Levné recepty Ládi Hrušky

Od: Datum: 20.12.14 19:43 odpovědí: 49 změna: 06.01.15 18:58
avatar

Znáte pořad levné Recepty Ládi Hrušky nebo tak nějak se to jmenuje. Teď je to velká hitovka, nevíte v kolik to dávají? Jsem koukal na web Novy a nemůžu to najít...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.12.14 19:47

Dávají to na konci večerních zpráv na Nově

Datum: 20.12.14 20:09
avatar

Děkuji za radu. Teď to skončilo. :)

Ořechové sušenky. :)

Od: cyluss
Datum: 26.12.14 08:39

Lada je kreten, ikdyz jak se to veme, dela si s lidi prdel a ma za to tezke prachy no, chyba je na nasi strane.To ale nic nemeni na faktu, ze bych ho nejradej nakopal do riti

Datum: 20.12.14 20:06
avatar

Na to snad ani nemá cenu se koukat, je to ztracený čas.

Od: lujs®
Datum: 20.12.14 20:17
avatar

Albatrosi klidně se místo toho koukejte na něco jinýho !.!.! *bum* *bum* *bum*

Datum: 20.12.14 20:50
avatar

Děkuji za radu na paskvilení v kuchyni opravdou koukat nebudu.

Datum: 20.12.14 20:55

Souhlasím. Neviděl jsem na uvedeném bulváru ani jeden pořad tohoto ..., ale četl s ním rozhovor a vcelku se mi zvedal žaludek, ale někteří lidé dokáží strávit asi cokoliv. Třeba pečené kuřecí kůžičky.

Datum: 20.12.14 21:22
Indonesane si ty kuzicky frituji a utloukli by se po nich.
Ale ze bych stal frontu u knihkupectvi na kucharku, to urcite ne.
Datum: 20.12.14 21:19
avatar
Ano bohužel ano .
Prznění české kuchyně nejvyššího kalibru.
Jiní se snaži dostat českou gastronomii z těch sraček kde je. Např. Vaněk, Pohreich Atd... neni to o tom že dobre a kvalitní jidlo je drahé. Je to o tom že skoro nikdo neumí nakoupit a uvařit. Je mnoho druhu masa ktere jsou naprosto zapomenuty a přitom nestojí majlant. Atd...

Osobam se zakladnim vzdělanim to nedojde...
Koupí si rano blesk,v praci to něak odklepou a večer se podívají na zahradu v ružové zahradě,zanadávají si u tv novin Tv hovna že okradli babku nebo že zdraži pivo.

Jen tak dal potom maji uspěch pečené kužičky, žemlovka do kapsy nebo že spadne chleba namazanou stranou dolu...
Datum: 20.12.14 22:00
avatar
Ladu nemám rád už od pohledu a když promluví tak úplně. Ale jsou to obyčejné sesbirane recepty, které on přebral. Několik z nich je dobrých, že ani Pohlreich by s nima neměl problém. Další z nich jsou extrémní hnusy jako ty kuzicky. Tim celé své vaření shazuje na prach mizernou úroveň, asi tak. Už dlouho jsem to neviděl, ale občas jsem se fakt smál
No ale jeho knížka receptu je letošní hit a brblat si tu můžeme, co chceme. Očividně zaujal cílovou skupinu.
Datum: 20.12.14 22:17
avatar

Levný hnus + levnější hnus = výborné české jídlo přece! Kdo má žrát ty cizí čízkejky a týrám mísu a drahý masa nad stovku za kilo, když můžu smíchat mouku s vodou a vopíct na sádle se škvarkama a mít tak výbornou večeři!

Datum: 20.12.14 22:33
avatar

Přátelé, to je ten magor co obaluje a smaží tlačenku?

