Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stížnost na E-bakos

Od: libuska16 odpovědí: 6 změna:

Taky jsem si koupila náplně do e-cigarety už 14.4.2012.

Bohužel stále mi jen píšou nějaké blbosti. Dnes mi přišel mail od Nákup v akci že jestli chci vrátit penízky tak ať jim pošlu číslo objednávky a oni mi peníze zašlou. Což jsem udělala.

Nyní budu čekat jak dopadnu.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

milanho*
hodnocení

0x

Postupoval jsem uplně stejně. Věřím že portál Nákupvakci nám peníze zašle :) Ale budu muset koupit e-cigaretu jinde a dám si asi větší pozor :-D

libuska16
hodnocení

Cigárka už mám, jestli chcete můžu zaslat adresu do obchodu, nechala jsem si poradit od pražandy co má obchod omrklý.

Jsou tam opravdu jen originály!

 

ebakos*
hodnocení

0x

Začali sme s tým, že bude pár objednávok a zrazu z každého portálu v stovkách. Nezvládli sme to a tlak zo strany zákazníkov na nedodaný tovar z nás urobil nervoznych ľudí, no sme len ľudia a sme omylný. Tovar máme, odosielame ho, proste robíme všetko preto, aby ste čo najrýchlejšie všetci boli spokojní. Do toho ešte prišlo omeškanie, dosť výrazne, zo strany dodávateľa a už sa to s nami tiahne, nestíhame odpísovať na maily a nie to ešte dvíhať telefony. Nie je to vaša starosť a my sme pre vás len obyčajní podvodníci, ktorých treba udať, zažalovať...
Každý raz musí s niečím začať a nie vždy to vyjde tak ako chceme, no ideme ďalej aj keď už s pošpineným štítom.
V každom prípade tovar podľa zákona musí byť doručený do 30 dní od objednávky, ak je v nej všetko čo má byť(kupon,heslo). Ak sme to neboli schopní odoslať v danom termíne, bol rozoslaný email, že bude dodávka omeškaná alebo ste mohli odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie platby.
Kto chce to pochopí, kto nie, je nám to ľúto.
Prepáčte
pekný deň prajem

 

rebbie*
hodnocení

0x

Já jsem si koupila slevové kupony na Slevomatu a po dokončení objednávky na e-bakos mi přišlo zboží do dvou dnů domů v pořádku. Komunikovali se mnou okamžitě, protože jsem zapoměla do objednávky napsat čísla voucherů, nic nebyl problém, dokonce mi i vyhověli v barvě cigarety. Jediný zádrhel v celém procesu byl způsoben z mojí strany, špatně jsem si přečetla, že mám objednávku poslanou e-mailem ještě dokončit na jejich stránkách.

Čili u mě oki. R.J.

poula*

Ja si objednal a zaplatil e-cigaretu na slevomatu 26.2. byl tam problém jak na mé straně (chybelo cislo voucheru), ale zjistil jsem to zahy a chybu napravil. Dnes je 7.6. a e-cigaretu stale nemam a navic se mnou uz pres mesic nikdo nekomunikuje.Takze kdo chcete kourit e-cigarety, tak zkuste jinou cestu nez e-bakos. Chapu nejake to zdrzeni, jak pise pan Ilchman, 14 dni se da pochopit pokud maji nejake problémy s dodavateli, ale myslim ze 4 mesice je prilis. To at nikomu nevyklada.

 

gabagabicek*
hodnocení

0x

Dobrý den, já se tedy také mohu připojit k těm spokojeným. Zboží jsem zapatila, vznikl problém s objednávkou, ale komunikace s porodejcem byla okamžitá a hned do dvou dnů jsem měla zboží na poště. Takže za mě doporučuji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]