Vliv nachlazení na efekt antidepresiv

Od: Datum: 15.02.15 08:42 odpovědí: 1 změna: 15.02.15 22:00

Má nachlazení vliv na účinek antidepresiv? Jakmile jsem je začal brát, konkrétně lék zoloft, tak jsem se na druhý den probudil a byl jsem nachlazený. Bojím se, že to může snížit účinek zoloftu. Možná je to hloupá otázka, ale chci se radši zeptat. Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.02.15 22:00
Účinek Zoloftu nastupuje řádově v týdnech. Pokud jste se nachladil druhý den užívání zoloftu, není v podstatě co ovlivňovat, i když si myslím, že k žádnému ovlivnění stejně dojít nemůže.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.