Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím moc o radu. Objednala jsem si zboží přes internetový obchod a pak jsem objednávku ještě v ten den stornovala přes mail. Všimla jsem si ale, že v jejich podmínkách mají uvedeno,že pokud provedu storno po 2hodinách od potvrzení objednávky, budu platit pokutu 300kč. Já jsem ho stornovala po 4hodinách, tudíž bych měla platit ty 300kč. Nějak se mi to ale nezdá, myslela jsem, že pokud nebylo zboží ještě odesláno tak se nic neděje. Má právo dle zákona odstoupit od objednávky do 14 dnů? Prosím poraďte mi. Předem děkuji.
Dle zákona máte právo do 14 dnů zboží vrátit (za splnění dalších podmínek - nepoškozené, bez známek používání atd.). Storno objednávky si může obchod určit i jinak.
Na druhou stranu - pokud objednávku stornujete dokud obchodu nevzniknou výdaje, není důvod účtovat stornopoplatek...
Stalo se mi, že jsem stornoval objednávku až druhý den, mailem a bez problémů, bez jakýchkoli sankcí - určitě je taková varianta pro obchod lepší, než třeba nepřevzetí dobírky.
Podle mě je tohle o domluvě mezi vámi a obchodem...pokud tam je někdo aspon trochu normální tak vám to v pohodě zruší.
Mají tam tohle uvedeno.Vím,že jsem si měla pořádně nejdřív pročíst jejich podmínky
Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat), nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu info@moje-miminko.cz, v předmětu e-mailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena _ odeslána v zákonné lhůtě zpět, a to poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka).
Storno po 2 hod: pokud zákazník požádá o storno objednávky po uplynutí 2 hod. od potvrzení objednávky bude mu účtována smluvní pokuta ve výši 300,_ Kč. Tato pokuta bude požadována výhradně na objednávajícím a případně vymáhán dle platných zákonů České republiky.
Nepřevzetí zásilky, bezdůvodné storno: v případě,že zboží již bylo odesláno a zákazník objednávku stornuje, zboží nepřevezme, odmítne zboží převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku. V takovém případě bude účtována smluvní pokuta ve výši 500,_ Kč a náklady na poštovné a balné.Náklady na poštovné a balné jsou vždy závislé na velikosti a váze zásilky, kde výši doložíme dokladem od společnosti zajišťující doručování zásilek. Tyto smluvní pokuty budou vymáhány dle platných předpisů České republiky.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část pouze u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude kontaktovat kupujícího. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
Prodávající je vždy oprávněn požádat kupujícího o autorizaci objednávky, například e-mailem nebo telefonicky. Prodávající si vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě špatně uvedené ceny. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u kupujícího, který si zboží nevyzvedl nebo stornoval.
"Tato pokuta bude požadována výhradně na objednávajícím"
Objednávala to vaše zlá sousedka, ne vy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.