Nejste přihlášen/a.
Nedávno tu byla otázka zkušeností lidí s řemeslníky a někdo k tomu napsal že pohled z druhého břehu by byl velice zajímavý. Opravdu je fakt že někteří zákazníci jsou dárečci o kterých se mluví ještě měsíce. Bohužel narozdíl od zákazníku mi to nemáme jednou za půl roku ale nebál bych se říct .. den co den . Podělte se o příhody s takovými "zákazníky snů"
Tady bych dal radu pro všechny z nás (vás), kteří děláme v obchodě a službách. Mě se nejvíc osvědčilo se držet starých prvorepublikových rad: Náš zákazník, náš pán, zákazník má vždycky pravdu, s hostem (zákazníkem) se nediskutuje. Kdo nám nosí peníze? Samozřejmě, loajalita některých zaměstnanců není úplně na nejvyšší úrovni, ale stejně bych se držel hesla - koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Prostě zákazníka bych nehodnotil, ale snažil bych se mu prodat! O tom je to celé.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.