Prezidentská volba vs národní hrdost

Od: Datum: 20.01.13 11:11 odpovědí: 108 změna: 22.01.13 17:15
Kam se poděl poslední zbyteček vlastenectví, národní hrdosti , ze jsme schopni volit huhlavého, degenerovaného , aristokratického cizince za hlavu státu a nejvyšího velitele naší armády?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.01.13 11:28
avatar

Já osobně bych vlákna na téma prezidentské volby rovnou mazal.

Nejde o radu jako takovou a vždycky budou existovat dva tábory s nekonečnými argumenty, takže je zbytečné zde cokoliv psát.

Datum: 20.01.13 11:32
avatar

Minstrel, škoda že nejde dát bod! Je to tak, společnost se totálně polarizovala - ale největší paradox je v tom, že to celé je komedie o ničem. Nežijeme v USA, kde má prezident opravdu široké pravomoce. U nás (naštěstí) jde spíše o reprezentaci republiky. Takže lidi - nekažme si neděli, nehádejme se!

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 11:33
To neni otazka rady, to je prece rubrika volna diskuze...
Datum: 20.01.13 15:11
avatar

Proto bych se chtěl zeptat, jakou vidíte třeba volební účast. Vsadil jsem si na účast pod 49 %. Na tuto možnost je velice hezký kurz. U Fo***ny 2,92.

Datum: 20.01.13 11:44
avatar

Rád bych se vyjádřil ale jak jsem přemýšlel tak jsem přemýšlel a vychází mi jen a jen píp píp píp píp...

Od: pt®
Datum: 20.01.13 11:48
avatar

To víte, každý to vidí jinak, někomu to vadí, jinému to nepřijde. - pt

Datum: 20.01.13 12:54
avatar

Schwarzenbergové byli vždycky česká šlechta, která stála při této zemi v dobách dobrých i zlých. Možná větší vlastenci, než kdejaký internetový křikloun.

Datum: 20.01.13 13:28

to máte asi pravdu... ale opravdu si myslíte, že stála pří této zemi kvůli lidem. kteří v ní žili? opravdu? nebylo to spíš kvůli tomu, že se drželi zuby nehty svého majetku? že pobrali co mohli? toď otázka...

Datum: 20.01.13 13:46
avatar

A opravdu si myslíte, že mít majetek je zločin? Potažmo když ten majetek dával práci a obživu spoustě lidí?

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 13:52

A opravdu si myslíte, že to je důvod aby takový člověk byl hlavou našeho státu?

Mediální masáž je přišerná věc, hlavně tam kde jsou občani stádo ovcí.

Prosím o zdůvodnění čím si tento člověk svou kandidaturu zasloužil?

Datum: 20.01.13 13:58
avatar

Výsledek prvního kola voleb není nic? Nerespektujete hlas lidu? *placni*

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 14:05

čtete co píši? Zmiňuji se o "ovcích" , hlas lidu, kdy byli stržení na poslední chvíli mladí, co to berou spíš jako módní záležitost :D

To je jako volte VV, je to malá nová čistá strana - a jak to dopadlo *haha**haha*

Od: mize
Datum: 22.01.13 07:37

Hlas lidu...Když převážná věština lidi jsou blbci? :D

Datum: 22.01.13 10:21
avatar

Trochu odvážný názor... Mohu se zeptat, do které skupiny se řadíte vy? Do menšiny, nebo do většiny? I když, jestliže máte v osmi slovech dvě chyby...

Datum: 20.01.13 14:06

no taky by mě zajímalo jak ten majetek získali.. ano to je pravda.. ale pořád to není dukaz toho že to byli nějaci vlastenci..aspon mě to z toho nějak nevyplýva... taky mi nevyplýva že když němci žili v pohraničí, zaměstnavali české lidi tak že automaticky byli čeští vlastenci...

Od: ar*
Datum: 20.01.13 23:50

" Schwarzenbergové byli vždycky česká šlechta " *smich**haha*Doporučuji dostudovat historii a zjistit si odkud a kdy tato "česká" šlechta do Země Koruny české přišla.

Jací to vždy byli opravdoví češi možná poodhalí Píseň Čechů od K.H.Borovského už z roku 1850.

Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je generál,
a druhý je kardinál;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden drží karabáč,
druhý říká »Otčenáš«;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je arcibiskup,
a druhý je taky ...,
zle matičko, zle!

Datum: 20.01.13 12:56
avatar

Dobří lidé, vydržte to ještě necelý týden, pak bude klid, na Hradě bude buď "huhlavý cizinec", nebo Všeználek s nachýlenou hlavou a nezmění se vůbec nic. Ale občas mi to tu připadá fakt jako skrytá akce volebních štábů...

Prostě zase jednou bylo dáno národu trochu rozptýlení a pocit, že něco změní.

Něco jako v Rychlých šípech - Koho volíš, Losnu nebo Mažňáka...

A že bych tušil, koho asi bude volit kacabak?

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 13:07

No vzhledem k výběru v druhém kole asi volit nepůjdu, nebo budu volit "menší zlo" Zemana. Karel Schw. je spojen s Kalouskem, vůbec není reprezantativní (huhlá, spí a občas je mimo), je to přebíhač ze strany do strany - už to je známka ne zrovna čistého charakteru. To že prezident nemá skoro žádné pravomoce je sice pravda, ale ta se díky Kalouskovi může a zcela jistě rychle změní. Zvolením Karla si odsouhlasíme definitivní likvidaci naší země.

Datum: 20.01.13 17:14
avatar

Zeman se svým hulvátstvím (za vše jen jeho nedávná historka o šlechtě a zemanech - a závislostí na alkoholu je menší zlo, než kníže, který, ač ho to možná bude stát prezidenství, neuhnul a otevřene nazval zvěrstva při odsunu pravým jménem? Přečtěte si prosím prosbu Daniela Kroupy.

Od: bmbx®
Datum: 22.01.13 10:28

kartaginec:

to asi o 2. světové válce moc nevíte, když dokážete odsun nazvat "zvěrstvy" *ee*

Datum: 20.01.13 13:24
avatar

Mě to připadá jak Bratrstvo kočičí pracky.

