Co s jídlem vs dieta

Od: Datum: 15.06.12 17:34 odpovědí: 7 změna: 18.06.12 08:32

Už delší čas přemýšlím co se to děje s mým tělem. Během pár měsíců jsem přibrala ač přijem mám mizivý a jezdím na kole a pohybu mám dost. Nejhorší je, že se nemůžu zasytit. Už to vím, každý den mám 2 kávy s cukrem . To si neodpustím. Je to místo snídaně a po obědě. Tady je vysvětlení : http://blisty.cz/art/63799.html

Neberte to jako reklamu. Jen je to pro ostatní ženský , který patrají jako já. Takže léčba je účinná. Vše bez cukru. Ale stejně cukr dostanete v chlebu, rohlíku, mlíku atd.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: askmenow*
Datum: 15.06.12 17:49

... a vaše otázka spočívá přesně v čem?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 15.06.12 18:13

V autorčině příspěvku nehledejte žádnou otázku, zřejmě jejím záměrem je rozvést diskuzi na toto téma.

Ačkoli autorka píše, že příjem stravy je nízký, nedostatek pohybu nehrozí, a přitom váha narůstá, zajímalo by mě, kolik cukru si do těch dvou kafé dává. Neznám člověka, co by přibíral ze vzduchu :)

V rámci stravování platí jednoduchá úměra. Příjem větší než výdej -> nárůst váhy, v opačném případě pokles.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: artik*
Datum: 15.06.12 18:46

právě proto naberete tuky , jíte chleba , rohlíky a mléko :(

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.12 21:48

Líbí se mi, jak všichni tloustnou z chleba, rohlíků, bílého pečiva nebo dokonce z cukru obsaženého v tomto pečivu.

Včera to přesně vystihla paní Cajthamlová: vy tady mluvíte, že tloustnete z pečiva, řekněte mi co máte na sobě navíc - odpověď byla TUK.

Takže nehledejte chybu v pečivu (chleba, rohlík) ale v tom co si na to pečivo namažete. Taková nutela nebo čokoláda nebo tavený sýr nebo masová pomazánka s 40%tuku a kůží bude pravděpodobnější důvod.

Teď nedávno jsem zase slyšel na rakouském rádiu, že lidé mohou mít správný jídelníček, ale všechno si pokazí pitným režimem (slazené nápoje).

A o jídle večer před spaním už snad bylo řečeno vše.

Takže si znovu projděte svůj denní jídelníček a najděte tam chyby. Pokud ty chyby neobjevíte, tak si to musíte několik dní psát a ještě to od někoho blízkého kdo vás má na očích nechat zkontrolovat. Protože každý se snaží podvádět.

Nějakou chybu tam musíte najít.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.12 23:09
avatar

Nespočívá problém právě v tom mizivém příjmu? Tělo si pak všechno ukládá "na horší časy".

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.06.12 14:02
avatar
To je snad jasné , vaše tělo strada a jede na nouzový, protože nepapa. pak si jednoduse kazde sousto uklada do zasoby ve forme tuku na horsi casy. a pri sportovani cerpa glukozu ze svalovch bunek, protoze mu zadnou nedodate ve forme sacharidu. TAkze hubnout buddte z aktivni hmoty a zaroven pribyvat na tucich.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dobreazdravecz
Datum: 18.06.12 08:32

Častý omyl lidí, myslí si, že když sníží příjem potravin, tak zhubnou. To platí pouze, když se člověk přejídá. Pokud ovšem jí člověk "pod normu" a ještě si z jídla vynechá např. přílohy (sacharidy), tak to nemůže jinak dopadnout, než přibíráním na břiše. A rychlou únavou. A vyjídáním "drobnůstek".

A kolega má pravdu s tím pitím sladké vody.

Chcete opravdu zhubnout? Jezte!

Jíst zdravě není drahé, žít zdravě není těžké.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.