Datum: 21.12.14 19:45
avatar

Děda mého manžela jinak než obalenou v trojobalu a smaženou tlačenku nejedl, můj děda pil limonádu nebo jablečný mošt, půl na půl s pivem (říkala jsem fuj) a dnes to prodávají jako hitovku. Hruškův chleba je výborný a bábovka z mikrovlnky rovněž. Polraichovo arogantní vystupování nesnáším a na paskvil uváděný v TV se nekoukám (abych věděla co zavrhuji, pár dílů jsem odsledovala). Včera jsem čekala na "výbornou"rybí polévku co jí i děti (vařila Karolína, snad se tak jmenuje), tak dobrou polévku umím taky, ale jelikož nekradu a losos u nás stojí 1kg/400Kč nechám si zajít chuť. Nevařím podle Hrušky ani nikoho jiného, klidně nějaké recepty vyzkouším ale vařím podle toho na co mám a co nám chutná. Spíš než recept z TV vyzkouším co zde někdo doporučí. Včera jsem chtěla v masně kus hovězího zadního, nejlevnější stálo 177Kč/kg, jakýsi irský stejk 500/kg, svíčková 560/kg, koupila jsem krůtu a kachnu.

Datum: 21.12.14 20:19
avatar

Liduš, úplně s vámi souhlasím. I já jsem odzkoušela některé recepty Ládi Hrušky, nemůžu říci, že všechno bylo takové, že bych si z toho sedla na zadek, ale zase nic úplně hnusné nebo nepoživatelné. Nevyzkoušela jsem zdaleka všechno, určitě ne ty zpovykované kůžičky, ale třeba koblihy z trouby nebo tvarohové knedlíky i sekanou bábovku (které jsem dělala i před Láďou) patří do našeho jídelníčku. Nevím, co je na tom špatného. Jsou to recepty od diváků, nejen z hlavy pana Hrušky. Ano, podle těchto receptů může vařit každý neumětel, kdežto pan Polreich (kterého mám na rozdíl od vás ráda) nevaří pro denní potřebu rodin středních vrstev, ale snaží se napravovat chyby profesionálů a zkulturňovat veřejné stravování. Za což si myslím mu patří veliký obdiv a dík. Je fakt, že dneska je pořadů o vaření v televizi víc než dost a ne každému se všechno může líbit. Jde o to si vybrat podle sebe a zbytečně neurážet to, co druhý považuje za dobré. Nikdo nikomu nic nevnucuje... A to nakupování potravin - ty ceny masa jsou opravdu hrozné. Dnes jsem koupila jen droby z kapra (jikry, mlíčí a jednu hlavu) za 120,- Kč. Vyděsilo mně to, ale přesto jsem to dala. Celý kapr je totiž pro nás moc a polovina, kterou jsem koupila, droby na polévku neobsahuje :(.

Datum: 23.12.14 07:18
avatar

Zmatenko, i já koupila půlku kapra jen pro sebe. Manžel preferuje kuřecí řízek a babička by už neviděla na kosti. Naštěstí rybí polévku nevařím, tedy mi vnitřnosti a hlavy nechyběly. Cena byla podle mě úžasná: půlka kapra, jen čisté maso, očištěné od šupin, váha 1 kg = 100 Kč. Myslím, že jsem koupila dobře. Doma jsem jen nadělala porce, žádné šupiny po celé lince a hned jsem si cvičně 2 kousky usmažila. Jó, kapřík, to je lahůdka.

Jen jsem zírala na ceník:

1 kapří hlava 25 Kč. Vždycky se kapří hlavy prodávaly /ještě před pár lety, nemyslím za totáče/ za 3 -5 Kč kilo. Byly to tak 4 hlavy. Při výlovu rybníka, kde se ryby i zabíjely a kuchaly, je každý, kdo si donesl kbelík, dostal zadarmo. A k tomu navíc i vnitřnosti, mlíčí, jikry, taky zadarmo.

U nás bylo napsáno: vnitřnosti 25 Kč 100 g. Ono by vypadalo hloupě, kdyby napsali KILO ZA 250 KČ. Koukala jsem na to jako trdlo. Nebyly to jen ty jikry a mlíčí, ale i ta střeva a vzduchové měchýře, to se asi do polévky nedává /i když ji nedělám/.

Naštěstí je to jenom jednou za rok, takže to lidi asi dají, kdo to má rád. Ale kilo kapřích střev za 250 Kč, to mi připadá takřka nemorální. To je cena skoro jako za pěkné telecí. Jaga.

Datum: 21.12.14 20:57

Vemte si suchý rohlík, nakrájejte jej na kolečka a posypte Vanilkovým cukrem. A máte chutné Vanilkové rohlíčky podle Ládi Hrušky.

Datum: 21.12.14 22:38

Tesyk:

Datum: 21.12.14 22:53
avatar

Mě Hruška nijak nevadí. Vaří za pakatel a i nekuchař to zvládne. Pohlreich je sice profík, ale vařit podle něj vyjde pěkně draho a hlavně je to složitý, takže začátečník to desetkrát zčubí než se mu to povede..