Od: buss®
Datum: 20.01.13 13:05

A jak hio znáš? Politika by se zde neměla vyskytovat. Žádný z nich nezajistí lepší život. Vrátí zákon a je přehlasován, ale jde zase jen o jeho osobní názor, nikoliv lidu. Jde jen o zászupní problém, odváděný od bordelu ve kterém žijeme. A co se týká Beneše, utekl, kdo ho pak volil? Podívejte se na zák. č. 115/1946. Tak proč média šumí?

Datum: 20.01.13 13:26

každý má asi jiné priority...někoho zajímají fakta.. někoho jen to co je v modě,,,, je to těžko.. hodně lidí tleská ani neví čemu... to pak o něčem vypovídá...

Datum: 20.01.13 14:00
avatar
Přesně tak, většina lidi tleskala karlovi za to, ze vycetl zemanovi privatizaci mostecke uhelne. Zeman to prý spustil a dokončil to tosovsky. Zeman ale kontroval tim, ze vláda tosovskeho nebyla po něm, ale pred ním. upřímně mi bylo karla lito, ze se nechal takhle levné v debatě zesměšnit. Ale myslím, ze ortel si podepsal prohlášením o benesovi. V prvním kole měl karel obrovskou výhodu, ze nenastoupil do přímého duelu se zemanem a vyhýbal se mu. Karlovi navíc hodně pomohly hlasy mladých lidi, to mu zařídil necas, kdyz deklasoval okamuru. Taky slabá podpora sobotky ze strany ods byla ucelova, což sve straně přemýšlel sobotka poté vycetl.
Datum: 20.01.13 15:20
avatar

Nedá mi to a musím zareagovat...S tou mosteckou uhelnou měl Zeman hodně, co dělat...Tady si to prosím prostudujte- http://www.lidovky.cz/zeman-o…c=A130119_115815_ln_domov_khu

doplněno 20.01.13 15:23:

joo to by mě zajímalo co mi řeknete teď...

doplněno 20.01.13 15:24:

Jak můžete s čistým svědomím volit lháře?

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 15:40

Zrovna tohle jsme včera řešili, asi se ti to nebude líbit, ale Zeman nelhal - další ukázka toho jak média manipulují. Stačí si najít opradová fakta seřadit datumy, najít si na co přišli švýcaři,na co nás upozornili, kdo na to kašlal a kdo privatizaci zhájil a kdo jí ukončil, kdo jí MUS vytuneloval...atd.

Datum: 20.01.13 15:58
avatar

Cituji :

"Já jsem vždy říkal a na tom trvám, že to, co jsme v roce 1945 spáchali, by dneska bylo odsouzeno jako hrubé porušení lidských práv a asi by se tehdejší vláda včetně prezidenta Beneše ocitla v Den Haagu," míní Schwarzenberg

Tak za tohle by zasloužil facku přes celou hubu. Několik členů mé rodiny právě sudeťáci připravili o vše, včetně života, proto mé kníže čím dál víc přesvědčuje o to, že snad kdokoliv by byl lepším kandidátem. Nějak maličko pozapomněl, kdo rozdmýchal bojůvky v pohraničí, které ve finále vyvrcholily okupací, terorem a smrtí desítek tisíc Čechů. Koneckonců jeich heslem bylo Heim ins Reich, tak jim bylo vyhověno. Nedivím se, že knížeti tleská sudetský landsmanšaft.

Dopočuji přečíst:

http://www.parlamentnilisty.c…takum-desi-se-poslanci-260087

O

Datum: 20.01.13 16:04
avatar

"Sudeťáci" hm...Tyhle řeči o kolektivní vině mě vždycky tak trochu vyděsí...Bojim se toho, kam všechna tahle nenávist v lidech jednou povede...

Od: zabu
Datum: 20.01.13 21:10
klera: A uvědomujete si, že jedním ze zdrojů téhle nenávisti, může být i Váš zaslepený odpor ke všemu, co se Vám nehodí. Nerespektování historických skutečností. Když Vám tu několik lidí argumentuje fakty, a vy to odbydete slovy, tomu nevěřím.A pokud nevíte o čem hovořím, tak např. naše přerušená debata o původu benešových dekretů, kterou teď hezky doplnil kdosi v diskuzi Malé zamyšlení, zveřejněním projevu E.Beneše k dekretům. Přečtěte si ho. Doslova říká: "mé dekrety vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války,". A pak si přečtěte co jste odpověděla vy...Ještě mi chcete tvrdit, že jste přístupná faktům, nebo mi zase odpovíte bez argumentů: "nepřesvědčil jste mě"? Věřte, v člověku pak zůstává jen zoufalost nad tím, co nás ještě čeká, pokud se takoví lidé jako vy dostávají k moci? Dokud tu budou lidé šířící bezmeznou zoufalost, bude ta zoufalost mezi námi. A proto od začátku tvrdím, že tohle divadlo s přímou volbou prezidenta je na nic. Nic to neřeší a volí i ti, co o věci vůbec nic neví. Zatímco těch 200+75 lidí se muselo alespoň "nějak" dohodnout.
Datum: 20.01.13 22:01
avatar

Vždyť já netvrdím, že mocnosti s tím nesouhlasily a nepodepsali to...Ale vím, že Beneš připravoval ještě s pár lidmi dekrety během celé druhé světové války, nezačal na nich pracovat až po Jaltské konferenci.

doplněno 20.01.13 22:06:

Beneš nebyl s touhle zemí spojen jenom dekrety, byl to i prezident republiky a zodpovídal za to, co se tady dělo...

Datum: 20.01.13 22:43
avatar

Ta Vaše demagogie klero už vážně překračuje meze normálnosti. On Beneš podepsal něco, jako ,,Konečné řešení? Nebo nějaké jiné prohlášení nařizující masakrování německého obyvatelstva? Ano staly se excesy, některé velmi kruté, ale to přece nebylo otázkou Benešových dekretů. To bylo spíše dílem fanaticky smýšlejících lidí, kteří byli hnáni buď pomstou, nebo prostě nějakými nízkými pohnutkami. Naopak - zkuste si trošku prostudovat, kolik pachatelů masakrů na českém obyvatelstvu uniklo spravedlnosti. A krom toho - je evidentní, že nemáte ponětí, jak to v republice po válce vypadalo - zejména v pohraničí, kde to bylo ,,vopravdu hustý´´. Možná při četbě narazíte na termín werwolf. A vězte, že to nebyli žádní znudění strejčkové flákající se po lese, ale velmi dobře vycvičené komanda, která ,,férově´´ útočila ze zálohy. A kdopak si myslíte, že je asi tak podporoval? Ještě stále trváte na tom, že odsun byl zločinem? Nebo smrt kolika tisíců našich lidí by podle Vás byla ospravedlněním pro odsun těch, kteří na dané situaci nesli neoddiskutovatelnou vinu?

