Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Španělština- slohová práce

Od: petrnovak odpovědí: 4 změna:
Dobrý den,
ve škole jsme ve španělštině vždy psali slohovky tak, že jsem se rsdili s učitelkou a prakticky nám to napsala ona.
Teď ale prý je málo hodin a hodně na probrání, tak to musíme napsat doma.
Chci se zeptat jestli někdo nevíte, kde bych na internetu našel slohovku s popisem školy?
Ze špj nemám snad ani základy, a protože za chvíli maturuji tak už se to učit nechci.
Díval jsem se ale nic na tohle téma jsem nenašel.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
To chce odvahu přiznat že dělám čtyři roky španělštinu a neumím ani základy, že jo :) A ta potvora učitelka co jí to celou dobu nevadilo vám to ne a ne nadiktovat.
petrnovak
hodnocení

Já myslím, že není nic špatného na tom, že se neučím předmět který mi k ničemu nebude. Obzvlášť, když nám byl vyloženě vnucen, protože učit se 2 cizí jazyky nemá moc smysl. Radši jeden a pořádně než 2 a částečně.
zztop*

V tom případě když je to na nic si něco sesmol v češtině a použij google překladač.

Až odmaturuješ a půjdeš makat, tak zaměstnavateli taky budeš dělat jen to, o čem sám rozhodneš že má smysl? Ne . . vlastně ne ty pujdeš na vejšku a tam ti udělají osnovy podle tvého diktátu abys se nemusel učit nic nedůležitého že jo. Už jsi jim nadiktoval z čeho tě můžou zkoušet? Aby náhodou nedrželi zbytečné profesory :)
Jen na okraj - domluvím se čtyřmi jazyky a rozhodně nemám pocit že všechno jde spláchnout jednou univerzální angličtinou.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.