Jak hrát doprovod k písničkám na piáno?

Od: Datum: 21.12.14 00:24 odpovědí: 2 změna: 21.12.14 09:51

Dobrej chtěl jsem se zeptat, jsem úplnej začátečník na piáno a docela bych se zajímal o to jen tak pro zábavu zkoušet dělatcovery písniček. Jde mi spíš o zpěv než o to hraní, ale bylo by super plus umět k tomu hrát. Nevím jestli to vysvětloju správně, ale rád bych se naučil jednoduchý doprovod k písničkám. Te´d jde o to co se mám učit? Mouze levou ruku a pravou jakoby zpívám nebo jak to vlastně je? Děkuju za odpovědi a omlouvám se pokud se vyjadřuju tak neodborně, ale jak říkám jsem fakt začátečník, díky moc

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.12.14 06:00

Dobrý den,

já vás od toho nechci nějak zrazovat, ale jestli to má být k poslouchání i pro ostatní, je lépe si najít aspoň na rok - dva učitele. Potřebujete znát noty, prstoklad a pochopit logiku stupnic, abyste věděl, co s čím ladí a na jakých klávesách lze improvizovat doprovod pro určitou tóninu a nebyla to jen příšerná šumařina. Databázi lektorů hry na piano najdete zde - nesnažte se to uspěchat. Když člověk chce něco umět, nějaké úsilí do toho musí dát a uvidíte, jak mílovými kroky budete postupovat a bude vás to bavit. Za chvíli budete hrát jednoduché písničky a skladby.

Jistě, jsou různé kurzy hry na samohrajku i klávesy, např. tento , nebo tento , kde najdete noty, jsou tutoriály i pro lidi bez not na youtube, kdy vám to ukazuje, co máte zmáčknout, ale pokud si máte osvojit nějakou techniku a prstoklad a zahrát na to piano něco, co ocení i druzí, neosvojit si řadu příšerných zlozvyků, vřele doporučuji toho učitele.

Datum: 21.12.14 09:51

Člověče, neblbněte. Hraju na klavír od svých 5 let a měla jsem problémy s doprovodem k lidovým českým písničkám.