Ono je vůbec zajímavé, že se tu furt promílá odsun - neodsun, sudeťáci o tom melou jako o křivdě už od války, přitom když se podíváme na mapu Evropy před a po válce, tak zjistíme, že tu došlo k daleko dramatičtějším zvratům v hranicích - např celé Polsko se posunulo na západ na úkor Německa, Sovětský svaz zase bratrsky pomohl mj. Polsku a Československu od pěkného kusu země. Ale o tom se nemluví. Proč? Protože představitelé těch států o tom prostě nebudou polemizovat. Pravidla určují vítězové - a Němci to prostě projeli, pročež by měli respektovat status quo. Jenže bohužel - jak vidno - i v Čechách je i tolik let po válce stále dost ,,filozofů´´ kteří se v tom musí stále nimrat. To je typicky české vlezdoprdelství. Budiž. Ale je nemyslitelné, aby zrovna tyto názory měly zaznívat z úst prezidenta.

Od: bmbx®
Datum: 20.01.13 23:09

promon:

moc pěkně napsáno *palec*

Datum: 20.01.13 23:20
avatar

Ale já nezpochybňuju dekrety! Sám jste napsal, že mocnosti s tím souhlasili (ale je špatně tvrdit, že byly vytvořeny po rozhodnutí velmocí na Jaltské konferenci). Podle toho, jak jsem pochopila KS, on si nemyslí, že dekrety by měli být důvodem k tomu, aby byl Beneš dnes hnán před Haagský soud. Ale za to, co se dělo během vykonávání rozhodnutí o odsunu...Ještě jednou- já neříkám, že byl špatný samotný odsun (právně byl, jestli lidsky, tak to pochybuju) Já mluvím o pranýřování...A to v dekretech napsáno nebylo, ale přesto se to dělo s tichým souhlasem Beneše...Takhle chápu názory KS a tyto názory já sdílím...

doplněno 20.01.13 23:25:

Promiňte, to s těmi mocnostmi a Jaltské konferenci mělo být k zabu.

doplněno 20.01.13 23:28:

V Benešových dekretech se samozřejmě nic o masakrování obyvatelstva nepsalo...Ale přesto se to dělo- kdo by za to měl být zodpovědný?

doplněno 20.01.13 23:36:

Omlouvám se, KS opravdu mluvil přímo k odsunu...

Od: jirbar*
Datum: 20.01.13 23:22

Radši nemluv uděláš líp

Od: zabu
Datum: 20.01.13 23:26

To nemá cenu. Proboha poslechněte si co opravdu KS řekl. Jestli si to neumíte najít, já Vám to najdu.

Datum: 20.01.13 17:19
avatar

A neměl pravdu? Už jen tenhle výrok , respektive to, že si ho troufnul vyslovit s vědomím, že mu, eufemisticky řečeno, na popularitě nepřidá, staví u mne Schwarzenberka na vysoké místo podle morálního kreditu.

A na Parlamentí listy bych se moc neodvolával, to je politický bulvár. Už jen to, že se zaštiťují parlamentem, se kterým nemají nic společného, něco vypovídá.

Datum: 20.01.13 17:50
avatar

Ano, kartaginče, měl samozřejmě pravdu. Osobně se kaju, jak jsem mohl být tak zaslepený a nepochopil jsem dosud že okupaci pohraničí zapříčinily drzé provokace českých podlidí vůči chudákum sudeťákům. Takže jsem dosud nepochopil, že za tuto drzost českého podnároda musel následovat spravedlivý Vůdcův trest. Po Vašem vysvětlení mi začíná svítat že vypálení Lidic, Ploštiny, Ležáků byly spravedlivé akce pro udržení míru a stability v protektorátu. Stejně jako to, že tisíce lidí skončily v koncentrácích bylo zřejmě naprosto v souladu s mezinárodním právem. Ve světle Vašeho vysvětlení nechápu, jak jsme si mohli vůbec dovolit ty chudinky sudeťáky po válce tak bezohledně odsunout! Takže asi bude fakt nejlepší se sudeťákům co nejhlouběji a nejponíženěji omluvit a navrhnout odškodnění třeba za spotřebovaný Zyklon-B? Nebo za spotřebované střelivo ráže 7,92mm do Kar98 použité sudeťáky při spravedlivé obraně proti českému četnictvu?

A teď vážně :

WWII bylo strašné období novodobých dějin, troufám si říct, že z dnešního pohledu nepochopitelně strašné, děla se příšerná zvěrstva, jejichž terčem a obětí byli i čeští lidé. Češi tuto válku nezačali, ale po jejím skončení byli na straně vítězů. Zkuste si někdy v historických dokumentech z tohoto období najít, kolik zločinů nacistů a jejich přisluhovačů zůstalo nepotrestáno. Ano, při odsunu Němců se také děly excesy. Ve srovnání s tím, čeho se dopustili nacisté to není ani srovnatelné.

Ale pro objektivitu dodávám, že z historických materiálů vím o jednom hrozném masakru, za který by omluva byla na místě - ovšem tu by měli složit Slováci :

http://cs.wikipedia.org/wiki/Masakr_na_%C5%A0v%C3%A9dsk%C3%BDch_%C5%A1anc%C3%ADch

Datum: 20.01.13 19:41

přesně tak... ja nechápu jak by to třeba řešil pan kníže když se do toho tak naváží.. podle mě to bylo v te době neřešitelné... myslím že češi jak skončila válka a oni spatřili němce, tak museli mít černo před očima... nevím jak by chtěli rozeznat kdo je fašoun a kdo hodný germán...kníže je hlupák že vůbec o tom začal říkat svoje názory... asi nemá pud sebezáchovy.. asi zas tak inteligentní není jak všichni říkají...

