Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ge money bank drzi penize

Od: denx odpovědí: 6 změna:

Dobry den stala se nam nemila vec banka nam zablokovala ucet pro podezreni z prani spinavych penez kvuli vetsimu prijmu.Hledam touto cestou nekoho komu se to stalo take nebo tomu alespon rozumi a poradil by.Banka nam drzi veskere penize na uctu jedna se o cca 15 tis a nehodla nam je vyplatit dokud vec neprosetri je to uplna hloupost jsme uplne normalni rodina :-D ale nemame penize usebe cca 500kc a rekli nam ze se to muze tahnout dny az tydny mame male dite nemuzem byt bez prijmu musi byt naka cesta jak nam vyplatit penize jsou preci nase? Dekuji za kazdou radu na pobocce sme se domahali na callcentru i online chtu take bezvysledne.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar mike007

Mám účet u stejné banky, příjem daleko větší a tohle se mi tedy nestalo. Je holý nesmysl, aby vám banka kvůli patnácti tisícům zablokovala účet...

denx
hodnocení

nn Tady nejde o 15 tis pry nam tam chodi moc penez od novyho roku manzel kupuje a prodava veci a je tam moc transakci pry a musi to prosetrit ale tech 15tis nam nechce vyplatit co mame momentalne na uctu to je ten problem

Aha, takže problém není kvůli vysokém přijmu, ale častým transakcím. Asi nenaděláte nic. Prošetřit se to musí. Manžel by si měl pro takové věci asi zařídit podnikatelský účet.

denx
hodnocení

To je sice uzasny at si setrej co chtej ale prece mi po celou dobu nemuzou drzet penize? jako budou to resit mesic dva a sezerou mi vsechny penize co prijdou a ani mi je nevyplatej? zceho mame asi tak zit zejo potrebuji nejak ty penize znich dostat

 

money
hodnocení

0x

U této banky je všechno možné. Viz vymáhání dluhů na někom kdo nic nedluží, když banka poslala peníze jinam.

 

mp*
hodnocení

0x

Jediné co mě napadá, že na Váš účet chodily peníze z nějakého podezřelého účtu, který už prošetřují určené úřady a vy jste se s tím svezli. Asi nezbývá než čekat, žádat podrobné zdůvodnění a popřípadě podat stížnost, zatím jen u dané banky. Já už jsem u GE od začátku a spokojenost - zejména v posledních letech, kdy mám účty bez poplatků. Jinak na Call centrum je jen taková lepší příručka v lidském podání, jak co udělat. Ty telefonisti nemají vůbec žádné pravomoci cokoli nestandardního řešit. Slouží firmám jen jakový první obranný val, a firma doufá, že tak alespoň pár zákazníků odrazí. Chce to se dostat minimálně k vedoucímu pobočky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]