Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
ve škole jsme ve španělštině vždy psali slohovky tak, že jsem se rsdili s učitelkou a prakticky nám to napsala ona.
Teď ale prý je málo hodin a hodně na probrání, tak to musíme napsat doma.
Chci se zeptat jestli někdo nevíte, kde bych na internetu našel slohovku s popisem školy?
Ze špj nemám snad ani základy, a protože za chvíli maturuji tak už se to učit nechci.
Díval jsem se ale nic na tohle téma jsem nenašel.
ve škole jsme ve španělštině vždy psali slohovky tak, že jsem se rsdili s učitelkou a prakticky nám to napsala ona.
Teď ale prý je málo hodin a hodně na probrání, tak to musíme napsat doma.
Chci se zeptat jestli někdo nevíte, kde bych na internetu našel slohovku s popisem školy?
Ze špj nemám snad ani základy, a protože za chvíli maturuji tak už se to učit nechci.
Díval jsem se ale nic na tohle téma jsem nenašel.
4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení
0x
petrnovak
Já myslím, že není nic špatného na tom, že se neučím předmět který mi k ničemu nebude. Obzvlášť, když nám byl vyloženě vnucen, protože učit se 2 cizí jazyky nemá moc smysl. Radši jeden a pořádně než 2 a částečně.
Až odmaturuješ a půjdeš makat, tak zaměstnavateli taky budeš dělat jen to, o čem sám rozhodneš že má smysl? Ne . . vlastně ne ty pujdeš na vejšku a tam ti udělají osnovy podle tvého diktátu abys se nemusel učit nic nedůležitého že jo. Už jsi jim nadiktoval z čeho tě můžou zkoušet? Aby náhodou nedrželi zbytečné profesory
Jen na okraj - domluvím se čtyřmi jazyky a rozhodně nemám pocit že všechno jde spláchnout jednou univerzální angličtinou.
Jen na okraj - domluvím se čtyřmi jazyky a rozhodně nemám pocit že všechno jde spláchnout jednou univerzální angličtinou.
Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.