Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup kombinézy přes Aukro.cz

Od: hanina* odpovědí: 3 změna:
Dobrý den. Na Aukro.cz jsem vložila nabídku s fotkou na prodej dívčí zimní kombinézy. Cenu za kombinézu jsem uvedla 400,- Kč a za poštovné 80,- Kč. Uvedla jsem velikost, cenu a cenu poštovného. Zájemkyně e-mailem požádala o bližší rozměry kombinézy, které jsem odeslala. Paní si kombinézu objednala. Cenu poštovného jsem podcenila (to je samozřejmě moje chyba) - ve skutečnosti jsem zaplatila 149,- Kč. Tentýž den po převzetí kombinézy mne zákaznice informovala, že zboží vrací, protože je kombinéza veliká a poškozená (roztržená). Před odesláním jsem samozřejmě kombinézu kontrolovala a nikde poškozená nebyla. Cenu 400,- Kč za kombinézu jsem na účet paní vrátila ihned po tom, co jsem ji dostala zpět, ale nevím, jak je to s poštovným 80,- Kč. Mám povinost poštovné uhradit? Děkuji za radu. Hana

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinaa*
hodnocení

0x

Pěkný den, ano, vrací se poníze včetně poštovného, tedy celá částka, kterou kupující zaplatil. Bohužel, podcenění poštovného není chybou kupujícího.

Byla chyba hned vracet peníze, na aukru je spousta vychcánků. Že je kombinéza velká, to je problém paní, dostala všechny potřebné míry (pokud byly pravdivé), a pokud špatně měřila, nebo kombinéza nesedí střihově, bohužel. To je holt riziko nákupu na aukru od soukromého prodejce.

Napište paní, ať Vám pošle fotky roztržené kombinézy.

doplněno 13.01.15 11:48:

Pardon, nevšimla jsem si, že už máte kombinézu zpět. Pokud jste si 100% jistá, že v místě, kde je roztržená, předtím nebyla, neváhejte kontaktovat aukro - třeba přes centrum sporů. Pokud si nejste jistá, tak zřejmě bez šance. Bez předchozích fotek nepoškozeného zboží se to ale bude těžko dokazovat, že od Vás odešla kombinéza nepoškozená. V případě přehlédnutí závažné vady je fér vrátit peníze zpět nebo nabídnout slevu.

Každopádně příště u podobného problému chtějte nejdřív fotky poškozeného zboží. Znovu opakuji, že špatně zvolená velikost není důvodem, abyste zboží vzala zpět.

.

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Nemáš žádnou povinost něco vracet. Ani poštovné.

 

bambula*
hodnocení

0x

Záleží kdo má pravdu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]