Datum: 20.01.13 20:05
avatar

Když se někdo mstí na druhých, kteří jsou bezbranní a navíc bez jakékoli viny, to vám přijde správné? Já neříkám, že bysme se měli kát a omlouvat, ale měli bysme uznat, že to, co jsme udělali, byla chyba, že to bylo špatné.. S bezprávím, které bylo učiněno Němci za druhé světové války, se to samozřejmě nemůže srovnávat. Ale tím to přece nemůžete obhajovat!

Od: ladaadal*
Datum: 20.01.13 20:09

Nesouhlasím, to co jsme tehdy udělali bylo správné a vážím si toho, že se tak stalo. Každý, kdo se za to chce omlouvat by měl navštívit plynovou komoru - nejlépe právě v provozu. Nebo aspoň místa koncentračních táborů, aby si udělal představu, jak se tam s lidmi zacházelo. A přesně jak poukázal EB - jestli se tohoto zřekneme, jako národ prostě zahyneme. Zmizíme ze světa. Za několik desetiletí se už jen budou učit děti v dějepise - kdysi na tomto území žil národ, který sám sebe zlikvidoval, protože neměl žádnou hrdost.

Datum: 20.01.13 20:31
avatar

Sry, ale já jsem na svůj národ hrdá a žiju zde ráda. Ale rozhodně nehodlám bezpráví, které máme na svědomí pokládat za něco správného...každý dělá chyby a měl by být schopen je uznat...Jak říkám- odsuzuju činy Němců, byla jsem se podívat v Osvětimi a byl to pro mě opravdu silný zážitek...ale nebudu tím, co Němci udělali obhajovat bezpráví, které jsme učinili my na těch bezbranných a bez jakékoli viny.

Od: zabu
Datum: 20.01.13 21:16

Bože jakém bezpráví. O čem tu povídáte? Němci prohráli válku. Válku kterou sami spustili. Tři vítězné mocnosti se dohodly na tom, že koexistence němců a čechů na tomto území není možná, a proto byli němci odsunuti. O jakém bezpráví to hovoříte. O tom jsou, kromě jiného, benešovy dekrety. Němci byli odsunuti naprosto podle práva a tvrdit dnes, že Beneš patří před Haagský soud je neuvěřitelné. To nebyl omyl KS, to byl styl jeho uvažování. Já to beru jako urážku češství.

Datum: 20.01.13 21:41
avatar

Jo, souhlas byl dán s odsunem, ne s pranýřováním.

doplněno 20.01.13 21:54:

"Já jsem vždy říkal a na tom trvám, že to, co jsme v roce 1945 spáchali, by dneska bylo odsouzeno jako hrubé porušení lidských práv a asi by se tehdejší vláda včetně prezidenta Beneše ocitla v Den Haagu," míní Schwarzenberg.

To jsem si půjčila od promona. Nevnímám to jako odkaz na Benešovy dekrety.

Od: zabu
Datum: 20.01.13 21:47

To je váš hrubý omyl anebo výmluva. Ta slova byla KS vyřčena nikoliv na adresu excesů při odsunu, ale na adresu prezidentských dekretů. Pusťte si tu debatu ze záznamu a uslyšíte.

Od: ladaadal*
Datum: 21.01.13 05:22

Hodně lidí tady kolem voleb vypravuje, že zapomínáme na to, co tady páchali komunisti, ale my evidentně zapomínáme už i na to, co na celé Evropě napáchali Němci. To je ideální cesta do pekel. Až nás KS prodá (a prodá nás stoprocentně, protože potřebuje skoupit další území naší vlasti), tak se budeme šíleně divit, že nám najednou naše malá vlastička nepatří. Doufám, že se toho už nedožiju. Masaryk se musí otáčet v hrobě jak na obrtlíku, chudák.

Od: bmbx®
Datum: 21.01.13 05:36

Volba Karla Schw. je vlastizrada!

Datum: 20.01.13 16:48
avatar
Uz jsem vam to psal, vidíte, jen to, co sama chcete. Nazorny příklad toho, jak má ods média pod kontrolou. http://m.ceskapozice.cz/domov…em-dni-v-historii-mostecke-uh
doplněno 20.01.13 16:50: A další fakta http://m.ceskapozice.cz/domov…-o-miliardy-v-mus-i-kvuli-ods
doplněno 20.01.13 16:55: A ještě http://m.ceskapozice.cz/domov…-o-miliardy-v-mus-i-kvuli-ods
doplněno 20.01.13 17:10: .
Datum: 20.01.13 19:57
avatar

Uvědomujete si, že mi sem dáváte odkazy na média? Kde berete tu jistotu, že zrovna tato média nebyla zmanipulována? Já neříkám, že ODS neměla podíl na privatizaci MUS, ale jasně a pomocí fakt vám ukazuju, že Zeman při debatě na TV Prima lhal, když říkal, že s tím měla co dočině POUZE vláda Tošovského a on s tím nic společného neměl. Jestli umíte číst, můžete si v tom odkazu, co jsem vám poslala, najít podpis Miloše Zemana, který zpochybňuje jeho slova.

doplněno 20.01.13 20:33:

tady ještě ten odkaz, o kterém mluvím...

http://kormoran.vlada.cz/usne…226ADADB244CCC12571B6006C8FDF

Datum: 20.01.13 21:16
avatar
Uz nevím, jak vám to vysvětlit. Zeman prodával jen to torzo, protoze majoritni většinu uz mel někdo jiný, tudíž stát neměl kontrolu nad spokecnosti. Zeman musel prodat rychle ten zbytek, protože hrozilo dalsi tunelovani společnosti. Majoritni podíl promrdala vláda tosovskeho. A par let poté, co se ozvali svycari se ods top09 lekla, ze neco vyjde najevo, proto se ani neprihlasili o tech 14 miliard. Tak nase vláda šetří a ten váš kaja dělal, ze nic nevidi. Boji se pravdy.
Datum: 20.01.13 21:28
avatar

Ale Zeman řekl, že s privatizací neměl vůbec nic společného! Podepsal privatizaci 46,29 procent akcií, což mi jako nic rozhodně nepřijde.

Datum: 20.01.13 23:13
avatar
Pane bože na nebesích! Kdyz stát neměl nadpolovicbi většinu, tak uz nemohl nic privatizovat. Zeman prodával uz jen zbytky, musel je prodat.
Datum: 20.01.13 23:39
avatar

I kdyby prodával jedno procento, které dřív patřilo státu do rukou soukromníků, tak je to pořád privatizace...

Od: zabu
Datum: 21.01.13 11:40

A co mu vyčítáte? Že prodal menšinový podíl za víc než se nabízelo na burze? Měl to tedy prodat za míň, ale na "průhledné burze"? To by byl hlupák. Vy by jste se taky takto dobrovolně připravila o zisk?

Datum: 21.01.13 13:10
avatar

Klero Vy nemužete jít volit, poněvadž souhlasíte s tunelováním této země a souhlasíte s vyššími daněni a zdražováním všeho. Nejpr se zaměřte na základní ekonomické poučky, možná se dočtete, že privatizace je přenechání většinového podílu soukromé skupině, pak už se nic neprivatizuje, jen se prodávají zbytky akcií a stát je buď může prodat, anebo se spolehnout na nového vlastníka, že firmu povede dobře a akcie - menšinový podíl si ponechat. U mostecké uhelné to bylo tak, že ji sami vytunelovali manažeři, peníze přehnali přes účty v deseti státech, aby si za ně nakoupili právě tu většinu. V podstatě za peníze státu dostali do svých rukou majoritní podíl. Jelikož hrozilo, že se bude dále tunelovat, Zeman musel ten menšinový podíl rychle prodat, aby z toho měl stát alespoň něco. Na co vám budou akcie firmy, která se rozkrádá a kde nemáte rozhodovací právo? Podívejte se na lesy čr, jak se tam tuneluje, podívejte se na čez, to je dojná kráva pro politické strany a jsou to státní firmy. Možná kdyby stát přenechal tu většinu soukromníkům bez vazeb na politické objekty, bylo by hospodaření jiné a běžný člověk by měl energie levnější. To samé čsa...opět snaha o tunel, který zatím nevyšel, díky opozici. Jestli podporujete zlodějny pod vedením státu, volte ods, top 09.

Od: zabu
Datum: 20.01.13 21:24

Hezký odkaz. Ale já v tom vašem odkazu čtu, že MUS byl v té době již dávno privatizován(držel nadpoloviční většinu akcií). A vláda M. Zemana prodávala jen minoritní podíl(46,21%). Takže kdo tady lže?

Od: miro®
Datum: 20.01.13 14:02

Zaznívá zde doporučení: Nemluvme o tom, stejně nic nezměníme! Vlastně je nedozírnou chybou, že člověku byla dána řeč, dorozumívat se , možnost podle mně, velmi významného a životně důležitého dialogu. miro

Datum: 20.01.13 18:04
avatar

Problém je v tom, že řeč obsahuje i možnost nedorozumívat se, která nevede k chválihodnému dialogu, ale ke dvěma souběžne vedeným monologům.

Od: zabu
Datum: 21.01.13 17:18

kartaginec: Jedna úplně nepolitická úvaha, nebo spíš otázka, jestli budete mít chuť se zamyslet a napsat pár řádků. Proč se ptám Vás? Nabyl jsem dojmu, že jste profesor nebo vyučující min. na stř. šk. Orientujete se velmi dobře v matematice a spoustě jiného učiva.

Ze všech těch posledních debat jsem si odnesl jeden dojem. Že dnešní středoškoláci neumějí vést diskuzi. Neumějí argumentovat. Neumějí "uchopit" řeč oponenta, a jeho argumentům vzdorovat stylem: není to tak, protože tady je to takto, tady se píše toto. Jediný argument který používají je nevěřím, protože Váš názor nekonvenuje s mým, tak to nemůže být pravda. Co si o tom myslíte? Pletu se? Pokud ne, je to obecný jev?

Datum: 20.01.13 14:06
avatar

Nicméně docela mě mrzí, že se prakticky nikde neargumentuje stylem "Můj kandidát je lepší", nýbrž hlavně "Tvůj kandidát je horší". Jakoby nešlo o to zdůraznit toho svýho, jako spíš co nejvíc poplivat protivníka. Holt (nejen) politická kultura je totálně v prdeli.

*blee*

Datum: 20.01.13 14:11

tak třeba já říkám že jsou oba na houby... ale když se říká že prezident má reprezentovat tak mi to nejde nějak dohromady se schopnostma knížete.. pro mě by to nebyla reprezentativni osoba.. spíš bych se musel stydět... tím nechci říct že zeman je reprezentativní, ale aspon je schopen srozumitelně vyjádřit svojí myšlenku... pak se mi nelíbí jak by chtěl kníže jako prezident obrátit o 180 stupnů... těm jeho slibům se musím jenom smát... a kdo mu to žere tak je naivní ovce... a tím u mě hodně klesá...

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 14:17

To si právě taky myslím, ve světě je kníže brán jako šašek, jen našim "ovčanům" se vtlouká do hlav jak je uznáván a jak je jako ministr zahraničí schopný *haha**haha*:D Kdo jej volí, tak u mně taky dost klesá *plac*

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 14:19

Vzhledem k tomu, že se nyní z kandidátů vybírá menší zlo, tak asi jinak argumentovat nejde - to dá rozum ;)

Od: pt®
Datum: 20.01.13 14:26
avatar

Kandidátů bylo více, co si lidé vybrali, to budou mít. - pt

doplněno 20.01.13 17:04:

Nic se nezměnilo...

Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstali stejní, jenomže teď vím líp, kdo je kdo.
Kdo je slušný, byl slušný vždycky, kdo byl věrný, je věrný i teď. Kdo se točil s větrem, točí se s větrem i nyní. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslel vždycky jen na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl vždycky. Kdo mění víru, neměl žádnou. Člověka nepředěláš, jenom se ti vybarví...