Každej nemá na luxusní potraviny.

Datum: 22.12.14 14:03
avatar

Samuraj, na dobré a zdravé jídlo opravdu nemusíte mít žádné luxusní suroviny.

Datum: 26.12.14 09:38

Souhlasím. Pohlreich možná vaří dobře a je profík, ale na můj vkus blbě. Místo těch jeho prázdných talířů s hovadinama okolo raději uvítám řízek přes celý talíř. Nedávno jsem viděl díl kde spolu s nějakými dalšími lidmi dělali smažená vejce. Poskoci kolem to udělali tak jak to děláme v podstatě všichni. Pohlreich to udělal tak, že bych to vážně do huby nedal.

No a Hruška vaří tak, že najde recept, který zaujme lidi a nestojí majlant. A hlavně když to uděláme víme z čeho to je oproti kupovaným. Doma jsme si oblíbili jeho oříškový krém nebo jak to nazval, ale prostě nutela. Občas loupáky, sestra pro neteř dělá něco z tvarohu podle něj.

Datum: 22.12.14 14:00
avatar

Strašidelné recepty. Když ta eufórie začala, kamarádka mi přeposlala celou jeho kuchařku. Neznala jsem ho a ráda vařím, tak jsem se koukla a padla doslova na zadek, HNUS. Dokonce tam byl recept na domácí zmrzlinu, asi z půl kila mouky. Jsou to sebrané recepty ze všelijakých časopisů od lidí, kteří vidí účel stravování pouze v tom, že za to moc nezaplatí a že se za pár korun nacpe celá rodina. Vídám je dost často kolem sebe při nákupech. Valí se jako bečky od piva, sádlo se jim převaluje ve vlnách při každém pohybu a vidím, co vykládají na pult za zboží a vůbec se nedivím tomu, jak vypadají. A jsou to mladí lidé a pokud mají sebou dítka, tak ta své rodiče vzhledem určitě nezapřou. Takže Láďa Hruška určitě ty hnusy sám nejí, ale je to pro něho kšeft. Zrovna tak, jako je Polreich v soukromí slušný člověk. Ale byl by blázen, aby nepřistoupil na tak lukrativní nabídku a nesehrával kolem dokola srostého hulváta, když se to většině národa líbí. Než pořad s Polreichem začal, byl udělán velice důkladný psychologický průzkum průměrného "českého diváka" a tohle je výsledek. Ach jo...

Datum: 22.12.14 16:59

Jsem rád, že rozumní lidé nevymřeli v kajině České.

Datum: 22.12.14 17:17

Suzymon: Polreich je slušný člověk a od kdy? Náhodou já tu Hruškovu kuchařku taky mám a neřekl bych, že tam jsou jenom špatné recepty.

Datum: 22.12.14 18:00
avatar

Macgyver, já neříkám, že je Polreich slušný v tom televizním programu, kde jenom nadává a i jí dosti zvláštním způsobem. Já říkám, že je úplně jiný v soukromí a mezi přáteli. I když se to dlouhé působení v tom děsném programu na něm trochu podepsalo. A co se týče Hruškovy kuchařky, která vlastně ani není jeho, jen tomu propůjčil své jméno a byla kolem tohoto projektu udělaná velice solidní marketingová kampaň, která se skutečně neminula s výsledkem. Ten, kdo má internet, tak ví o této kuchařce, protože se to neustále a všude omílá. To ovšem neznamená, že je to skutečně kvalitní kuchařka. Jen bych se Vás zeptala, než tohle davové šílenství kolem "Hruškovy kuchařky" začalo, věděl jste, že někde existuje nějaký pan Ladislav Hruška? A že by byl uznávaným profesionálem v oblasti gastronomie? Nemusíte mi odpovídat na tuto otázku, jen si ji položte sám sobě. A uvidíte, že v tom budete mít rázem jasno. Já se přiznám, celou jsem ji nečetla, jen tak proběhla několik receptů a neměla jsem chuť vyzkoušet ani jeden. Ale netvrdím, že jsou všechny špatné, jenom to pro mne není referenční kuchařská kniha. Snad možná v nouzi nejvyšší, někde, kde bych musela nasytit pět hladových lidí a měla k dispozici pytel mouky vodu, hrnec sádla a půl kila buřtů, tak bych určitě zalistovala v Hruškově kuchařce. Jsem si jista, že bych tam našla návod, jak i z těchto ingrediencí upatlat nějaký maglajz a nikdo by hlady nezemřel. *smich*

