Nejste přihlášen/a.
Vzhledem k tomu, že firma, kterou se chystám založit by měla pouze spolupracovat s jinou firmou, není název (lákání zákazníků) až tak důležitý. Ale i přesto bych byl rád, aby alespoň trochu zněl. Jenomže, když jsem si název firmy zadával do obchodního rejstříku - vždy se již nějaká firma se stejným nebo téměř identickým názvem vyskytla. Firmy prodávající ready-made společnosti chrlí jeden název za druhým - většinou se jedná o různé zkomoleniny. Spíše než o to - mít nějaký název - mi jde o to mít vůbec nějaký název, který ještě neexistuje. Jinak - firma se bude zabývat pronájmem komerční nemovitosti. Známý odvodil název jedné firmy od firmy pro kterou jeho firma pracuje a druhou firmu - jako 2 počáteční písmena křestního jména jeho ženy a dvě jeho samotného. Ale jak jsme již řekl - různé tyto přesmyčky a hraní si s písmenky nikam nevede, protože vše co jsem vymyslel - už existuje.
I firmy mívají svůj život. Přestože nyní neplánujete poskytování služeb více zákazníkům, může taková situace v budoucnu nastat. Proto bych volila takový název, aby z něj vyplývalo, čím se firma zabývá (nájem/pronájem), případně v kombinaci s názvem města (obce) nebo se jménem majitele.
Děkuji - souhlasím s tím, že se firma bude možná nějak vyvýjet a rozvýjet. To jakým směrem si lze naplánovat, ale realita může být jiná. Do budoucna mám v plánu zrealizovat ještě další podnikatelské aktivity. Zatím tedy nevím jestli bych pro ně zakládal firmy nové, ale jelikož se jedná o činnosti ze zcela jiného oboru, byl bych raději aby název nevypovídal nic o konkrétní činnosti - např. název IKEA je pro mě nic neříkající - až po zagooglení se dozvím, že ...Název IKEA tvoří iniciály jeho jména (I.K.) a první písmena názvů Elmtaryd a Agunnaryd, tedy farmy a vesnice, kde vyrůstal.
Ohledně obce - Sídlo firmy bude v Praze, první činnost se bude vykonávat 50 km od Prahy, další do budoucna plánované záměry opět na jných místech a na místo, kde jsem vyrůstal teda moc hrdý nejsem.
Díky za nápad. I přesto, že jsem říkal, že už mi jde pouze o nějaký název, musím říci, že zrovna Prokomen s.r.o. se mi moc nelíbí. Ale díky. Nebráním se použití anglických slov nebo názvu sestávajícího se ze dvou slov. Např. něco czech s.r.o. Třeba název VGP velmi mohutné společnosti mi příjde nevhodný - jelikož je na poprvé obtížně zapamatovatelný. Když už nějakou skomoleninu - chci aby se dala snadno přečíst. Líbí se mi název firmy Dektrade a.s.
Ano, byl to jen nápad. Ale pokud v případné reklamě zvýrazníte, že logo, název i web je zkratkou činnosti firmy, lehce si to potenciální klient zapamatuje. A věřte, to je dobrý vklad do základů fimy a minimální investice do reklamy!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.