Karel Čapek 4.12.1938

http://igorovo.wordpress.com/2011/02/05/nic-se-nezmenilo/

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 15:03

Z toho jde usuzovat, že si demokracii vůbec nezasloužíme, vždy někomu nalítnem *haha**haha**haha* Většina lidí podléhá médiím a jsou manipulováni tam kam se to hodí mafiím, i ten Karel je záměr, je to poslední krok k úplné likvidaci naší země *plac*

Datum: 20.01.13 22:26
avatar
Kam se poděl poslední zbyteček vlastenectví, národní hrdosti , ze jsme schopni volit prolhaného ochmelku, propojeného s KGB, který už tu jednou byl a co mohl zprznil, nebo rozkradl- za hlavu státu a nejvyšího velitele naší armády?
Datum: 20.01.13 22:29
avatar

Kacabáku, nevím kdo jste, co jste v životě dokázal, kolik je Vám let, jaké je Vaše zaměstnání, jaká je Vaše intelektuální úroveň, i když to trochu vyplývá ze způsobu položení otázky. Ale to pominu. Jen bych se chtěla optat, jak jste došel k závěru, že je pan Schwarzenberg degenerovaný. To, že špatně mluví, je následek jeho nemoci. Informujte se laskavě, než začnete mluvit Vy sám. Já bych chtěla vidět zrovna Vás, jak by jste se vyjadřoval Vy, kdybyste prodělal to, co on. Vlastně ani bych to slyšet nechtěla, dovedu si to představit.

A ano, jsem vlastenka a jsem hrdá na svůj národ a proto nemohu volit pana Zemana. Pan Zeman nám včera předvedl, jenom to, že se naučil citovat jiné myslitele. Co věta, to citace někoho známého. Zatím jsem nezaznamenala, že by on sám byl schopen vymyslet něco, co by mohli citovat druzí. Pan Zeman by zajisté uspěl v televarieté, jako bavič, ale jako "hlava státu", to bude naprostý debakl, a zrovna Vy, pane kacabak, budete možná ronit hořké slzy...

Datum: 20.01.13 22:38

a ta jeho nemoc ho má jako omlouvat? to je jak kdyby se bezruký hlásil na místo soudního zapisovatele.. on za to přece nemůže tak co ho diskriminujete že? no zato vtipy pana knížete stojí za to.. mě to moc vtipné nepříjde když si každé třetí slovo musím domýšlet... ale asi to je otázka priorit.. tak je zbytečné se dohadovat..

Datum: 20.01.13 23:31
avatar

Honzas, máte pravdu, je naprosto zbytečné se dohadovat. A také jsem se dohadovat nechtěla a respektuji volbu každého z nás. Jenom jsem právě z tohoto důvodu pocítila, že když mohu, tak i já vyjádřím svůj názor. Je soukromý, nikoho přesvědčovat nechci, berte to jako příspěvek k debatě, která stejně na samotné věci vůbec nic nezmění. Každý z nás stejně bude volit dle svého přesvědčení a víry. Ale v žádném případě jsem pana Schwarzenberga nechtěla omlouvat, myslím, že by mi za něco takového ani vděčný nebyl. Jen jsem chtěla připomenout, proč je jeho řeč trošku neobvyklá.

Jenom bych Vám chtěla říci, že jsou mnozí lidé, kteří nemají žádný hendikep z důsledků nemoci, a budete si muset domýšlet nejenom každé třetí slovo k tomu, abyste porozuměl, co chtějí vyjádřit. Ale faktem jest, že nekandidují na prezidenta republiky...

Ale to už jsme se dostali příliš daleko od věci a fakt to nemá smysl. Souhlasím s Vámi a i s jinými, kteří se vyjádřili ve smyslu, že tytodiskuze nic neřeší a nic pozitivního nepřinesou. Akorát se můžeme mezi sebou nakonec pohádat.

A právě proto jsou volby anonimní a nikdo by správně neměl vědět, kdo koho volí. Jenomže my jsme to zase všechno "předělali" po svém, po česku. Vyjadřují se herci a významné osobnosti a vykecáváme se hromadně. I Dejdar už má kvůli svému názoru utrum s dalším natáčením "Zdivočelá Země". Četla jsem to a přiznám se, že jsem ovlivněna i já, obyčejná holka a už ho ráda nemám...

Ale tu roli zvládl dobře, jako herce ho beru.

Od: kacabak
Datum: 20.01.13 23:54

Známky degenarace jsou zřejmé v obličeji, co se týče jeho vady řeči tak to asi je také způsobeno tím. Dofám, že víte co to je, já to nemyslím hanlivě ja to myslím tak jak to mezi aristokraty je ;)

Datum: 21.01.13 21:06
avatar

Kacabáku, uklidním Vás, já vím o co jde. Ale Vy se zřejmě řídíte tím, co bylo v naší zemi všem vtloukáno do hlav ohledně "šlechty". Všichni byli degenerovaní, něboť se "pářili" mezi sebou a tak dál, hrozné nesmysly. Proboha, tak to už snad dnes víme, že tomu tak není, leda tak u králíků v kotci. Já nevím jak bych Vám to vysvětlila Ale tímto způsobem se může degenerace projevit i na obyčejných lidech, kteří nemají tu "modrou krev". Položil jste si někdy otázku, kolik je kolem nás dětí, kteří jsou původu otec - dcera? jsou to příběhy běžné, ale nikdo o tom nemluví a nemluví o žádné degeneraci. Je to jenom hrůza, neboť otec sexuelně zneužíval svou dceru. Děti existují, žijí a o žádné degeneraci se nemluví. Můžete namítnout, že když se to stane jednou, tak to nevadí, já už předvídám každý argument a proto pokračuji. Aby toto tvrzení mělo v případě knížete pravdivý podklad, tak doporučuji prostudovat jeho rodokmen. "Kdo s kým" a tak dál...

Já vím, bude to práce a je to dlouhé a bude Vás to nudit. Ale pak třeba pochopíte, že že byste neměl šmahem házet šlechtu do záhadného pytle, který utkali komunisti. Znárodnili jim majetek, vyhnali je a co je nejhorší, všechno zdevastovali.

NEVZDĚLANÁ lůza je závistivá, nelítostná, dravá a mstivá... Máme o tom v historii mnoho důkazů.

