Nejste přihlášen/a.
Veškeré informace, co má stížnost obsahovat a kam jí zaslat, pokud se jedná o ČSOB, naleznete na internetových stránkách:
doplněno 23.03.12 15:51:Podání stížnosti: e-mailem: podnety.klientu@c/...
telefonicky na tel. čísle: 800 300 300 (bezplatná linka)
Nejspíš je zbytečné stěžovat si na banku ČSOB, když se zřejmě jedná o ČSOB Pojišťovnu.
Činnost pojišťoven dozoruje Česká národní banka (ČNB), takže pokud máte námitky proti šetření pojišťovny a rozhodnutí o pojistné události, obraťte se na ČNB.
Ovšem nejdřív bych vám doporučil si přečíst Všeobecné obchodní podmínky, které se na vaše pojištění vztahují, hlavně předmět pojištění, na jaké škody se pojištění vztahuje a jaké jsou výluky z pojištění.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.