Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Koupě mikiny přes internet

Od: petullis* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, chtěla bych si koupit mikinu od Bonprixu, podle jejich tabulek bych měla mít vel.40.Slyšela jsem,že většinou výrobky neodpovídají, jsou větší. Nemáte někdo zkušenost s nákupem oblečení od této firmy?za všechny odpovědi moc a moc děkuji

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

0x

Mám a už nejspíš nikdy nic. Oblečení nic moc kvalita, moc jsme nebyli spokojení. Navíc kamarádka pracuje jako příležitostná modelka a zúčastnila se focení právě pro Bonprix - oblečení má klidně úplně jiné tvary a střihy, ale na modelkách se špendlí a upravuje, aby vypadalo krásně padnoucí a sexy.

Jediné, co jsme od nich pořídili pěkného z asi deseti nákupů, byl jeden světřík...

hahanaj*
hodnocení

0x

také s tímto zbožím nejsem spokojena , už bych si nic neobjednala

domov*
hodnocení

0x

Mám a to velice špatné.Kvalita a míry neodpovídají ceně .

hodnocení

0x

Mám od nich košili - barvy velice pěkné, jak jsem chtěla /kostka/, materiál hadr. V těle dobře, pěkně se nosí. Rukávy do manžet a na knoflíčky. Nemohu v nich natáhnout ruce, rukávy jsou krátké a brání natažení. Jak hýbu rukama, manžety se vysouvají nahoru, ale protože je drží knoflíčky, pekelně škrtí. Když manžety rozepnu a ruce natáhnu, hned mám z dlouhých rukávů tříčtvrteční. Rozepnuté manžety se mi pak plácají kolem rukou. Děsně mě to štve, už ji radši ani nenosím. UŽ NIKDY VÍC! Jaga.*cert*

petullis*
hodnocení

včera jsem si objednala,nevíte do kolika dnů mohu objednávku zrušit?

martinaa*

Jestli to vůbec jde, nic takového jsem v podmínkách nákupu nenašla.

Zkuste zavolat bonprix.cz/... a zrušit objednávku telefonicky.

petullis*
hodnocení

děkuji vám všem za odpovědi

v79
hodnocení

0x

Pokud ti nesedí mikiny od Bonprixu, pak zkus luxusní kousky od Youngprimirtive: youngprimitive.cz/...