Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mast z konopí

Od: polinek* odpovědí: 16 změna:

,,Máte někdo kladné zkušenosti z masti z konopí?

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hahanaj*
hodnocení

0x

ano mám jenom kladné- jak s kupovanou tak s doma dělanou /ta je ještě kvalitnější/- vlastní zkušenost

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Myslíte kupovanou nebo domácí? S domácí ano, tu nejlepší.

mowla*
hodnocení

0x

Jen ´zprostředkovaně´, z blízkého okolí - na roztroušenou sklerózu, výbornou...

polinek*
hodnocení

copak si s tím mažete klouby? Kolena? Kyčle?

doplněno 20.05.12 21:07:

můj muž má bolesti kyčlí,,udělala bych mu ji ,ale nevím kde na to ingredience A to pak do sádla? Měsíčkovou jsem dělala ale tuhle ne.Chtěla bych ji vyzkoušet

doplněno 21.05.12 21:35:

já jsem dělala se sádla a ona mi v ledničce zplesnivěla

hahanaj*

koupila jsem na to lékařskou vazelínu ,sádlo je moc mastné

mazání je dobré na moc věcí od bolestí kloubů- po exzémy, různé problémy na kůži

cocinkamichalka*

Vazelína je lepší, sádlo se více kazí :(

miljan*

Ingredience od drobných pěstitelů, v okolí každého z nás se nějaký vyskytuje. A nebo vypěstovat vlastní. Také ji začínám testovat /mast/, zdá se, že účinky budou kladné. Velkopěstitelé /rákosníci/ budou asi drazí.

http://lmgtfyž.com/?q=kde sehnat konopĂ­

doplněno 20.05.12 21:21:

V odkazu vynechte písmeno ž za y

doplněno 20.05.12 21:23:

doplnit: kde+sehnat+konopA

poiu*

Na bolest kyčlí by možná stálo za to vyzkoušet kostivalovou mast/tinkturu nebo koňskou mast.

poiu, nebo raději vyzkoušet ortopeda?!*jasne*

poiu*

Předpokládám, že návštěva lékaře již proběhla a nyní třeba čeká na operaci...

dobromysl*
hodnocení

0x

Ano, pomáhá na atopický ekzém a některé další kožní problémy.

-

Známá má roztroušenou sklerózu a té ulevuje při křečích v lýtkách.

zmimi
hodnocení

0x

Měla jsem konopnou mast z lékárny používala jsem ji na ekzém. Velmi rychle mi pomohl.

martinaa*
hodnocení

0x