Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výbava pro dceru

Od: saxi13 odpovědí: 11 změna:

S kamarádkou, s kterou máme stejně staré dospělé dcery jsme došly na otázku, co se vlastně chystalo dcerám do tzv. výbavy. V rámci dodržení tradic bychom chtěly něco dcerám nachystat, jen nevíme přesně kolik čeho. Napadlo nás dvojí povlečení na postel, 4 prostěradla, 2 osušky, 6 ručníků, 6 utěrek ... ale co dál? Je nám jasné, že tohle se už dnes jaksi nenosí, ale docela nás to zajímá.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

krkovicka*
hodnocení

0x
S tím povlecenim je to ok.Ne jen matky ale mnohdy i babičky dávají k 18tinám výbavu.Sama jsem dostala sadu talířů a příborů,pánev a dva značkový hrnce,povlečení,osusky a Mixér.

hodnocení

0x

Dobrý den,

nevím to přesně, ale mám zato, že do výbavy nevěsty patřily např. povlečení, ubrusy, dečky, příbory, hrnce, talíře atd.

Ale podle mne to záleželo na tom, jak byla rodina bohatá ne?

Ale nejsem odborník ...

radaaa
hodnocení

0x

dobry den ja taky dostala od babicky vybavu do domacnosti za coz i dekuji -ale uprimne proc utracet za nesmysli xxx tis od odkadacskych firem beck a splol -tak sem tedy dostala nefunkcni mixer,hrnce na kterych nelze varil,panev co se loupe,vysavac co nevysava,misky co zrezively,deky co se parou,...no proste dar nedar,beru babicka to myslela dobre ze je neco potreba do zacatku ...zijem v modernejsi dobe nez davat vybavy...jako vybavu bych dala treba sek na 100tisic a mladi si jiste poridi to co budou potrebovat

krkovicka*
Šek na sto tisíc?Nestačí v 18 nebo ve dvaceti si vybrat spoření,když rodiče spoří dítěti?Co z toho?Holka si udělá řidičák,koupi první auto...
Nevím,no,babička má cíchy ještě od své svatby a jsou stále jako nové,i záclony...Dokáže se k ním chovat a prát tak jak se má.
doplněno 19.07.12 14:34: Tazatelka se neptala na výbavu nevěstě ale výbavu pro dospělou dceru.Což se Obvykle dává k 18.narozeninám.
ivik*