Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nevraceni zbozi a jeho nasledny prodej

Od: brnopetr* odpovědí: 1 změna:

Dobry den,
Objednal jsem zbozi v internetovem obchodu-prislo jiné zbozi,po telefonatech a emalilech obchod odmitl dodat puvodni zbozi s vymenou,ale trva na nove objednavce a ja mam vlacet balik na postu a penize me budou poukazany na ucet.Uz komunikuji s obchodem dele nez 14 dnu- muzu
dotaz -spatne dodane zbozi prodat?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss
hodnocení

0x

Prodal bych to, pokud bych nijak moc neprodělal.

Jinak jde o nesoulad s kupní smlouvou, viz Obč. z. a spotřebitelské smlouvy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]