Od: kacabak
Datum: 21.01.13 21:24

Tak dobře, degeneraci vynecháme i když rysy v obličeji a vada řeči bude nejspíš opravdu jejím důsledkem a předvídala jste správně jednou se to ještě těžko znatekně projeví.

Myslim, že kdokoliv, kdo by se ucházel o zaměstnání kde by musel komunikovat a reprezentovat, tak i se zlomkovým handicapem knížete by měl nejspíš velkou smůlu. Včera byl krátký záběr z oběda s izraelským premiérem, kde málem spadl ze židle, když usínal. Opravdu nechápu čím si u obyvatel získal takovou popularitu, co dobrého a významného pro náš lid udělal? Od několika cizinců vím, že ve světě platí za šaška, vystřídal několik stran - což taky o něčem svědčí a setrval do konce ve straně kde působí Kalousek a chová se jak jeho přisluhovač. Omluvil se sudeťákům atd... Tak mi konečně vysvětlete v čem je tak dobrý, aby byl hlavou našeho státu, třeba získá v druhém kole můj hlas ;)

Od: jirbar*
Datum: 21.01.13 21:32

Fakt jsem nevěděl, že našim VIP vládním představitelům se říká LŮZA. Až doteď jsem si myslel, že LŮZA se říká těm blbcům co na ty vyžírky makaj.

Od: bmbx®
Datum: 21.01.13 00:02

suzymon:

zdivočelá země je "malinko" přehnaná, znal jsem pár západních pilotů osobně. A monoho informací mám přímo od otce co by veterána 2. světové války a mohu tě ubezpečit, že ten seriál se ´mi docela hnusí - je to major Zeman naruby *ee*

Datum: 21.01.13 21:39
avatar

Já znal dokonce ruského pilota,který létal v Anglii.Pracoval se mnou v Syntezii v Pardubicích.Když se vrátil z lágru,měl o čem mluvit,pak si ještě užil tady,ale v podstatě mu dali mocipáni pokoj.Prostě je nutné pochopit,že je život dost složitý.

JABRAKA

Od: zabu
Datum: 21.01.13 11:54

Ad zdivočelá země a svoboda projevu. Je k tomu potřeba něco dodávat, jak to příznivci KS myslí se svobodou projevu?

http://kultura.idnes.cz/dejda…=A130120_150359_filmvideo_skr

Od: zabu
Datum: 20.01.13 23:38

Suzy: rád bych uměl takhle z hlavy citovat, rád. To neumím. A že jen citoval. Když ono na tyhle TV tyátry platí doslova: Na blbou otázku, blbá odpověď. Co nejkratší odpověď, aby Vás nestihl moderátor přerušit v půlce. To potom vede k plytkosti, a tedy zbytečnosti těch TV debat.

Datum: 21.01.13 21:17
avatar

Zabu, já to chápu, že bys to uměl rád. Ale Tobě to není zapotřebí, ty nekandiduješ na prezidenta. Ty umíš určitě něco jiného, co Tě živí a neblafuješ citátama. Víš, já si myslím své, budu volit podle svého přesvědčení. Jak to dopadne, se mne osobně ani moc týkat nebude. Já to dělám pouze z přesvědčení o něčem, co se mi zdá správné. Já mám ve své situaci naprosté jasno a jestli to bude ten, či onen, žádný dopad na mou existenci to mít nebude. Ale mám dva syny a ti žijí zde a já vidím, jak to jednoduché není. Tak asi proto bych chtěla, aby se to nějak srovnalo. Ale nejsem naivní, mám své preference, ale ať to bude "ten, a nebo ten, praštíme ho koštetem." *smich*

Od: buss®
Datum: 21.01.13 12:03

Mně je to naprosto FUK, kdo jím bude, ať je to třeba ufon, ale kdyby mohl! tak ať něco dělá pro lidi! Tak jak tady vadí, že se starosta přestěhoval mimo obec, pokud by byl dobý manažer, je mi ukradené, odkud je. Že voličům nevadí, když se třeba poslanci stěhují do jiných krajů když počítají s volitelností... Tato vláda je protlidová no a co...

Datum: 21.01.13 13:20
avatar
Ale značně nechutné mi připadají billboardy s rozzářeným Milošem Zemanem a textem Zbavte se této vlády, volte Miloše Zemana, eventuálně jiná perla - Vyžeňte Kalouska z vlády, volte M.Z.O to víc je mi jasné, koho budu volit.
Datum: 21.01.13 13:34
avatar

Tak na politice není nic chutného, to je věc, kterou lidstvo ví už staletí. Chápu, že Vám třeba nevyhovuje Zeman. Ale podle toho, kolik tu už proběhlo příspěvků, tak zase jiným nevyhovuje kníže . I když si myslím, že více než kníže spoustě lidí vadí právě to, kdo za knížetem stojí Takže myslím, že většině zde diskutujících je jasné, koho budou volit . A o tom je demokracie.

Datum: 21.01.13 16:12
avatar
Jo tenhle billboard jsem dneska ráno viděla...Vážně poděs.
Od: volby
Datum: 22.01.13 08:09

Vše co se nyní děje kolem voleb, to vytváření dvou táborů je také dokladem toho z jakých sociálních vrstev se názory ozývají mimo toho nejdůležitějšího a to je cit pro reprezentaci české! /nikoli rakouské, švýcarské/ republiky. Uvidíme až KS vyhraje jak to bude nadále pokračovat - budou se více zavírat nemocnice, snižovat důchody, zavádět nové poplatky nebo to budou spíše divadla ...

Zatím vidíme čemu KS a jeho strana fandí a kdo tedy jde proti němu a kdo naopak má důvod ho podporovat

Datum: 22.01.13 10:00
avatar

Karel bohužel nevyhraje. Nastoupí tu sprostota, arogance a přehlížení /a bagatelizování/ jasných faktů. Bude vyvíjen tlak na novináře aby drželi huby a vlastně je to tak dobře, aspoň to dřív padne.

Datum: 22.01.13 10:06

Co padne? Vše je dávno domluvené . Stejně tak bylo cca 6měsíců před listopadem 1989 jasné ze zahraničí kdo bude president . Historie je jasná . První světová byla domluvená a druhá také . Když se mrknete do dějin zjistíte i kdo ty války podporoval . Svoboda je omezená a nemůže poškodit zájmy bohatých lidí . Vše je nalajnováno .

