Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prezident může být pod vlivem a my ne?

Od: bou odpovědí: 144 změna:

Potřebuju někoho, kdo zná zákony... Copak se někde nepíše o tom, že prezident nesmí bejt pod vlivem, když vykonává nějakou věc, co je pro stát důležitá? Ano, mluvím o Zemanovi a korunovačních klenotech. Byl sice vždycky "trochu" ožralej, ale tohle už přehnal. Když jsem to video viděla, normálně jsem se chytala za halvu a měla slzy v očích. Ostuda před celým světem. Zase. Paráda. A jak tak nad tím přemýšlím... kdyby mu dali dejchnout a naměřili mu nějakou tu promili, co by mu udělali? Nic? Kdyby kdokoliv z nás přišel do práce opilej, tak nás vyhodí. A on co? Málem se skácel před kamerama přímo u korunovačních klenotů. A civí na ně, jak kdyby to byla cetka, s naprostým nezájmem. Sice jsem nechtěla za prezidenta ani pana Schwarzenberga ani Zemana, ale přece jenom... Pan Schwarzenberg usne - když ho něco nezajímá. Dobře, není to to nejlepší, ale zato si myslím, že k těmhle věcem by se choval zodpovědně a s úctou, narozdíl od "Aligátora". Opravdu ho nemůžou vyhodit? Vždyť takhle to dál nejde...

 

 

144 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

via
hodnocení

0x

Prezidenta nelze za nic trestat. Je osobou nepostižitelnou. Jediný trest za jeho činy je znovu ho nezvolit.

 

hodnocení

0x
avatar megacruiser

Byl to výběr ze dvou ne zrovna ideálních možností. Schlafenberg byl ještě horší, ten by tam rovnou usnul a prospal by celé prezidentování. Zeman do těch zlodějů aspoň trochu ryje. Btw. ani nemusel být opilý, já teď mám jakousi chřipku, zvýšenou teplotu a motám se podobně :( Zeman už má roky, může mít třeba problémy se srdcem.

Schlafenberg *haha*, tak takhle už jsem se dlooouho nezasmál.

koukolik

Těch možností a lepších bylo v prvním kole více. Nepochopím, kam dala většina národa oči.

Problmy se srdcem, jo? Tohleto zveřejnil Dan Kroua už před volbami:ProsbaV prvním kole volby prezidenta jsme vybírali z devíti kandidátů a při této volbě, kromě osobních sympatií, hrály důležitou roli naše politické názory. Posuzovali jsme jednotlivé uchazeče podle toho, zda jsou nám jejich názory a postoje blízké či nikoli. Tak by tomu, za normálních okolností, být i ve druhém kole. Jenže tomu tak bohužel není. U jednoho z kandidátů je totiž zcela lhostejné jaké má či jaké měl názory, protože o jeho jednání dnes rozhoduje něco docela jiného než myšlenky; je to alkohol. Aby bylo jasno. Nejsem žádný abstinent a mám pochopení pro každého, kdo si dá po dobrém obědě skleničku piva, kdo se při posezení s přáteli rozjaří dobrým vínem nebo své rozrušení či špatnou náladu spláchne něčí ostřejším. Jenže tady jde o něco jiného. Toho, o kom mluvím, jsem poznal na počátku devadesátého roku a stali jsme se přáteli - u sklenky vína. Byl to milý, vlídný a vtipný člověk a to, že se naše politické názory v mnohém rozcházely vůbec nebránilo tomu, abychom spolupracovali anebo si jen tak pro radost v parlamentní restauraci poklábosili o obyčejných věcech. Jenže jak tak čas plynul, sklenky vína nahrazovaly panáky becherovky a bylo stále vzácnější potkat ho střízlivého. Svůj stav se naučil výborně maskovat, takže kdo ho neznal, nepoznal, že je vlastně opilý. Lidé z jeho okolí ho sledovali s pobavením, byl zábavný a jiskřil vtipem, a když se občas trochu zapotácel, všichni nad tím jen mávli rukou. Jednou mi, rozjařený po vypité lahvi Becherovky, řekl: "moji političtí odpůrci mě pomlouvají, že jsem opilec, ale podívej se na mě _ všechno co vypiju, zmetabolizuju". Inu, díky své tělesné konstituci vydržel víc než druzí. Jenže příroda se dlouho podvádět nedá a co se hned neprojevilo na těle, začalo se projevovat na duši. Každodenní pití velkých dávek tvrdého alkoholu proměnilo postupně jeho osobnost k nepoznání. Vzpomínám si na jedno důležité jednání u prezidenta v Lánech na konci devadesátých let, kde jsme se sešli hned po ránu. Můj přítel se připotácel do místnosti a místo pozdravu jednoho po druhém, včetně mě, častoval sprostými urážkami a hostitele okázale přehlížel. Byl jsem z toho zaražený, protože jsme si do té doby nic zlého neudělali ani neřekli. Václav Havel za jeho zády pokynul číšníkovi, který hbitě postavil před hosta becherovku, a když ji vypil tak druhou a pak třetí. Teprve potom jsme mohli začít jednat. Kolik jich vypil do oběda nevím, nestačil jsem je počítat. A bylo veselo. Jeho názory a postoje se měnily nikoli podle průběhu diskuse, ale podle hladiny alkoholu v krvi. Když jsme odpoledne vycházeli před novináře, držel mě kolem ramen jako nejlepšího kamaráda a z tohoto objetí jsem se nedokázal vymanit ani před kamerami, přestože mi to bylo krajně nepříjemné. Cítil jsem smutek z toho, že vedle mě stojí ve stejném těle se stejnou tváří někdo docela jiný, než koho jsem znával. Po této zkušenosti jsem se mu začal vyhýbat a na jednání s ním jsem raději posílal své zástupce. Smutný jsem i dnes a polévá mě hanba, když ho vidím v televizi, jak bohatýrsky ujišťuje veřejnost, že becherovku už nepije, ale slivovici. Tvrdý alkohol vyměnil za ještě tvrdší. Nejsem věru přecitlivělý, poznal jsem všelicos, protože jsem během svého života prošel lidskou společností od zdola nahoru. Pracoval jsem lopatou ve výkopu na ulici s cikány, ve fabrice u frézky, v kotelnách, ve vodárenské strojovně, jako technik v nemocnici, jako redaktor v propagačním oddělení, v parlamentech, učím na vysoké škole a všude jsem potkával a potkávám slušné lidi i gaunery, ale také střízlivé lidi a opilce. Vím, že těm, kteří ve své blízkosti zažili, jak strašně změní alkohol člověka a jaké peklo dokáže způsobit notorický alkoholik i lidem, kteří ho mají rádi, nemusím nic vykládat. Jenom bych je chtěl poprosit, aby vysvětlili těm ostatním, proč není dobré zvolit takového člověka prezidentem naší republiky. Daniel Kroupa Filosof a bývalý politikím, A netvrďte mi, prosím že kníže by byl ještě horší.

