Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bolest v zadní části hlavy

Od: gdbfef odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

Chtěla bych se zeptat, bolí mě v zadní části hlavy a někdy píchá a cítím tam jako bych tam měla míček nějaký.

Toto už cítím asi čtvrtý rok.

Doktora jsem se ptala a říkal, že to asi bude od zad, tak nevím.

Myslíte, že by to mohlo být příznak nádorového onemocnění?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Lékař nejsem...
Ale,bývá to opravdu od zad,konkrétně od krční páteře.Je nutné posilovat.

dericcaster*
hodnocení

0x

Také nejsem lékař, ale myslím si, že čtyři roky jsou víc než dost nato aby se případný nádor projevil i jinak...

Nosíte brýle? Pokud ne tak by to mohlo být i od očí. Mám s tím osobní zkušenost, také mne delší dobu trápila bolest temene a nakonec pomohly brýle...

webbiecz*
hodnocení

0x

Klasika při obtížích s krční páteří. Nehledala bych za tím hned nádor... Takže doporučuji rehabilitaci.

Webiecz,Vy jste lékařka?
Že jste to vystřelila tak suveréně.
Prý klasika...
webbiecz*

Shodou okolností se podílím na vedení jednoho NZZ se specializacií na RFM a fyzioterapii. Vlastní praxi se věnuji čím dál méně, není tolik času. Uvedené obtíže jsou skutečně hodně časté a potýká se s tím hodně lidí. Kromě toho i tazatelka uvedla, že lékař, se kterým obtíže konzultovala, diagnostikoval problém se zády. Předpokládám tedy, že si základní vyšetření udělal. To všechno vede k tomu, že je nejpravděpodobnější skutečně tohle. Takže bych doporučila na tom zapracovat, nejlépe pod vedením šikovného fyzioterapeuta.

fdb
hodnocení

Ano máte pravdu, doktor mi dělal vyšetření EEG akorát, ale CT vyšetření mi nedělal, a prostě řekl, že se jedna o problémy od zad.

bab
hodnocení

0x