Řidič záchranné služby

Od: Datum: 04.07.12 12:50 odpovědí: 2 změna: 04.07.12 13:42

Studuji zdravotnického záchranáře a zatím než školu dokončím sháním místo na pozici řidiče záchranné služby (ne řidiče pro převoz raných a nemocných). Můžete mi někdo poradit jaké kurzy, kde a jak dlouho jsou? Na ÚP mi řekli a napíšu na záchranku a tam mi napsali, že ten kurz trvá několik lat. takž jsem z toho jelen

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.07.12 13:33

Ahoj. Já se na záchranáře chystám teď od září, tak se Ti pokusím poradit, jelikož se o toto docela zajímám ;)

Jednou jsem si to zjišoval a nestačil se divit. Na to, aby jsi mohl jezdit ze záchrankou na záchranné službě, nikoliv jako DRNR, tak musíš mít kurz u nějaké z certifikovaných firem. Tenhle kurz ale stojí více než řidičák na C, který k tomu potřebuješ většinou. Takže přes 20 000Kč. Občas takovéhle kurzy pořádá ZZS HMP s tím, že tam i uvádí počty povinně najěžděných hodin do závěrečných zkoušek. Ten počet si přesně nepamatuju, ale spočítal jsem si před dvěma lety, že kdybych měl třikrát do týdne dvouhodinové jízdy, tak bych to dělal necelých 14 měsíců! Takže je to strašná štreka! Ale bavil jsem se jednou se Samaritánama (ASČR) a tam Ti ten kurz zaplatí. Samozřejmě se jim musíš na nějakou dobu, kterou nevím, upsat. Nevím ale, odkud jsi ale a jak to mᚠdaleko do Prahy. Pokud kousek nebo bydlíš přímo tady, tak jim napiš. Já o téhle alternativě docela uvažuji. Ale jelikož je to ještě pár let, tak se po tom moc nekoukám. Tak hodně štěstí a třeba se někdy potkáme kolego ;)

Od: nok
Datum: 04.07.12 13:42