Datum: 22.12.14 20:45

Já myslím, že Pohlreich v soukromí a mezi přáteli a v těch jeho podnicích o moc lepší nebude. Vy jste ho v soukromí nebo mezi přáteli asi viděla, když to tvrdíte, ale já teda ne. O Hruškovi jsem předtím nikdy neslyšel. Jak teda potom vysvětlíte, že jeho kuchařka, která podle Vás nestojí za nic se tak dobře prodává? Kdyby nestála za nic, tak by si to asi nikdo nekupoval. U Hrušky se mi líbí, že vaří levně chutně a rychle i když recepty ala kuřecí kůžičky mě teda neláká vyzkoušet.

Datum: 22.12.14 20:55
avatar
Protože jsme národ primitivů a někdy i nevzdělanců...
Datum: 22.12.14 21:37
avatar

Ale vždyť právě to Vám celou dobu vysvětluji! Velice dobře udělaná reklama. Neustále se o tom někde mluví a lidem to vchází do podvědomí a chtějí to mít. To je důvod, proč to lidé kupují. Ale nemyslím si, že by zase celý národ prahl kuchařku koupit. Ty recepty jsou k zhlédnutí na internetu a každý se snad před koupí knihy napřed přesvědčí. Ale já mluvím samozřejmě pouze za sebe a nemám monopol na správný názor. A máte pravdu, pokud Vás jeho recepty oslovily, není o čem debatovat.

Od: petr02
Datum: 23.12.14 09:05

Jak řekl Pohlreich, úspěch Hrušky není nic jiného než úspěch marketingu, protože ty jeho recepty nemaj s gastronomií nic společného. Mít reklamu v hlavních zprávách, to se jentak nevidí a navíc TV Nova se zaměřuje na ty méně intelektuální lidi, tedy i snadná cílová skupina k oblbnutí. A drtivá většina zisku jde Nově, je to jejich projekt, ne Hruškovo. Mně se "líbí" ten rozdíl, kdy kuchař jako Pohlreich musí dřít jako kůň, aby se stal uznávaným kuchařem a hloupí lidi udělaj "známého" kuchaře z pseudonovináře Hrušky, protože se nechali ovlivnit reklamou a marketingovým oddělením TV Nohy. Ale co chcete v zemi, kde jsou nejčtenějšími deníky bulvární plátky.

Datum: 24.12.14 16:19

Víte, kdyby někdo zahájil v ČR mega reklamní kampaň alá Hruška, nastrkal by do všech sdělovacích prostředků inzerci a placené "jakoby" rozhovory s osobností a odborníky a v ní by přesvědčoval veřejnost, že lidské lejno je kvalitní zásobárnou všemořných vitamínů a minerálů, neuslyšel by jste v paneláku týden nikoho spláchnout. Proč se dnes a denně dozvídáme o nutnosti polykání vitamínu C v zimním období, přesto, že je desítky let věřejně známo, že vitamínem C se nelze předávkovat, tedy tělo využije potřebné množství a zbytek vyloučí močí a západní strava je na tento vitamín dostatečně bohatá? Přesto v lékárnách a marketech mizí z regálů. Podobné je to s rádoby kuchařkou Hruška. Neberu vám jí a nechte si chutnat. Já se mám víc rád.

Datum: 23.12.14 09:53

Jde o to, že ty recepty ale nejsou z jeho hlavy ...ty recepty sezbíral, posílají mu je lidé a on jen vyzkoušel, uvařil a nakonec sestavil kuchařku.

Takže ten útok na něj nechápu...já tedy podle nich nevařím,ale kdo ano ,tak ať si každej jí a vaří co chce.

Hezké svátky všem...

