Posilování doma- cvičební plán

Od: Datum: 08.06.15 21:47 odpovědí: 2 změna: 10.06.15 10:12

Dobrý den,

možná bude můj dotaz znít trochu zvláštně ale přesto jej položím. Mám 20 let ale postavou vypadám snad na 15. Nebojím se říct, že jsem kost a kůže a přitom se v jídle nijak nehlídám a jím cokoliv ale prostě nemohu přibrat, vážím 63 kg a mám 179 cm.

Proto jsem se rozhodl, že se sebou musím něco začít dělat. Jenže nikde v okolí nemám posilovnu ani žádné fitcentrum a proto bych chtěl posilovat doma. Ale protože posilování bez správné stravy a dalších "doplňkových" aktivit nemá takový efekt, tak bych se s Váma chtěl poradit, nebo spíše zeptat.

Nemá někdo s podobnou tělesnou konstitucí doma schován cvičební plán nejprve na nabírání svalové hmoty a poté na tvorbu svalů a byl by ochoten mi ho poskytnout? Nebe nevíte, kde bych na internetu něco takového našel? Samozřejmě jsem hledal a také našel, jenže se mi nechce pouštět do ničeho co není ověřené, protože to taky nemusí být "funkční" ale hlavně nevím jestli by to vyhovovalo přímo mé tělesné konstituci.

Již nějakou dobu doma cvičím, ale opravdu jen hrazdu, kliky a nějaké sklapovačky a běh. O správném jídelníčku, který by mi pomohl nabrat nemám ani potuchy. Samozřejmě je mi jasné, že je to běh na dlouhou trať a výsledky se nedostaví hned, ale až za dlouho dobu.

Pokud mi budete ochotni a schopni nějak poradit, budu velmi rád.

Děkuji

Adam Hrnčíř


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.06.15 16:11
avatar

Mrkni na youtube na workout,crossfit.Tohle cvičení s vlastní vahou by Ti prospělo a můžeš jej provozovat všude.Na jídelníček kukni na odkaz http://www.velkesvaly.cz/stra…396-co-vite-o-svem-somatotypu nebo si vyhledej jiný jídelníček dle somatotipu.

Od: bezec
Datum: 10.06.15 10:12

Koukni na triatlonisty nebo desetibojaře a porovnej s kulturistama. A hlavně oboje v důchodu. Kulturista většinou neunese sám sebe a jak přestane cvičit tak má ze svalů zplihlý sádlo, triatlet má i ve stáří štíhlou svalnatou postavu. Výživa + posilovna na objem - nedoporučuju. Lepší je plavat + běhat + jezdit na kole + veslovat atd. atd. Začíná léto, můžeš jezdit k rybníku a palvat - to ti dá mnohem víc než posilovna, tu si nech jako doplněk... Plavat to chce všechny styly - kraul, prsa, znak, motýlka ;) Rozplavat, pak intervaly krátký i dlouhý - podle nálady..) Koukni na plavce jaký to jsou hrany, a u rybníka jsou slečny v plavkách, to taky není špatný ;)

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.