Datum: 22.01.13 10:08
avatar

Já vím... a světu vládnou židé. Moc čtete Blesk a Rytmus života.

Od: bmbx®
Datum: 22.01.13 10:15

ringo - nezlehčuj to, o tom co bude v listopadu 89´ jsem se dozvěděl půl roku předem, jen se to zdálo těžko uvěřitelné ;)

Datum: 22.01.13 10:43

stačí číst a zjistíte ( ne noviny ), že to tak opravdu je

Od: zabu
Datum: 22.01.13 10:46

ringo: nikoliv židé. Peníze.

Datum: 22.01.13 11:16
avatar

... a taky holiči a cyklisti!

Datum: 22.01.13 10:11
avatar

Pokud vím, prezident je nadstranický, nakonec, ten současný jde také proti té své bývalé straně. A to, že prezident republiky jako zlý feudál obchází nemocnice s klíči a zavírá je, eventuálně husím brkem podepisuje výnos o snížení dchodů je spíš úsměvná,

Opravdu si myslíte, že mít prezidenta s nachýlenou hlavou, trousícího nevtipné poznámky nebo přímo urážky okolo sebe, je ta správná volba?

Inu, nějak to dopadne a bochník chleba bude pořád za třicet korun. Jak říkal pan spisovatel Stránský - každý státní průser po šesti týdnech vyšumí...

Od: bmbx®
Datum: 22.01.13 10:19

No už právě proto, že se teda nic nezmění, bude lepší mít za hlavu státu člověka sice s nakloněnou hlavou, ale dobře artikulujícího, co všechno neprospí a mohl by vydržet těch 5 let *haha*

Datum: 22.01.13 11:08
avatar

Nakloněná hlava křivý charakter značí. To vám potvrdí každý psycholog. Končím z mě strany diskuzi. Mějte se hezky.

Datum: 22.01.13 11:24
avatar

Vsadím basu šampáňa že pod kytičky půjde dřív Miloš než Karel. Ať už volby dopadnou jakkoli.

Datum: 22.01.13 11:55

tomu bych se ani nedivil..

Od: bmbx®
Datum: 22.01.13 11:57

Já se tomu nedivím, ani argumentovat neumějí *haha*:D

Od: jirbar*
Datum: 22.01.13 14:40

Kdo je vlastněten "ringo".

Buď již naprosto senilní senior, pak mu budiž odpuštěno.

Nebo naklonovaný komunista z kterého se stal pravičák. Ti nechodí do práce, ale do zaměstnání, kde po vzoru svých předchůdců mohou celý den sedět u internetu, neboť na takovéto rádobypodnikatele makají socani a ta lůza.

Věřím tomu že to není nezaměstnaný. To by mu pracák prohnal pérka.

Snad to není nedomrlý studentík. To by si asi zvolil jiné logo.

Datum: 22.01.13 15:17
avatar

Jo, zato vy určitě patříte do té skupiny "vyvolených" lidí, kteří jediní mají ten správný pohled na věc. Gratuluju.

Od: jirbar*
Datum: 22.01.13 15:37

No nevím, já tolik životních zkušeností nemám, ale rozhodně tenhle toho pro republiku udělal mnohem víc než my oba dohromady a já sám bych nechtěl, aby jsi mu třeba jen pucovala boty.

A on velmi dobře ví kam Kchárl se svými předky a postoji patří.

http://www.novinky.cz/domaci/…odstoupeni-z-boje-o-hrad.html

Od: bmbx®
Datum: 22.01.13 16:12

Klera, vzpoměl jsem si když synovec začal poučovat svého dědu, meho otce - veterána 2. světové války jak to vlastně všechno za války bylo, příjdeš mi úplně stejná *haha*

 

Od: ifkali*
Datum: 22.01.13 12:49

Zdravím,

já teda volit nejdu,mám na to právo a jsem proti přímé volbě, ale vyjádřovat se o člověku , kdo dřív umře mi nepřijde nevhodné, at´ ho i volit nebudete. To naznačuje Váš necharakter.

doplněno 22.01.13 12:50:

Reakce na

-Vsadím basu šampáňa že pod kytičky půjde dřív Miloš než Karel. Ať už volby dopadnou jakkoli.-

...

doplněno 22.01.13 12:51:

oprava -mi přijde NEvhodné a ještě doplním i rouhavé...

Hezký den všem

Datum: 22.01.13 12:44
avatar

Cituji :

Končím z mě strany diskuzi. Mějte se hezky.

Konec vydržel celých 15 minut...*smich*

Datum: 22.01.13 12:08
avatar

Podle všeho by titulek měl znít Prezidentská volba vs. národní blbost. Jsem docela zvědav, jak tenhle souboj dopadne. Rád bych doufal, že budu po hodně dlouhé době mile překvapen. Ono už se naštěstí víckrát ukázalo, že autoři stupidních názorů na internetových fórech netvoří ani omylem většinu, jen jsou právě na tom internetu pochopitelně nejvíc slyšet. Faktem ale zůstává, že to, že se tyhle diskuse vedou na těchto stránkách, které by měly být o radách a výpomoci, to úroveň téhle poradny bohužel dost snižuje.

Od: bmbx®
Datum: 22.01.13 13:09

naihonn:

¨jsi v rubrice volná diskuze, v té se neradí v té se diskutuje ;)

Datum: 22.01.13 17:00
avatar

No jo, to je hezké, že se tu založila kategorie, kde se tohle může, nebo kam se přesouvají otázky, které někomu nepřijdou vhodné na to, aby se za rady k nim dávaly body, ale to přece na výsledku nic nemění. Klesla tím úroveň poradny na úroveň internetových fór. Jinak doporučuju se třeba na wikipedii podívat na definici diskuse a snad bude zřejmé, že to, co se u těchto témat děje, diskuse není. Tady se to omezilo většinou z jednoho tábora na dost ostrou a v mnoha případech i nechutnou polemiku. Kéž by se tu tak diskutovalo. To bych se pak možná i zapojil.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.