Datum: 23.12.14 10:43
avatar

Stalo se módou posledních měsíců Láďu Hrušku buď obdivovat, nebo zatracovat, ale jen málokdo se nad jeho recepty zamyslí. Jsou to sesbírané recepty od normálních lidí a většina z nich taky úplně normální je, jen s nějakým nápadem navíc - třeba předpisy na moučníky z kynutého těsta. Knedlíky, nebo moučníky z mikrovlnky jsem dělala už dávno před Hruškou, je to docela chutné a hlavně rychlé. Ty zmiňované a opovrhované kůžičky nemusí být až tak odporné, třeba nádivka zabalená do kůžiček je to samé, jako když z kuřete odpreparuji prsní řízky a část skeletu a dovnitř zašiju spoustu nádivky, protože tu mám raději, než maso. Kuchařku zatím nemám, ale až na ni někde narazím, určitě si ji koupím, aspoň pro inspiraci. *slunce*

Datum: 23.12.14 10:50
Totalni blafy ke kterym by se mely povinne fasovat pytliky na bliti! Jak zde jiz nekdo psal, tv noha se zamerila na mene intelektualne zdatne jedince, kteri veri, ze z h...a uvari vyborne jidlo!
Od: pepr®
Datum: 23.12.14 12:02
avatar

Včera ji jeden mlaďoch měl přede mnou na pokladním pásu v Tescu.

Datum: 24.12.14 11:42
avatar

Tak před chvilkou jsem ze zvědavosti klikla na video, které mělo titulek "Nenechte si ujít rychlý vánoční recept na vaječný koňak, od Ládi Hrušky". Je to hodně výmluvné video, schválně se na to koukněte. Je to parodie, ale podle mne docela dobře vystihuje realitu. Já se pobavila.

Datum: 24.12.14 11:55

Jo úplnej pejsek s kočičkou ...tak na zdraví

Datum: 24.12.14 13:09
avatar

Vlastním Mysliveckou kuchařku z roku 1968. Tam krom úpravy srčího,jeleního kančího...Jsou i recepty jak upravit-veverku,jezevce,lišku,sojku,vránu i vrabce.Myslíte že ta kuchařka je tím znehodnocena?.Mám ji vyhodit když tyto poslední zvířata bych nikdy asi nejedl. Zrovna tak je to i s kuchařkou od Hrušky..A ještě dotaz: za komunistu v podstatě podřadné maso a nejlevnější jako dršťky,ledvinky jazyky,líčka,drůbeží srdíčka,žaludky křidílka...jsou dnes jedny z nejdražšších surovin a speciality,Asi tak. Pane přejete si k obědu vepřový jazyk? Nebudu jíst něco co mělo prase v hubě,dejte mi jedno vejce.

doplněno 24.12.14 22:46:

Myslel jsem tím,že z kuchařských knih všichni nevaří vše a taky vše z kuchařek každému nechutná. Proč by recepty od Hrušky měli hutnat všem? Nad tím by se kritizujicí a odsuzujicí knihu měli zamyslet.S těmi zvířaty jsem se spletl.Opisoval jsem z obsahu kde jsou i zvířata.

Datum: 24.12.14 18:01
avatar

Zoliku, vůbec Vašemu příspěvku nerozumím. Nevím co s čím srovnáváte. Ale pokud se ptáte na to, jestli máte vyhodit nějakou mysliveckou kuchařku, tak to zrovna já nevím. Já ji nemám a nevím co v ní je. Ale ty kuchařky které mám doma a které jsem si koupila, tak ty teda já nevyhazuji, a také mám kuchařky z dávných let. Ale na druhou stranu jste mne překvapil. Kuchařka z roku 1968 a jsou v ní recepty jak upravit vrabce, vrány, a tak dál. To musí být zajímavá kuchařka. Tu bych teda já rozhodně nevyhazovala. Jen podotknu, že sojka, vrána a vrabec jsou ptáci, ne zvířata.

Od: uska®
Datum: 24.12.14 14:54

Já Hrušku moc nemusím, ale dobré nápady se mi hodí. Včera jsem upekla jeho vánoční stromeček, sice z vlastního těsta a vlastní nádivky a nemá chybu. Je to novinka u nás na vánoční stůl.

Ještě mě zaujaly jednohubky z rozmotaného a znovu zamotaného rohlíku. neznala jsem je o a určitě je brzo prubnu.

Datum: 24.12.14 20:05

Ty jeho patlaniny sebrané od lidí a většina se může potentočkovat jak je to fajné.Protože někdo řekl jak je to dobré a v televizi to samé o něm a lidi jak hypnotizovaný.

