Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neilhost-pro tebe

Od: venca1* odpovědí: 6 změna:

Protože jsi jediný,který reagoval na můj dotaz z kurzorem,sděluji,že na klávesu Inzert se to nezmění.

Je mi divné,že to dělá jenom pod Explorerem a v Norton Commandru,pod Firefoxem a např v Note Padu je to normální.Jedná se o ten kurzor obdélníkový,ne o tu chňapací ruku,jak jsou na fotce.

Zatím díky a hezký den.

doplněno 02.06.09 11:56:

Omlouvám se za překlep ve jméně,má být neylhost-promiň.

doplněno 02.06.09 11:59:

K čemu je vlastně klávesa Inzert,notebook jsem zakoupil bez jakékoliv dokumentace,např o klávesách a jsem začátečník.

výtka
Upozornění od sys maverick 02. 06. 2009 21:17:57

Nezakládejte nové otázky ke stejnému problému! Používejte buď doplnit odpověď a nebo samostatnou odpověď.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sondaw*
hodnocení

2x

Klávesa Insert přepíná mezi přepisováním a vložením. Pokud aktivuješ Insert, stisknutím písmen nebo jiných znaků na klávesnici budeš přepisovat stávající text. Písmenka napravo od kurzoru budou mizet a místo nich se zobrazí nově stisknuté znaky. Insert tak teda vlastně umazává text.

Někdy také slouží k označení souborů (například v programu Total Commander) - a má stejnou funkci jako klávesa Shift + šipky

venca1*
hodnocení

Ahoj sondav.

Díky za radu,dal jsem Ti body,ale mělo to být směřováno na "neylhosta",který mi jediny odpověděl na můj dotaz z 31.5. 18:55,ohledně zdeformovaného kurzoru a jeho rada nepomohla.Tak se na to koukni,jestli jsi dobrej,asi se z toho nikdo nevidí ,protože nikdo jiný se neozval,což nebývá zvykem a blbě se s tím píše.

Díka

venca1

sondaw*

Myslím, že nejde o to, jak je kdo dobrej, ale jestli se s podobným problémem někdy setkal. Není to teda ani neochota ti odpovědět, prostě tento problém nikdo nezná. Přiznám se, že se mi totéž stalo kdysi na stolním PC, stačilo vymazat dočasné soubory, cookie prohlížeče, restartovat prohlížeč a bylo všechno v pořádku.