Znáte dobrou realitku?

Od: Datum: 09.07.12 11:27 odpovědí: 5 změna: 27.09.12 08:12

Hledám v Praze spolehlivou realitku. Makléři volají na můj inzerát, vnucují se.

Existuje nějaké hodnocení na netu na které se dá spolehnout?

Na co si mám dát pozor zhruba vím, nejsem začátečník, nečekám všeobecné rady, spíše konkrétné zkušenosti.

Děkuji.

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.07.12 14:18

Korektní realitky se nevnucují. Jednala jsem s několika realitkami osobně (u dalších to skončilo hned během jejich prvního telefonátu), ale ještě jsem solidní realitku nepotkala.

Datum: 09.07.12 17:01

mam dobre skušenosti s realitkou Century 21,pomohla mi při prodeje bytu,a bylo to ferove jednani

Datum: 09.07.12 21:19

M+M reality

doplněno 09.07.12 21:20:

Já reagoval na nabídky některých realit a vůbec se neozývají.

Datum: 11.07.12 15:03

Bozzeno, to nikdy nevíte, na koho narazíte, zrovna century 21 na mě působí stračně agresivně, útočně. Několik mladých lidí oslovovalo jednou na výstavě zákazníky a neměla jsem z toho dobrý pocit. Když lákají nové pracovníky na pozice ve svém týmu, nabízejí nadstandartní peníze, samozřejmě se to počítá na procenta od sehnání nemovitosti a uskutečnění obchodu, koupě - prodej. U každé realitky máte smlouvu, kde je uvedeno, kolik procent si berou a od koho, od prodávajícího, nebo kupujícího.

A tady jsem měla dobré zkušenosti.

Jestli chcete konkretně, Ideal reality, Štepánská 39, Ivan Cuker - 4. realitní, Štepánská 41, Výběr reality, Krakovská 25, vše Praha 1, V Teplicích AB - reality.cz.

Od: bozzena
Datum: 27.09.12 08:12

Century21? To je ta jak si ten jejich advokát ulil 50milionů, že ano?