adresu firmy?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.08.12 15:33
 
avatar

Obávám se, že Váš dotaz je značně nejasný...

Co je to "stížnost"? Něco jako "Vaše sekretářka na mne byla ošklivá...neusmála se na mne a nepozdravila"?

Pak na to nemusí odpovědět vůbec...ani když napíšete dopis "na doručenku"...

Datum: 20.08.12 15:42
 

Firma musí reagovat na reklamaci, o tu ale podle popisu asi nejde. Nic jiného, na co firma MUSÍ reagovat ze strany běžné osoby mě nenapadá.
.
PS: jsem obchodník, a i když neříkám že to je Váš případ tak na některé "stížnosti" by se dalo reagovat buď tím že by zákazník měl číst popis zboží které si kupuje, případně rovnou navštívit specializované lékařské zařízení. Reagovat takovým způsobem ale samozřejmě nemá smysl, takže někdy je lepší nereagovat vůbec.

Od: pt®
Datum: 20.08.12 16:00
 
avatar

"stařena", úřední dopis je, když píšete na úřad. Pokud jste napsala firmě stížnost, nemusí vůbec reagovat. Pokud máte neřešitelný problém s firmou, měla byste napsat úřední dopis a stěžovat si na příslušném úřadě na firmu, podle toho o co se jedná. Dala jste mizivé informace, jinak nelze odpovědět.

Od: buss®
Datum: 20.08.12 16:04
 

Je třeba precizovat, že se na vás prodavačka či kdo neusmíval je irelevantní. A ještě co to je za firma, soukromník, státní. Soukromá nijak, je to o slušnosti. Některé mají na to směrnice, má firma na to postup?

Kdysik bylo jakésik nař ízení pro řešení, nevím už, jak se to jmenovalo, ale údajně to platí i dnes, asi to nikdo nezrušil, ovšem ne pro soukromo, to tehdy neznali...

Datum: 20.08.12 18:20
 
avatar

Záleží na tom, o jakou stížnost jde. I kdyby však firma nebyla povinna na stížnost reagovat, korektní firma vždy odpoví.

Datum: 20.08.12 21:41
 

Věř tomu, že jsou typy "stížností", na které nemá cenu reagovat *ee*

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.