Storno objednávky přes internet

Od: Datum: 11.08.12 16:14 odpovědí: 10 změna: 11.08.12 19:02

Dobrý den, prosím moc o radu. Objednala jsem si zboží přes internetový obchod a pak jsem objednávku ještě v ten den stornovala přes mail. Všimla jsem si ale, že v jejich podmínkách mají uvedeno,že pokud provedu storno po 2hodinách od potvrzení objednávky, budu platit pokutu 300kč. Já jsem ho stornovala po 4hodinách, tudíž bych měla platit ty 300kč. Nějak se mi to ale nezdá, myslela jsem, že pokud nebylo zboží ještě odesláno tak se nic neděje. Má právo dle zákona odstoupit od objednávky do 14 dnů? Prosím poraďte mi. Předem děkuji.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.08.12 16:21
 

normálně tam zavolejte , že už nic nechcete . Když budou dělat bububu , tak si zboží prostě neodeberete ,Kdyby byl každej zákazník tak slušnej ja vy , tak by to bylo super

Od: hahanaj*
Datum: 11.08.12 16:24
 

měla sis přečíst před objednáním jejich podmínky - takže pokuta je platná

Od: mowla*
Datum: 11.08.12 16:25
 

Dle zákona máte právo do 14 dnů zboží vrátit (za splnění dalších podmínek - nepoškozené, bez známek používání atd.). Storno objednávky si může obchod určit i jinak.

Na druhou stranu - pokud objednávku stornujete dokud obchodu nevzniknou výdaje, není důvod účtovat stornopoplatek...

Stalo se mi, že jsem stornoval objednávku až druhý den, mailem a bez problémů, bez jakýchkoli sankcí - určitě je taková varianta pro obchod lepší, než třeba nepřevzetí dobírky.

Od: des*
Datum: 11.08.12 16:32
 

Proč hledat most,když je řeka tak daleko?Kašlete na ně.

Od: pujmy*
Datum: 11.08.12 16:40
 

Já vím, ale jde mi o to, jestli na to dle zákona mají právo...

Datum: 11.08.12 16:32
 

Podle mě je tohle o domluvě mezi vámi a obchodem...pokud tam je někdo aspon trochu normální tak vám to v pohodě zruší.

Od: pujmy*
Datum: 11.08.12 16:38
 

Mají tam tohle uvedeno.Vím,že jsem si měla pořádně nejdřív pročíst jejich podmínky:(

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat), nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu info@moje-miminko.cz, v předmětu e-mailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena _ odeslána v zákonné lhůtě zpět, a to poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka).

Storno po 2 hod: pokud zákazník požádá o storno objednávky po uplynutí 2 hod. od potvrzení objednávky bude mu účtována smluvní pokuta ve výši 300,_ Kč. Tato pokuta bude požadována výhradně na objednávajícím a případně vymáhán dle platných zákonů České republiky.

Nepřevzetí zásilky, bezdůvodné storno: v případě,že zboží již bylo odesláno a zákazník objednávku stornuje, zboží nepřevezme, odmítne zboží převzít ve stanovené úložní lhůtě od dopravce či doručitele, nebo zásilka nemohla být doručena z důvodu neoznačené schránky či zvonku. V takovém případě bude účtována smluvní pokuta ve výši 500,_ Kč a náklady na poštovné a balné.Náklady na poštovné a balné jsou vždy závislé na velikosti a váze zásilky, kde výši doložíme dokladem od společnosti zajišťující doručování zásilek. Tyto smluvní pokuty budou vymáhány dle platných předpisů České republiky.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část pouze u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude kontaktovat kupujícího. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Prodávající je vždy oprávněn požádat kupujícího o autorizaci objednávky, například e-mailem nebo telefonicky. Prodávající si vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě špatně uvedené ceny. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u kupujícího, který si zboží nevyzvedl nebo stornoval.

Datum: 11.08.12 17:19
 
avatar

"Tato pokuta bude požadována výhradně na objednávajícím"

Objednávala to vaše zlá sousedka, ne vy.

Od: mowla*
Datum: 11.08.12 17:24
 

Případně osoba blízká...

*haha**smich*

Datum: 11.08.12 19:02
 

tak jestli to chápu dobře , tak jste zboží zaplatila předem ,ale tak to máte smůlu a oni vám vrátěj jen tu část , kterou podle jejich podmínek musej . V případě , že nemáte nic zaplacené , nechápu čeho se bojíte , prostě maj smůlu oni .

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.