Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kolik si mohu vydelat na brigade v praze?

Od: nestastna7* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

od řijna nastupuju na VŠ do prahy a jako vetsina vysokoškoláků si budu hledát brigádu či práci. Chtěla sem se zeptat, kolik si tam prumerne mohu v praze na brigade vydelat za mesic..? Napr. jako prodavka, call centrum, pokojska a podobne prace. Dekuji

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

des*
hodnocení

0x

Co já vím tak nejvíc vydělávají vysokoškolačky jako Call Girls

nestastna7*
hodnocení

no to asi máte pravdu ale na to já nemám žaludek.:)

axlik*

I jinak :D

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Záleží samozřejmě na odpracovaných hodinách. Jinak je prakticky možné rozmezí 50-200 Kč/h (čistého)...

Nejlepší je, pokud by se vám podařilo najít brigádu "v oboru", já sice nejsem v Praze, ale studuji ekonoickou VŠ a pracuji v administrativě - takže se prakticky držím svého kopyta :)

Jinak brigády často nabízejí i na nástěnkách přímo ve školách, stačí se dívat, ptát, zkoušet...

hodnocení

0x

Dobrý den. Když půjdete dělat pokladní do Globusu, třeba jen na 10 dní v měsíci můžete mít pěkný výdělek. Pokladní si za celý měsíc vydělá i 25.000,- Kč. Vysokoškoláci hodně chodí vybalovat do marketu, to je v noci. Také pěkné výdělky. V Makru také přijímají brigádníky. Jen můj názor.

nestastna7*
hodnocení

děkuju za rady, prace v noci mi nevadi.:)

iz*
hodnocení

0x

Dnes jsou všude smluvní mzdy, takže záleží na tom, co umíte, a jak "se umíte prodat". Seženete-li práci v oboru, který studujete, můžete si říct o víc než např. call-centru nebo jako prodavačka.

V call centru bývá stanovena základní mzda, zbytek závisí na tom, kolik toho prodáte. Mzdy prodavaček nejsou příliš vysoké (cca 10 až 14.000), ale pracovní směny bývají dvanáctihodinové, práce bývá i po fyzické stránce dost náročná. Nejsem si jista, zda zrovna tahle práce je dobrá jako přivýdělek ke studiu.