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Vy jste hnusní. To byla viroza a vy z něj děláte ožralu.

Vyhodit? President se nevyhazuje, president se střílí.

pfraumberg*

bože ty jsi najivní když si myslíš že je to viróza.

V tom případě má dlouhodobé následky této "vyrózy" a tak proč se hlásil do prezidentského křesla když má "vyrózu" se stejnými přiznaky ještě než kandidoval ;)

pt®

Někteří třeba léčí virózu slivovicí. - pt

 

pavkazji*
hodnocení

0x

Jak můžete vědět že byl zlitej.Chlastala jste s ním?!To mám tak rád tohle.

Moje žena má teď prášky že se po nich motá jak kdyby měla 3 promile.

Nesoudím,když nevím!

A pokud byl jak brok tak tam nemá co dělat.

Mno... Rozdíl v mimice a koordinaci pohybů u nemocného a ožralého je poznat, i kdyby ten nemocný lezl po čtyřech.

doplněno 15.05.13 23:30:

Nedovedu si vysvětlit, proč se do médií dostala informace o presidentově viroze až po ceremonii a ne před ní...

doplněno 15.05.13 23:37:

A zvláštní je, že předtím absolvoval návštěvu ke Dni vítězství na ruské ambasádě. *pivo* a tam ho viroza netrápila?

sebod*

Ernie. Jistěže ho tam viroza ještě netrápila*kafe*...páč ji tam teprve chytil *pivo*

raadek*
Třeba nebude krást propisky. :)
petr123*

To víš, rusové se rádi líbají tak ho tam prostě někdo nakazil. Příště na ruskou ambasádu jedině s rouškou!

broca

To je fakt - byly dokonce k vidění fotky z ruské ambasády a tam měl ještě docela jasné oko a vzpřímené držení, po viroze ani vidu. Zřejmě fotili velmi krátce po jeho příjezdu tam... Na ceremonii vyzvedávání korunovačních předmětů už měl (o nějakou tu hodinku později) virózu jako stehno. Asi fakt hrozilo, že ke klenotům přibude ještě ta vzácná šavle...Ale hlavně, že se z virózy tak rychle dostal. Jeho voliči tak mohou opět okem zálibně spočinout na jeho mile brunátné tváři a těšit se z jeho vtipných smysluplných bonmotů a stálých citací někoho jiného, případně zhlédnout scénku podobnou té s Aligátorem, či něco jinak pěkného, jako byla etuda "popelníček". Hlavně, že teď již vím, čím občas trpívá můj muž, když se zdrží s kamarády - není ožralý, je to jenom viróza, co s ním mává...

Hehe. To víš, viroza, ta má rychlý nástup.*palec**smich*

olaf71*

jenomže po práškách člověk vědomě nikam nepůjde,protože je nemocný. po chlastu, když bude moci chodit,půjde i na kraj světa

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Tolik lidí nemůže přijít V.Havlovi na jméno. Bylo úžasné, s jakým respektem a obdivem ho celý svět přijímal. Jak jsem byla na svého prezidenta, zvláště po těch předchozích, hrdá! A zase je to smutý příběh. :(

jirbar*

A co Svoboda. Ten byl pro republiku užitečnější.

 

petr123*
hodnocení

0x

No, nejdřív by mu ten alkohol musel někdo naměřit. Ale kdo? Nenapadá mě nikdo, kdo by mu to mohl nařídit.

A pokud žádné takové oficiální měření není, tak prostě nelze dokázat že byl zase ožralý jak hovado a nebyla to jen viróra.

 

limetka*
hodnocení

0x

No, bohužel, je to obraz stavu naší společnosti - pravděpodobně takový prezident zhruba 2,5 mil . voličů vyhovuje - a my ostatní se můžem jen radovat, že jsme takového burana nevolili.

sebod*

limetko *hej*. Jenže on reprezentuje i ty, co ho nevolili *plac*. On nedělá obrovskou ostudu Tondovi Vomáčkovi z Horní Dolní, který ho zvolil. On je "představitel" nás všech *zed*. Stydím se, za takového prezidenta. Jak mám učit svoji vnučku k nějaké úctě, např. zrovna k tomu prezidentovi, když ji sama nemám? Divíme se, že jsou mladí jací jsou? Bodejť by ne, když tohle všechno kolem sebe vidí a slyší. Miluji tuhle zem, její lesy, hory, přírodu... Za to, jak tady sebou necháme vláčet se stydím

doplněno 16.05.13 12:26:

A navíc, Limetko, těm našim milovaným kytkám je šumafuk, kdo to tady vede a kvetou si jak o život, ať je u korýtka ten nebo ten ;). Ještě že tak...*smich*

limetka*

Sebod, tak tohle klidně podepíšu. I já se za něj stydím, ale neboj, utěšujme se tím, že žádný strom neroste až do nebe a že "všechno co necháš ať letí, jednou se k tobě ...určitě vrátí..." On se znemožní hlavně sám. Byli jsme před Zemanem, budeme aj po něm! ;)

rorys

SEBOD, ty také? Zrovna ty jsi působila ve sbírce těchto závistivých a zamindrákovaných nýmandů přijatelně. No třeba by se ti učila lépe úcta k Husákovi a Havlovi, co? *zed*

 

martinaa*
hodnocení

0x

Schw. na jakémsi mezinárodním jednání nejenže usnul, ale dokonce se u pochcal. To je teprve reprezentace.

 

lidus*
hodnocení

0x

Ano velká ostuda,ale myslím, že všech kdo u toho byli a dopustili aby to vůbec šlo ven.

sebod*

Lidus. Tím "TO" myslíš jistě pana prezidenta ;). Plný souhlas - když viděli, jak na tom je, měli ho uklidit do peřin *houpy*

sebod*

Kartaginec. Ono je to těžký, zabránit tomu, aby pan president nebyl viděn na veřejnosti "pod vlivem". To bychom ho asi vůbec neviděli :D

16.05.13 15:13

Souhlas.

Nesouhlasím. To je dobře, že to šlo ven. Pokud by se to už stalo a někdo "nedopustil, aby to šlo ven", myslíte, že by to bylo v pořádku?

Jiná věc je, jestli někdo mohl nějak "nedopustit, aby se to stalo". Po pravdě, nevím kdou a jak, a taky by to asi tak moc nepomohlo, ono by se něco takového stalo jindy.

 

kacabak
hodnocení

0x

Klidně ať je třeba i pod vlivem drog, zatím jsou jeho činny nejlepší z porevolučních prezidentů, nechová se jako vlastizrádci Havel a Klaus.

 

jirbar*
hodnocení

0x

Jak je vidět tak je to živná půda pro vylízané mozky. Nikdo mu nedal dýchat, takže jenom spekulace pochopitelně živená médii. A je jedno, že se to vysvětlení nabízí. Žádný důkaz není.

To jako média křičela, že mají důkazy, že v Iráku mají atomové zbraně. No nic tam nebylo.

Dnes zase redaktorka ČT vykládala, že mají důkazy o použití Sarinu vládními vojsky v Sýrii.

 

mowla*
hodnocení

0x

Nebudu ´řešit´ - a ani komentovat, zda dotyčný byl pod vlivem a čeho.

Koho jsme si (ne)zvolili, toho máme...

Kdo jej (z)volil a nyní se mu nelíbí, možní se chytí ´za nos´.

Kdo jej nevolil, má smůlu - je demokracie a hlas ´lidu´ je rozhodující.

Možná příště budeme volit lépe, možná bude i snazší volba.

BTW - já Zemana nevolil, méně přijatelná z původních kandidátů byla snad jen Bobošíková - ale zastřelit jej nepůjdu.

Jak to tak čtu, nechytí.

Jinak v zásadě souhlas.

mowla*

..."Jak to tak čtu, nechytí."...

Také se obávám - ale ani nosy řezat nepůjdu... :-D

Demokracie - v zásadě, není dobré ´zřízení´, jen nevím (obecně řečeno) o lepším (o5 obecně)...

jirbar*

No já se taky nebudu chytat za nos.

Ale říkám si, že ten výběr v konečném duelu se z "opice" nechá vyspat, ale bodnutí mouchou tse-tse je snad neléčitelné.

mowla*

..."se z "opice" nechá vyspat"... - ano - pokud člověk chce...

Alkoholik nechce.

jirbar*

Koukám jak je jednoduché přidávat přívlastky.

Jednou v Náchodě v nemocnici visel plakát s heslem.

Jedno pivo denně - konzument

Dvě piva denně - alkoholik

sebod*

jirbab. Není slepý ten, kdo nemá oči, ale ten, kdo vidět nechce! A zlobte se na mě sebevíc, ale určitě je lepší říct : "Ano, sympatizuji s panem Zemanem, ale uznávám, že na veřejnosti by neměl vystupovat v tomto stavu ", než jeho chování až nesmyslně obhajovat.

jirbar*

Ono to je jinak. Jsou lidi, kteří vidí jen to co chtějí vidět. My programátoři chceme fakta a důkazy. Domněnky jsou k ničemu, ale uznávám, že to je dobrá živná půda pro vymyté mozky.

doplněno 16.05.13 16:04:

A kartaginec jistě rád vysvětlí, že pouze Aksiomy se nedokazují.

mowla*

JirBar: Nechci zakládat ´flame´, ani náhodou - máme zřejmě, nesouhlasný názor...

Jen jsem vyjádřil své mínění - to snad mohu...

A - promiňte, ze zkušenosti mi vyplývá, že nejdůrazněji obhajuje své stanovisko ten, kdo ví, že se zmýlil... Promiňte...

jirbar*

No a já jsem napsal, že dle lékařského koncília je Alkoholikem ten kde denně vypije dvě piva. Takže vlastně možná velká část národa jsou alkoholici.

 

hodnocení

0x

Jen nechápu jak lidi rozhořčuje prezident co by figurka bez pravomocí, ale že chlastají v práci naši zákonodárci a podle toho vypadají jejich pracovní výsledky, to nikomu nevadí. Pokud byl Zeman pod vlivem tak to může / nemusí vyvolávat v někom pocit studu jakého máme prezidenta, ale zprasené množství zákonů a jiných výmyslů lze pociťovat na vlastní kůži mnohem více a citelněji.

Kalouskovi se plete jazyk téměř v každém slovním projevu.

A Američani zase bijou černochy.

sebod*

Kartaginec. *smich*

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Ja sem pana prezidenta Zemana pit nevidel, ani sem mu nedal dychnout do balonku. Dokonce jsem ani nikde necetl vyjadreni osob, se kteryma byl, ze by byl pod vlivem alkoholu. A to tam snim byl i pan Kalousek, ktery udajne take pije v praci. A jak uz bylo receno, prezident toho moc nezkazi, maximalne to skonci ostudou, kdyz ovsem chlasta ministr financi dopadne to hure.

A ze my pit nemuzeme? Copak to denne nevidite? kolik lidi chlasta v teto republice a nejen ve svem volnem case.

Ale jak rikam, ja Zemana ozraleho nevidel a co pisou novinky nebo TV Nova me naprosto nechava chladnym.

broca

Majsterjoe - zmiňujete p. Kalouska, který , cituji Vás "údajně také pije..." Jeho vyjádření bylo právě to, že málem ke korunovačním klenotům přibyla ještě "šavle". Asi to sám dobře zná, tak jistě ví jak vypadají příznaky takové virózy - takže bych to brala skoro jako posudek odborníka, který ví co říká :) :) a jak píšete, vyjádření osob..

jirbar*

Copak Kalousek, to je odborník. Ten rozdává i přes držku a ještě si to pochvaluje.

 

jabraka*
hodnocení

0x

A copak denně nevidíte,že sdělovací prostředky tvrdě využívají každý křivý krok jakéhokoliv politika,který jim nejde pod ruku?

JABRAKA

On je spíše problém v tom, že je málo politiků, kteří by ten krok měli rovný, bez ohledu na to, jaká žumpa média jsou.

 

joudic*
hodnocení

0x

Toz si pores praci, ve ktere muzes pit taky, ne :)

 

hodnocení

0x

hrajete si tady na experty ale asi zapomínáte na to, že už to je docela starý člověk... pro ty je nemoc si myslím o dost větší zátěž... mimochodem byl na tom videu i na fotkách bílý jak stěna... tak já bych s těma ukvapenýma závěrama počkal...a jestli si MYSLÍTE že byl ožralý, tak jistě víte, co znamená MYSLET...

Samozřejmně, že ti co ho volili se budou dokola vymlouvat na bolavý palec, virózu a až poblije královnu, tak třeba na špatné jídlo. Normální, samostatně uvažující člověk ochmelku pozná. Je to škoda, že to tak dopadlo po samolibém blbovi Klausovi s ještě blbějšími poradci tohle děsivé monstrum. Ale aspoň padneme dřív a víc na hubu a začne nová kapitola.

Zatím jsem s volbou spokojen, ať už Miloš byl pod vlivem nebo ne mi zatím pořád nevadí, neboť v ostatních věcech funguje pořád líp, než by nám předvedl spící, degenerovaný posluhovač Kalouska, až to bude jinak, otevřeně to přiznám, že jsem se mýlil ;)

Já nemluvil o Karlovi. Ale když už jsme u toho, koho byste volil, Hitlera nebo Stalina?

 

daniell*
hodnocení

0x

Nevadilo by my kdyby ho ty korunovační klenoty nezajímaly , někoho prostě některé věci nebaví. Ale to že je při takovéto příležitosti pod vlivem to je trochu moc , nebo jak mluvil v televizi o té slivovici o tom by neměl prezident vůbec mluvit a to už vůbec ne v televizi . Už sem si zvykl na Zemanův nepřitomný a nezučastněný pohled ale na jeho alkoholismus si nezvyknu nikdy.

doplněno 17.05.13 10:13:

Na druhou stranu přímo takto my náš prezident nevadí. Kdyby nepil neřekl bych proti němu asi nic.

doplněno 17.05.13 12:46:

to je pravda , oslavují Havla a přitom pořádně není za co.

Havel chlastal taky a navíc se nejvíc podílel na rozkladu naší republiky a teď se po něm jmenuje letiště, takže já bych to tak černě neviděl *haha*

Největší viník je Klaus. To si přečtou naše vnoučata za pár desítek let v dějepise.

Jo, Klaus škodil od úplného začátku, ale málokdo si uvědomuje, že mu to umožnil právě Havel ;)

Jen pro úplnost: to není otázka "zajímá-nezajímá", to je jeho povinnost. Stačí si uvědomit, že bez něj by se k nim ostatní klíčníci nedostali, takže tam být musel, ožralej/nemocnej/střízlivej _ nezajímá. JInak samozřejmě ty záběry jsou výmluvné a rozhodně nevzbuzují zrovna obdivné pocity, je ale pravda, že nezvratný důkaz opilosti nenabízejí (ostatně já bych možná usuzoval spíš na kocovinu, než na akutní opilost).

(A co se týče toho, co vadí/nevadí mně: takovéhle vystoupení "pod vlivem" (prosím pro jirbara a jiné, ůdajně pod vlivem) by mohlo být výjimečným excesem a úrávě vzhledem k protokolu by se mu pan president nemohl vyhnout, když už by se pod ten vliv dostal, když už, tak by měl v očekávání takovéto události hlídat, aby s taková situace nenastala. Co mi vadí víc, je to, že lže a pomocí lží se dostal na Hrad, a že by jeho první počiny v roli prezidenta byly zas až tak obdivuhodné, to se mi taky nezdá. (Nebudu vypisovat, on si každý najde a podtrhne to, co odpovídá jeho naturelu a to, co se mu nehodí, potlačí, zbagatelizuje nebo vůbec prohlásí za pomluvu a lež _ mluvím zde o příznivcích i odpůrcích _ a vznikne tak dialog hluchých.

(A co se alkoholu týče: dobrá, inkriminované vystoupení dejme tomu není důkaz, a navíc jako singulární případ, kterému nebylo lze se vyhnout, dobrá. To závažnější se mi vidí svědectví filozofa Kroupy o systematickém alkoholizmu.

(Když už píšu: někde tu padlo, že v matematice se jen axiomy nedokazují, a byl jsem při tom vyvoláván. Tak tedy potvrzuji a dodám, že někdy se i axiomy dokazují: Jiná věc samozřejmě je, že v matematice vlastně všeje obsaženo již v axiomech a že dokazování reálných faktů probíhá přeci jenom trochu jinak.)

jirbar*

Proboha kterej nelže. Je to rozděleno na 2 tábory a lžou všichni. Vždycky budu fandit těm co skutečně udělají něco pro lidi a né pro vrstvy privilegovanejch. Sem tam se sice nechají zlomit i Ti druzí, pokud to není na oko. Stačí probrat přikryté zlodějiny. Jejich imunita. Akcie na doručitele přece se jedná o osobní věc. No spíš se ta zlodějina přikrejvá. A teď ten byznys se sluneční energií. Snad se jednou dozvíme kdo si uzákonil malou (spíš velkou) domů

pt®

"jirbar", možná byste nejlepším presidentem Vy osobně. Ale kdybych měla zvolit "prezidenta" této poradny, tak by to byl "kartaginec". Ne jen proto, že má logické myšlení, že umí matematiku, ČJ, ale je vždy slušný a je inteligentní. A hlavně vím, že si jej pochvalou vůbec nekoupím, je vždy stejný. - Tolik pro odlehčení této otázky. - pt

jirbar*

Já myslím že tady by se těch kandidátů našlo spousta. Hlavně Ti co vždy všechno přesně vědí a ani nepřipustí jiný názor. A že kartaginec umí matematiku. Nejde přece jenom o matematiku. Každý kdo se něčím celý život živí a dělá to pořádně, tak je většinou mistrem ve svém oboru. A s matematikou jsou tady ještě aspoň dva, pro mne "nepronikutelné" bytosti. Např petapeta.

Já se matematikou nikdy neživil, v práci ji nikdy nepotřeboval a to co tady s matematikou někteří předvádějí tak to je opravdu k smíchu. Asi ani s tím IQ to nebude tak akorát.

pt®

Prostě, kdo má jiný názor než Vy, tak je blbec, nebo mozek vylízanej, nebo nemá IQ, nebo kdoví co ještě. Jste věčně naštvaný na celý svět, možná je to už věkem, že se snad nedokážete radovat z ničeho. Možná to tak není, ale z toho, jak se projevujete tady, tak to tak vypadá. A stejně je "kartaginec" chytrej chlap. - pt

jirbar*

No já naštvanej nejsem, ale z Vás ješitnost přímo čiší. A k těm vylízanejm mozkům jsem nikdy nepoužil v diskuzi třeba o politice. Ovšem co někteří teenageři předvádějí třeba v matematice to opravdu vypadá na vylízanej mozek z Facebooku, nebo spíš vyhulenej z majránky.

pt®

Stále lepší, než být stále naštvaný na celý svět a věčně věků kritizovat. - pt

doplněno 18.05.13 16:49:

*slunce*Dnes je krásný den, svítí sluníčko, jdu na zahradu.

jirbar*

Co já Vám budu něco vyvracet. Jak se zdá tak Vás s*erou (jinak to napsat nejde) moje názory a to je vlastně naštvanost. No a bez kritiky není pokroku.

Teď si dám kafe, vezmu kosu a jdu zase makat. Až se vrátím, tak si zase něco duchaplného přečtu.

pt®

Tak, jak se Vám kosilo v pozdním odpoledni? My zase chodíme kosit za rosy. Jinak, Vaše názory Vám nikdo nebere, jen Vy nesnášíte názory odlišné od Vašich a mluvíte, jak se Vám to hodí do krámu. No, a na neduchaplné řeči reagovat jinak ani nejde. Duchaplně budu psát, až si to zasloužíte. A to, že je tady někdo jiný, chytřejší a slušnější, nemůžete zkousnout. Přesto, že se někdo výukou živil, tak se tolik nechlubí, jako Vy, je slušný, nikoho neshazuje, nikomu se neposmívá, nikomu nenadává, z takového si vemte příklad. To, co jsem Vám napsala si někteří také myslí, jen jim zřejmě nestojí za to, aby Vám to psali. A dál už se hádejte sám. Já reagovala pro odlehčení tématu. - pt

kacabak

jirbar:

s pt je jakákoliv diskuze velkou ztrátou času, to je lepší vrzat brankou *haha**haha*:D

pt®

"jirbar" a nehrajte si na "kacabak", jste příliš čitelný, mějte se.

 

bejvalej
hodnocení

0x

Pokud to opravdu byla viróza, nutno jen politovat, pokud byl ožralej, vůbec se mu nedivím a dokonce jsem rád, tahle doba je totálně zasr_ná a svět je hned krásnější, když se na něj koukáš přes 2 promile. Osobně si myslím, že ty, co opět hážou špínu pouze záviděj, protože oni v práci chlastat nemůžou.

Bože, tak přestaňte remcat a jděte do politiky jako oni. Můžete chlastat, lhát, krást, podvádět, šikanovat a nikdy nikdo nebude mít kecy na vaše jednání, krom hospodských ochlastů a internetových diskuzí bez jakéhokoli vlivu.

Co jste vy, kdož pomlouvají udělali pro to, aby v této zemi bylo lépe, kromě toho, že plkáte v hospodách či na internetu?

Pokud nic, je lépe držet hubu.

Ty už sis taky přihnul, že?

majsterjoe*

Bože, tak přestaňte remcat a jděte do politiky jako oni. Můžete chlastat, lhát, krást, podvádět, šikanovat a nikdy nikdo nebude mít kecy na vaše jednání, krom hospodských ochlastů a internetových diskuzí bez jakéhokoli vlivu.

Co jste vy, kdož pomlouvají udělali pro to, aby v této zemi bylo lépe, kromě toho, že plkáte v hospodách či na internetu?

Pokud nic, je lépe držet hubu.

Vzdyt ma v tomhle pravdu.

klera*

Máte naprosto lichý pohled na věc...Tohle je princip demokracie, víte? Lidé s něčím nesouhlasí, tak vyjádří svůj názor...Já kdybych byla političkou, tak bych rozhodně nelhala, nekradla, nepodváděla a nešikanovala, protože tohle jednání jednoduše odsuzuji a nesnížila bych se k tomu ;) A proto mi vadí, že to někteří politici praktikují, když přitom representují i mě...jednoduchá rovnice. Kdokoliv, kdo dělá něco užitečného, i kdyby to bylo "jenom" kvůli tomu, aby sám sebe uživil, dělá něco pro to, aby v téhle zemi bylo lépe.

 

buss
hodnocení

0x

Co bylo zvoleno, to máme. Nemáte jiné starosti k řešení? Aspoň je sranda.

 

bitegottt
hodnocení

0x

tady v česku je vychcanost na prvním místě!

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Víte za jak dlouho může náš pan prezident dosáhnout 1,5 promile alkoholu v krvi? ;)

Když bude 3 dny abstinovat :D

hop®

Babčo, konečně reakce, která mne pobavila, jinak jsem toto téma ani celé nečetl. *palec**smich*

Další co mne zaujalo, je nápad zvolit prezidenta poradny... *haha*

pt®

"hope", a máš svůj tip na "prezidenta" poradny?

hop®

No, samozřejmě sebe, už připravuju kampaň! Doufám, že z této funkce budou podstatné výhody, nejen finanční!

*haha*

doplněno 18.05.13 20:40:

...jen doufám, že mi nebude zakázáno být pod vlivem... *pivo*

pt®

Teda, kluku, ty umíš koukat vysoko.:D Tak jo, už se těším na kampaň,*klik* já favorita mám. - pt

mowla*

Na základě čeho budeš jmenovat profesory?

*smich**haha*

doplněno 18.05.13 20:57:

Pt: Podle promile by nebyl problém... :-D

Hope: Koukám, že i na Poraďte budou ´vinaři´ preferovat šustivý víno... *smich*

pt®

Třeba podle promile ... ;)

hop®

Jednoznačně pouze na základě osobních sympatií, přece nebudu koukat na nějakou odbornost či IQ, ne?! *smich*

P.S.: ...osobní sympatie se dají zvýšit obálkou či krabicí od bot... ;)

pt®

"hope", seš mi více, jak sympatický *pusa*... Mám šanci? *ua*Dárek pro tebe: *pivo* - pt

Na co taková snaha, vždyť už jsi profesor(ka). ;) A tady hop by momentálně spíš potřeboval kafe. *smich*

hop®

No to je pravda! Oboje! *smich*

pt®

No, třeba bych mohla všem šéfovat, že jo, Hope?*cteni* Tak mi to přejte "fatalwir"... ;)

Že bysme se vrátili zase od demokracie k absolutismu? *smich*

pt®

"fatalwir", to máte fuk, hlavně, když je při sobotě trochu legrace...*vtip*

Popřípadě neděle. :D

 

bou
hodnocení

Našla jsem článek o té jeho viróze... musím říct, že už jeho název to celkem vystihl.

aktualne.centrum.cz/...

Absolutně nechápu, jak může bejt někdo pyšnej na to, že ho volil. Sami jste (nebo aspoň většina) slyšeli o ohlasech ze světa. Ostuda. Naprostá. Zase. Propiska je oproti tomuhle hadr. Naštěstí - a to musim zopakovat - NAŠTĚSTÍ! už jenom pět let.

majsterjoe*

Kdyz se zadari, tak za pet let ho budu volit znovu a nebudu se za to stydet. Jako prezident si nevede spatne. A co si mysli zahranicni media je mi fuk. A znovu pripominam, ja ho pit nevidel, nevim kde se bere ta jistota ze byl ozraly.

jirbar*

No masy vždycky vědí kam se mají přiklonit. Ze statistiky jich spousta byla rudejch (jsou jistě i tady), nebo aspoň vesele v průvodu mávali a křičeli "Ať žije .."Teď jsou "odvážní"zcela jinak. Asi se v nich probudila odvážnost. Tenkrát se bavili "brojlery", teď zase "klopýtáním".

Prostě přiklonit se k tomu co chce většina (radši nenapíšu jaká) slyšet. Tady je zářný příklad.

Jeden jednoho okrad a pro většinu to byl hned cikán, byť o něm není ani zmíňka.

novinky.cz/...

majsterjoe*

Tak tohle je prispevek na ktery muzu akorat zvednou palec. naprosto souhlasim s tvym nazorem. A co se tyce te diskuze na novinkach, taky me to zarazilo. Naprosto souhlasim.

jirbar*

Tak to mám jediného příznivce. Lepší jeden než nikdo.

doplněno 18.05.13 22:39:

PT: A taky si myslím, že ten okradený by asi peněženku nevytahoval, kdyby před sebou viděl "opáleného". Již tato skutečnost snižuje pravděpodobnost, že se jednalo o cikána. No masy ale vědí svoje.

No, zatím to vypadá že větší masa ho zvolila a dále ho za vše omlouvá, nezdá se ti chlapče? Jinak by tam byl Karel.

broca

ringo - to máš pravdu , "masy" měly vždycky rády "lidovost". Takže teď se té nadpoloviční většině voličů líbí i to, že se jim prezident přibližuje svojí "lidovostí", jak jsme viděli u korunovačních klenotů. Proto vše omlouvají , on se tím těm masám vlastně spíš přibližuje. Pro mne osobně je to při tak slavnostní příležitosti, nad korunovačními klenoty, opravdu něco hrozného a ostudného. Pro ty, kteří nemají dostatečný "důkaz" o tom, že byl pod vlivem, musím podotknout, že tvrzení o viróze (při tom co jsme mohli všichni vidět) také není vůbec žádným důkazem toho, že ožralý nebyl. Spíše to po bolavém palci vypadá na další z umělých důvodů, jak alespoň nějak zdůvodnit to, co je vidět. Co to bude příště?

 

jodo*
hodnocení

0x

Volit jsme mohli ze dvou nevolitelných kandidátů. Jednoho by bez rodokmenu nevzali ani kopat příkopy. Jak může dělat ministra zahraničí člověk, který pro to evidentně nemá základní předpoklady a který navíc zpochybnil hranice našeho vlastního státu? To se 45 procent lidí v tomhle státě kolektivně zbláznilo? Co se Zemana týče, začínám se o toho člověka bát. Při jeho pověstném smyslu pro humor, by taky někde mohl vyhlásit válku. Jinak jeho kroky k posílení moci prezidenta vítám. Prezident by neměl být loutka, která se usmívá a podepisuje lejstra, která mu podstrčí. ("Dejte nám něco podepsat, máme namočené pero") Takový prezident se politikům samozřejmě náramně hodí, ale jinak je nám k ničemu. Proto se naši slavní politici tak báli přímé volby. Protože se k moci dostane silný neutrál, který jim bude vidět do karet a šlapat na prsty. Ostatně si myslím, že Zemana brzy zlikvidují, ať už morálně, nebo politicky. Tisk už začíná s duševní přípravou národa na jeho odstranění z funkce. Prezident má podle ústavy pravomoci, kterých se Zeman rozhodl využívat a přes to nejede vlak, má na to právo. Přitom nemá ZDALEKA takovou moc, jako měl svého času Havel, kterému šli všichni na ruku, bodejť by ne, když většina lidí s nějakou mocí, byli kamarádi, které do funkcí nastrčil.

 

klera*
hodnocení

0x

Upřímně, málokdy se nechám vyvést z míry...ale vzhledem k tomu, jak moc mi záleží na tradicích a symbolech, ke kterým právě patří také korunovační klenoty, měla jsem po shlénutí videa s tim opilcem vážně neuvěřitelný vztek *bum* Nikdy jsem si o něm nemyslela nic moc dobrého...ale tohle by mě ani v těch nejhorších snech nenapadlo...

broca

klera - pod obě tvé odpovědi bych se klidně a ráda také podepsala - naprostý souhlas , čteš mi myšlenky :)

culdabulda1*

Pro "klera"

A co pro Vás vlastně znamenají korunovační klenoty? - Pro mne jen nostalgickou vzpomínku na časy, kdy ještě byli čeští králové a české země v Evropě vážení a ctění!

Tyto doby se už bohužel nikdy nevrátí - proč tedy tak mám až tak moc uctívat korunovační klenoty, které nám jen připomínají naši hrdinnou historickou minulost a současnou prohru! Návrat k symbolům našeho slavného národa nám už vážnost ve světě nevrátí!

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

Zdá se mi docela nefér "tahat" presidenta na oficiální a ostře sledovanou akci tak brzy po návštěvě ruského vyslanectví (oslava vítězství 8.5.1945).

Sice jsem M.Z. nevolila - kdyby mi bylo umožněno, volila bych Tomia Okamuru, který by nám jistě ostudu nikde nedělal - naopak! - ale naše vláda se ho bála - takže jsem volila Jiřího Dienstbiera. Ale ani ten neprošel, takže M. Zemana považuji za "menší zlo" - a zatím ani moc nelituji.

Ono stačí si vždy představit na místě prezidenta Zemana jeho protikandidáta Karla a uvědomit si jak by zatím cokoliv dopadlo - buď by spal nebo by zatím všechno odsouhlasil - a z toho zatím pořád vychází, že Zeman byl rozhodně lepší volba z toho co zbylo ;)

Představit si je možné cokoli.

doplněno 20.05.13 19:50:

Vyvozovat z takových představ cokoli je poněkud odvážné.

To nejsou ani tak představy, Karel to dělá ve funkci ministra zahraničí a není důvod proč by to přestal dělat jako prezident :D:D

jirbar*

Ze statistiky a počtu pravděpodobnosti se dělají velmi vážné závěry. A to dokonce i v lékařské vědě. Třeba v onkologii. Vím o čem mluvím. Vlastní zkušenost.

doplněno 20.05.13 21:16:

Je jasné, že kartaginec to moc dobře ví. Takže pokud teď "usne" skoro všude, je vysoce pravděpodobné, že by v tom pokračoval.

Ze statistiky a počtu pravděpodobnosti ano. Ale i to se musí um+t. (Mimochodem statisticky lze dokázat, žže čápi nosí děti.)

jirbar*

To se taky nechá "dokázat" že komár má stejnou hmotnost jako slon.

Jaký je Zeman věděla a ví velká část národa už z dob kdy se začal pohybovat v politice, kde ale druhá část národa získala jistotu, že Karel je noblesní, reprezentativní a schopný politik? *haha*

broca

bmbx - no právě... velká část národa získala jistotu, kdo je Zeman, právě z dob kdy již ve vládě byl. To budou asi ti, kteří paměť neztratili. Pokud jde o Karla - mám ten dojem, že na počátku zde byla snad otázka do diskuze, která se netýkala vůbec Karla, ale Miloše a jeho opičí virózy. Karla jsem u korunovačních klenotů neviděla. Mojí volbou nebyl ani jeden z obou pánů, ale tohle považuji za větší zlo.

majsterjoe*

Ono ja ale hlavni si uvedomit, ze korunovacni klenoty byly vystaveny na pocest zvoleni prezidenta Zemana. JInak souhlasim s tvym nazorem.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

nikdo nevíme, zdali byl či nebyl opilý, nikdo nevíme, zdali byl či nebyl nemocný. Ale lidé se baví...

1.

Prezident může být pod vlivem a my ne?
20.05.13 19:21

2.

Prezident může být pod vlivem a my ne? #2
20.05.13 19:22

3.

Prezident může být pod vlivem a my ne? #3
20.05.13 19:22

4.

Prezident může být pod vlivem a my ne? #4
jirbar*

No ono většinou hodně málo stačí k dětské radosti. Ti samí co se baví dnes, se dříve bavili "bojlery". To jim stačilo k radosti, když na jiné si netroufli.

pt®

"milancukrar", z těch obrázků je to viditelně viróza, ale jeví se, jako léčená slivovicí, jenže špatně vidím, tak jsou to jen dohady. - pt

Jasně, byla to chřipka a na tu je nejlepší čaj se slivovicí na ruském velvyslanectví. ;) Možná ale, že to byla vařonka, ta se vaří z vodky nebo špiritusu s medem, hřebíčkem a karamelem. Pije se nejlépe horká.*kafe*

Děvčata, zdravím. Já opravdu nevím, zdali byl opilý či nemocen. To by mohli sned jen sdělit Ti co s ním mluvili, jednali, nebo byli celý den.

Já jen vložil fotky, které ke mne doputovali. To že se nekdo domnívá, že se tímto nárob baví je jen jeho názor. Já se tím nebavím, jen konstatuji svůj názor. Byl opilý.

Jelikož je demokracie, můžu beztrestně tento názor o panu prezidentovi sdělit i zde. Rovněž opozice může klidně tvrdit, že byl silně nemocen, přesto pracoval téměř do úplného vyčerpání.

culdabulda1*

Pro "milancukrar"

Lidé se baví! - no a to mi právě připadá nefér od vládnoucí "sebranky" . Lidé budou stejně volit podle svých zkušeností (alespoň doufám).

jirbar*

Co je víc k pláči. Možná podroušenej Zeman nebo novináři a média kteří soustavně "loví" "senzace" na které slyší většina národa. A že jich tady dle těch jejich příspěvků je dost. Jak říkám. Jak málo stačí k dětské radosti.

Otevřu SEZNAM a hned v SUPER.CZ vidím jak nějaké celebritě vykouklo z šatů kúzlatko, a včera dokonce jedné bez kalhotek vyfotili čurinu.

Bohužel je valná část národa (tady též), kteří takovéto senzace potřebují ke svému životu. A je úplně jedno zda se jedná o úspěšného podnikatele, nebo babku v důchodu.

sebod*

jirbab. Je mi naprosto volný, jestli někde nějaký hvězdě jsou vidět prsa, nebo čurina. Za prvé - někteří chlapi se rádi pokochají pohledem,za druhé a to je pro mě dost důležité - já tuhle hvězdičku NEPLATÍM ze svých daní tak ať si ukazuje co chce. A za třetí není to někdo, kdo je brán jako představitel tohoto státu.

A dle většiny příspěvků zde soudím, že lidem pan president nepůsobí dětskou radost. Spíš v těch, co v sobě mají ještě zbytky hrdosti k tomuto národu, vzbuzuje pocit hanby..

sebod:

Pokud by měli lidi nějaký zbytek hrdosti tak už šli ve velkém do ulic a svrhli by tu bandu vlastizrádců, zaobírat se tím jak se chová nynější prezident je celkem bezvýznamné ;)

culdabulda, nevím zdali se lidé baví. Já mám jiné informace. Někteří se pohoršují, jiným je to jedno, další odsuzují ostatní.

Ale žádný se neradoval z této situace.

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Jak říká pan Donutil: "Herci jsou lidé jako ostatní, také jako ostatní pijí. Akorát jsou víc na očích, takže pijí víc..."

Bohužel náš současný pan prezident je hodně sledovaný a obyčejné lidské chyby jsou mu vytýkány více než je zdrávo. Nechci obhajovat jeho indispozici při odemykání klenotů, ale je také jen člověk, někdy chybující - kdož bez viny, hoď kamenem...

Sice jsem ho nevolil, ale teď po něm určitě nebudu šlapat za to, že se mu holt podařilo udělat ostudu nejen sobě, ale i národu, který reprezentuje.

Český národ je národ švejků, i když nám teče do bot (i jinam), dokážeme situaci odlehčit a udělat si i z problému legraci, jinak bychom se z toho asi museli zbláznit...

Náš pan prezident je vděčným terčem těchto legrací, ale v mých očích tím není snížena jeho autorita a vážnost, je mi tím bližší jako ČLOVĚK!

doplněno 21.05.13 18:53:

... styl jako Sáblíková... :)

Prezident může být pod vlivem a my ne? #5

Omyl. Styl Sáblíková je špatně. Na oválu se jezdí zásadně DOLEVA.

jirbar*

To je snad v pořádku. Když to zkusí DOPRAVA tak většinou jdou na držku.

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Občas se podaří, nejen panu Zemanovi... *smich*

zpravy.idnes.cz/...

Prezident pod vlivem alkoholu udělá maximálně veřejnou ostudu, ožralý ministr financí řídí naše finance a taky to podle toho vypadá :(

culdabulda1*

pro "bmbx"

naprostý souhlas.

když je ožralý, tak neřídí nic...

jirbar*

Naprostý souhlas. Byl jak prase. To potom ta státní pokladna vypadá.

to je fakt, pokladna je na tom divně, snížil se i deficit.

jirbar*

Bodejť by ne, když kdekoho vzal u krku, jen sami sebe ne. No oni mu soudci od toho pomůžou. Ti se o svoji prebendu nedají připravit.

Jiří, zdravím a to je dobře, že se o to soudci nenechají přípravit? Jako ostatní?

milancukrar.

no právě, on je ožralý pořád a podle toho to vypadá, kdykoliv je možnost vidět jej někde veřejně vystupovat tak se mu plete jazyk. *haha**haha*

Ani chlastat neumí...

doplněno 10.06.13 15:31:

milancukrar:

vy jste opravdu divný *smich**smich**smich*

deficit, nedeficit - papír a média snesou všechno, ale jak na tom je většina lidí po 23 letech? To je ten správný ukazatel...

bmbx,

kde je ten správný ukazatel a kdo ho stanoví?

už zase začínáte?..."vy jste opravdu divný" všiml jste si, že bych Vás já nějak hodnotil, nebo se o Vás vyjadřoval?

Hodnotit můžete, v tom vám přece nikdo nebrání, tak jako já mám právo o někom říci jaký na mne dělá dojem ;).

A ukazatel? Myslím, že nálada mezi lidmi je a byl vždy dostatečný ukazatel.

jirbar*

Tak už tomu nerozumím. Snížený deficit. Před chvíli běžela na ČT24 zpráva že se deficit zvyšuje na 145 miliard.

Má to jediné vysvětlení, že někdo lže. Já to nejsem

 

jirbar:

Informace o snižování / zvyšování deficitu v naší TV už beru s rezervou stejně tak, jako příspěvky některých rádců ;)

Nálada není žádný ukazatel, jak ho chcete měřit? Nálada představuje tzv. měkká data

kartaginec:

tak to upřesním - nálada lidu se projevuje u voleb ;)

Komunistům rostou preference, jestli toto o něčem nesvědčí tak už opravdu nevím. Lidi pořád víc a víc vzpomínají na doby před rokem 89, dokonce už i lidi co si v těch dobách užili své, není to divné?

jirbar*

Mne nepustili do školy, dědovi sebrali zemědělskou usedlost, otci živnost. Přesto za to něco málo zaplatili.

To teprve teď (v roce 2002) všeho schopní soudci přišli na to, že musím znova zaplatit to co jsem zaplatil v roce 1988 na základě jejich tehdy pravomocného rozhodnutí a to v tehdejších tržních cenách (dodavatelská faktura). Přišli na to, že ceny jsou mnohem vyšší než v roce 1988 a že žádná inflace není.

Musím dodat že nové plnění šlo ve prospěch jiného soudce. Dnes si ti demokratičtí všehoschopní vzájemně neublíží víc než tenkrát.

A jaké z toho je poučení. Komunisti sebrali, něco málo zaplatili. To co zbylo, sebrali teprve teď ti všehoschopní, kteří dostali neomezené pravomoce a není nad nima žádná kontrola.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]