Záruka při ukončení prodeje

Od: Datum: 24.07.12 16:15 odpovědí: 1 změna: 24.07.12 18:03

Ahoj,chtěl jsem se poradit,koupil jsem si v kamenném obchodu notebook,poslední dobou se mi někdy stává,že se zasekává,tak jsem se tam šel přeptat na reklamaci a koukám,obchod skončil,nevím proč,ale to je teď i jedno..Chci se tedy zeptat,jak je to s reklamací?Je to notebook Lenovo,takže by jsem ho k nim normálně poslal s fakturou z obchodu?Prodejce říkal,že faktura je zároveň,jako záruční list,vím,že to tak normálně funguje,ale aby to stačilo i jim v tom servisu..A délka záruky?Nedělal jsem si žádné prodloužení,jak někteří prodejci nabízí,takže by jsem měl mít ze zákona 2 roky?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: olaf71*
Datum: 24.07.12 18:03

stačí si na netu najít záruční servis Lenovo a ten Vám ho zdarma opraví, pokud máte účtenku s datumem do dvou let od zakoupení. Tak je to běžné s veškerou elektronikou, některé však mají vyloženě záruční list. Ten, kdo není schopen si najít servis sám, tak pomůže prodejce,ale to se Vás netýká.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.