Reklamace chybějícího obsahu

Od: Datum: 28.12.12 14:57 odpovědí: 5 změna: 28.12.12 15:21

Dobrý den, snad toto někdo budete vědět.

19.12. jsem v ElectroWorldu koupila jako vánoční dárek rádio s CD přehrávačem, na krabici bylo uvedeno, že je přiloženo dálkové ovládání. Co mě zarazilo, že všechny krabice s tímto produktem byly nezalepené, volně přístupné, ale ani přesto mě nenapadlo si zkontrolovat obsah krabice, protože jsem si vzala krabici odněkud uprostřed. U pokladny mi rovněž obsah balení zkontrolován nebyl, prodavač jen letmo nahlédl navrch, zda jsem si tam něco neschovala. Doma po rozbalení pod stromkem jsme zjistili, že kromě samotného rádia není v krabici vůbec nic dalšího, chybí přívodní kabel (pokud se vůbec ještě běžně přikládá), rovněž uváděné dálkové ovládání a i jakýkoli návod k použití.
Již jsem psala email do prodejny, zda mi mohou tento problém reklamovat a vyměnit balení nebo vrátit peníze, zatím ale nepřišla odpověď.
Proto se chci zeptat, zda tu má někdo podobnou zkušenost, jestli mohu vyžadovat reklamaci. Zítra jedu do místa,kde jsem to kupovala, tak jestli má cenu tahat to s sebou a pokoušet se o reklamaci.

Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.12.12 15:00
avatar

Zdravím, jistě že to má cenu reklamovat. Přívodní kabel se někdy schovává do prostoru baterií, tak mrkněte ještě tam. Zboží bylo neúplné, takže máte právo na reklamaci/výměnu.

Od: arylen*
Datum: 28.12.12 15:09

Právě že jsme koukali do všech prostrorů rádia a nikde nic *nevi*

Od: olaf71*
Datum: 28.12.12 15:09

mě se stalo, že jsem kdysi chtěl koupit v Hypermarketu dig.fotoaparát. přímo u pultu s elektronikou mi ho prodavačka vyndala (ten foťák) někde ze skříňky a já jsem chtěl krabičku otevřít a přímo před ní zkontrolovat. povídá mi, že je zalepenej a vše bude OK. tak jsem si krabičku od ní nechal rozbalit a všechno bylo Ok, až na to, že tam chyběl foťák. takže ponaučení pro příště.

doplněno 28.12.12 15:10:

k té reklamaci jen tolik, že pokud je obchod seriozní, jako že by tento měl být, tak to dopadne dobře,ale řešil bych to ústně a se zvýšeným hlasem.

Od: buss®
Datum: 28.12.12 15:12

Jistě že lze, ale proč si to nekontrolujete, bude to tvrzení proti tvrzení. Prodávající odpovídá za to, že zboží je ve shodě s kupní smlouvou. Zjevně tedy nebylo. Kdo prokáže opak? V dokladech k věci je uvedeno, co je přiloženo.
Pokud nevyhoví, sledujte po očku jak se chovají a nachytat na hruškách (předpokládám, že je tam kamera).

doplněno 28.12.12 15:36:

Tak to dopadlo dobře.

Od: arylen*
Datum: 28.12.12 15:21

Právě že v dokladu uvedeno nic není, jen přenosné rádio blablabla..

ale právě teď mi odepsali z toho zákaznického centra, že se mi za chybějící obsah omlouvají a chtějí číslo dokladu aby se urychlila reklamace na příslušné prodejně.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.