Jak bydlet v USA

Od: Datum: 05.08.12 19:19 odpovědí: 4 změna: 05.08.12 20:25

Ahoj, mám takový dotaz, který si nejspíše už řeklo hodně lidí...Ja žít v USA delší dobu bez green card? Přemýšlela jsem o studijním pobytu, jelikož jsem stále studentkou nebo o pracovním vízu ale to mi nejspíše nedají..Rozhodně tam nechci jet a zustat načerno...Hodně jsem přemýšlela o studentském vízu, ale zařízení školy, bydlení, poplatky platit studium stojí hodně a já jako studentka na to nemám...Co by jste mi radili Vy? Děkuji

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: joi2
Datum: 05.08.12 19:21

Taky bych nejratši odjela do USA, taky bych ráda věděla. Jsem taky studentka.

Datum: 05.08.12 20:00

Tak třeba až dokončíš školu, tak můžeš zkusit u Student Agency práci jako Au Pair. Budeš tam rok, zdokonalíš jazyk, zvykneš si na prostředí a ještě budeš dostávat kapesné. Když budeš mít štěstí, tak se tam můžeš i usadit a postavit se na vlastní nohy.

Celkově si myslím, že Student Agency je hodně kvalitní společnost. Já osobně bych jednou chtěl vyjet na studijní pobyt angličtiny do USA nebo Austrálie. Myslím, že to je i docela finančně únosné.

Od: kulihrasek*
Datum: 05.08.12 20:03

no ja bych se tam usadila ráda ale co green card..? To je to, oč tu běží..

Datum: 05.08.12 20:25

http://chcidoameriky.cz/zelen…-pobyvat-ve-spojenych-statech