Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Možný postih za použití paralyzéru

Od: wertzuio odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

jsem student SŠ a již mě několikrát přepadla banda našich karamelových občanů.

Přemýšlím, že si pořídím paralyzér, ale je do 18ti let neprodejný - přes e-shop mi ho dodají v pohodě.

Jde mi o to, co mi hrozí, když bych paralyzer oprávněně použil a dostalo se to ven (na policii).

Děkuji za odpovědi

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mustang
hodnocení

0x
No nevím jestli paralyzér je dobrá volba. Já u sebe nosím nůž nestarám se o to co na to policie zdraví mé rodiny a moje je mi přednější a v autě mam polní lopatku s jednou stranou nabroušenou , kolikrát mě taky otravovali u tesca , ale naštěstí jsem to nemusel nikdy použít.

hodnocení

0x

Já bych si spíš pořídil slzák nebo pepřák.

levnezbozi-vsehodruhu.cz/...

Taky bych se přikláněl spíš k slzáku. S paralyzérem musíš na dosah k útočníkovi. Pepřáky mají dosah 2, 3 nebo až 6 m.

doplněno 08.03.15 14:28:

Jinak postih by podle mě hrozil jen v tom připadě, že by to útočníkovi způsobilo trvalé následky. Ať už v případě použítí paralyzéru (např. zástavu srdce, když ho dotyčný bude nemocné) nebo při použití pepřáku (bude-li útočník např. alergik).

Ale pokud bych měl volit mezi tím jestli se nechat zmlátit nebo použít sprej, volím to druhé.

2kedar*
08.03.15 15:34

*palec*

suchy*
hodnocení

0x

pokud se bude jednat o nutnou obranu dle TZ,můžete použít cokoli,pokud to použijete na někoho kdo se na Vás ošklivě podívá odnesete si to Vy a sankce se bude odvíjet od způsobených následků.To,že jste použil něco co by jste neměl mít bude až druhá věc.Jinak již to zde padlo také doporučuji kvalitní pepřový sprej,tím útočníka dokonale paralyzujete až na několik metrů,a když říkám paralyzujete tak mluvím na základě praxe,a nejsou to jen oči kde to sakra pálí a štípe.Po použití paralyzéru již došlo ve světě k vícero úmrtím a to bych neriskoval.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: