Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot ještě jednou

Od: plechacek* odpovědí: 7 změna:

Zdravím. Již jednou jsem se tu ptal na reklamaci bot, u kterých se při prvním obutí vytrhlo jedno očko na tkaničku. Reklamaci mi přijali, opravili, a boty vrátili. Po prvním obutí po reklamaci se vytrhlo opět očko, jen na druhé botě. Znovu jsem boty odnesl na reklamaci a teď čekám až boty opraví. Poradíte mi, jak to je, kdyby se to samé stalo potřetí? mám už nárok na vrácení peněz? I když to bylo pokaždé jiné očko? Děkuji moc. P

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hahanaj*
hodnocení

0x

ale je to stejná závada, takže by po třetí reklamaci měli vrátit peníze

plechacek*
hodnocení

a vrátí je hned pokud bych tam šel s tím samým problémem, nebo to opět musí proběhnout tím měsíčním čekacím časem co na to oprava a tak?

charvat29*

Musel byste při třetí reklamaci nahlásit, že chcete peníze, oni to pošlou do servisu, tam jim potvrdí závadu a pak už vám vrátí peníze.

 

charvat29*
hodnocení

0x

Asi záleží na tom, co je uvedeno v reklamačním protokolu. Pokud tam je "utržené očko" mělo by to být potřetí, ale pokud tam je "utržené očko na levé botě" a podruhé "utržené očko na pravé botě", myslím, že to již není stejný důvod.

plechacek*
hodnocení

Tak v tom by mohl být problém:(jednou tam je že jde o levou a jednou že jde o pravou botu:( S tím asi nic nenadělám

 

hahanaj*
hodnocení

0x

prostě ty boty nejsou kvalitní očka budou zlobit dál - je to stejná závada

 

nutt*
hodnocení

0x
Ono staci trochu zatlacit a penize vrati hned. Pritelkyne si koupila k vanocum boty, uz pod stromkem pri prvnim obuti boty popraskali odvezli jsme je na reklamaci. Po mesici jsme pro boty prijeli byly opraveny silenym zpusobem na prvni pohled viditelne, proto jsme rekli ze chcem zpet penize nebo jine boty, prodavacka rekla ze to nemuze ze se musi poslat znova na reklamaci s tim jsme nesouhlasili a nechali si zavolat vedouci na tu jsme cekali asi 30minut coz nas este vice rozpumpovalo kdyz prisla zopakovala to same co prodavacka. Hodne rozcilenym hlasem jsem jim oboum rekl at mi napisou na papir jmena a ze podam stiznost na COI najednou bylo chovani jine a vse slo, za 10 min jsme odchazeli z obchodu s penezi a navic i s boty tedy s timi spatne opravenymi ale i tak uspech :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]