Diaherb a warfarin

Od: Datum: 06.05.15 11:36 odpovědí: 2 změna: 06.05.15 12:33

Dobrý den, potřebuji poradit- nanželka má zvýšenou hladinu cukru (6,9)., a bere warfarin , rytmonorm,setralin.

nebude jí to složení čaje dělat nějaké problémy? Koupili jsme to v bylinkářské prodejně,:složení:borůvka list,fazole plod,kopřiva list,jeřabina nat,čekanka kořen,šalvšj list,přeslička nat.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.05.15 12:15

Nechcete toto radši konzultovat třeba s lékárníkem? Určitě dostanete daleko fundovanější odpovědi.

Datum: 06.05.15 12:33

No,chtěl jsem poradit od někoho,kdo třeba má stejný problém,bere warfarin a má zvýšený cukr.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.