Nejste přihlášen/a.
Ahoj! Moje otázka je jednoduchá - jde se naučit být kreativní, mít nápady, co bude vypadat dobře atd.? Ptám se proto, že jsem se dostal k webdesignu a mám s tímhle velký problém - sám jsem sice hlavně programátor, ale občas je prostě třeba vymyslet, jak bude vypadat byť jen titulní strana a tam jsem úplně v háji, to co stvořím nikdy není "ono" :D Myslíte, že jde něco takového "nakoukat" nebo jinak podnítit? Nejde mi o nějaký extrémní posun, žádná umělecká díla, ale prostě občas mít nápad jak to udělat jinak a hezky :D
Díky za rady, M.
To se podle mne moc naučit nedá. Nápady buď člověk má nebo je nemá. něco se dá nadřít, ale chybějící talent bude vidět pořád.
Nebylo by rozumnější se spojit s nějakým grafikem?
doplněno 01.09.13 22:29:Rio, myslím, že se nedá naučit, aby člověk měl nápady. Nápady buď máte nebo nemáte ...
doplněno 01.09.13 23:16:Reakce na Ria, 01. IX. 2013/...:
To už považuji za plagiátorství (přestože vymění obrázky, pozadí, ...).
Shrnu to: Dá se naučit řemeslo. Kreativita a nápady ne.
doplněno 02.09.13 00:06:Kopírování pixel od pixelu a/nebo kódu bych už nazvala krádeží.
doplněno 02.09.13 00:20:Tom4: Ten nadanější (přehled v oboru nápady nedodá, pouze usnadní jejich ztvárnění).
Strojově naučit se to určitě dá, stejně jako se každý může naučit kreslit : ).. - stačí se koukat co je "in" na deviantArt... Webové stránky jsou ale docela těžké - aby to bylo koukatelné, ucelené .. stačí špatný odstín barvy a už je to špatně : ).. i mě jako grafičce dělají docela problém, tak se jim víceméně vyhýbám.. : )..
doplněno 01.09.13 22:07: *např na deviantArt podobných stránek je samozřejmě spousta.. : )
Přeji pěkný večer - nepíšu naučit se být kreativní, ale prostě a jednoduše "strojově" okoukat - co je in a co není.
Mám kamaráda, co nenakreslí ani hrušku, ale programováním a webdesignem si vydělává pěný pěníze jen proto že kopíruje líbivý desing ze zahraničí - samozřejmě vymění obrázky pozadí, barevnost atd..