Nejste přihlášen/a.
Přátele važná otazka pracuji jako kuryr a potrebuji radu za poslední rok jsem prosoupal patery boty tak je stridam po 2 az 3 mesicich pokažka uplne hyn!Dene toho nachodím opravdu mnoho plus jizda autem.S jakymi boty mate dobre skusenosti.
Normální boty zničím do 6ti měsíců... adidas, hitec, reebook... všechny přes 1000,-
Teď mám pracovní boty od VM a už drží přes rok. Stále jako nové, jen jsem měnil vložku.
Já mám jedny zimní pohorky už hodně dlouho a teď jsem koukal, je to značka Kangaroos, jestli to ještě existuje. Ty teda vydržely dlouho.
Mp - Pokud se nepletu, tak to dělají Autralani, jejich tenisky vydrží maraton, ale už jsem je dlouho nesehnal.
doplněno 19.04.15 01:20:Potřebuješ pohodlné, měkké, co vydrží každé počasí, nemají vážit metrák, koukni na Garmisch - comfortex
Dobrá zkušenost s pracovníma botama - bílá, kožená pracovní obuv Prestige s modrou podrážkou - černé mají nejen jinou barvu, ale i jinou podrážku která se po po čase po kusech rozpadla. Jediné místo, které trpí je šití lemu v místě nad palcem u nohy, nebo v místě ohybu v bočním šití nad nártem, kde nit povoluje, ale boty drží třeba deset let. Jsou ve dvou verzích - jedna normálně vysoká jako polobotka a druhá trošku vyšší ke kotníkům, výborná pro stabilní chůzi i pohyb po pracovišti i pro turistiku. Chce to koupit si správnou velikost, noha nesmí být ani těsná, ani se nesmí uvnitř pohybovat, to by se dřely paty, ale to je samozřejmost u všech bot.
Zdravím, já mám dobrou zkušennost s touto firmou. Je to cz výroba a dělají pro záchranné a obranné složky, hasiče i pracovní a trekovou obuv. Jsou sice drahé ale dobré. Jedny celokoženné určené pro horskou službu a extrémní podmínky mi vydržely 8 let. I teď jsou v pohodě, jen na pohled nejsou moc hezké. Cena byla cca 4000kč. Mají stránky, tak se podívejte. zkraceno.cz/...