Datum: 26.12.14 09:10
avatar

Nejlepší je adventní věnec Ládi Hrušky :-D Tak dlouho jsme si z něho doma dělali srandu, až se nám přítel dcery pomstil a nadělil nám jeho kuchařku k Vánocům, moc jsme se spolu zasmáli, protože on ho vyloženě nesnáší, takže to bychom od něj nečekali, byl to geniální fór. Připomnělo mi to bratrův pubertální dárek, který mne, tehdy ortodoxní rockerce, dal desku Víti Vávry (světové rarity - zpívajícího bubeníka, který neuměl ani zpívat, ani bubnovat) s tím, že si ji mohu rozšlapat. :-D

doplněno 26.12.14 09:48:

Ještě doporučuji zajímavý článek, který poukazuje nejen na to, že recepty sesbírané Hruškou nejsou až tak levné.

Datum: 26.12.14 11:49
avatar

Dejavu, ten článek jsem si přečetla a utvrdil mé počáteční mínění. Ale pochybuji, že že to na věci něco změní u lidí, kteří jsou tvrdošíjnými zastánci tohoto pána. Ten článek pochopí pouze ti lidé, kteří hned zpočátku sami rozpoznali, že jsou to zdraví nebezpečné blafy. Ti ostatní budou slepě pojídat ta jeho jídla a nejlepší na tom je, že on vlastně jen mazaně využil už stávající české mentality. To jest, hodně se nadlábnout, a mít hřejivý pocit, že bylo za levný peníz. Ten pan Hruška očividně ty blafy sám nejí, ten se určitě stravuje úplně jinak. Mně se také jeho tvář nelíbí, myslím, že to tady psal Clayman, vypadá jak lišák. Ale to podstatné není, jestli má sympatickou tvář, někomu se zase může líbit, to je osobní pocit, důležitější je to, jak dokázal ten dav spacifikovat a všichni mu radostně a poslušně klovou z dlaně, zadělávají si tak pozdější zdravotní problémy a ještě zuby nehty ochraňují člověka, který se jim při pohledu na své vzrůstající bankovní konto doma směje a sám si vaří úplně jiná jídla a navštěvuje vybrané kulinářské restaurace. On na to už díky těmto lidem bohatě má, zatím-co oni budou dál zatěžovat vlastní tělo různými hnusy podle jeho návodů a ještě mu budou gratulovat. No, na to lze dodat už jen jediné, chytrému napověz, s hloupým si starosti nedělej, není mu pomoci.

Datum: 26.12.14 11:49
avatar

Vy asi umíte hrát na nějaký hudební nástroj a zpíváte jako andělé na kůru, že? Já měla Vávru docela ráda a to, že bych rozbíjela CD těch zpěváků co nemusím, mě nikdy nenapadlo. Ty rychlokvašky co zpívají nyní, nejsou zpěváci ale dělají co je živí.Každému se líbí něco jiného a na svůj názor má plné právo, "nežeru" prošuto, švrdcvaldskou šumku, kaviár, žádné mořské potvory, velmi drahé sýry. Nekradu, a ani v kuponové privatizaci jsem nezbohatla, dokonce jsem ani v restitucích nezískala miliony, jsem obyčejný člověk, jsou mi bližší "blafy" Hrušky než extra liga Polraicha a jemu podobných. Mimochodem v pražském Alcronu jsem byla víc než 1x, je tu draho a nic tak extra tu není, denní meníčko stálo 250Kč. U vás je dnes asi sváteční oběd podle některého vyhlášeného kuchaře, u nás jsou sojové boby se špekem a čerstvým chlebem podle Hrušky (už mi voní z trouby).

Datum: 26.12.14 12:33

Lidus:

Datum: 26.12.14 12:44
avatar

sojové boby se špekem a k tomu chleba? *ee* No tak to už fakt není co dodávat.

 

Od: jedlik
Datum: 26.12.14 10:21

Zajímavá diskuze. :D Byl jste někdo u Pohlraicha v jeho restauraci? Do země bych se propadl, abych ho zval do svinčíků,které prolézal v tom pořadu ´ANO SEFE´.Vůbec se nedivím,že tam tak šílel.

Láďa Hruška je trapný laciný plácal.Už když chodil po marketech,jsem se musel usmívat nad jeho počínáním.To co provádí nemá s gastronomií nic společného. Je to prostě děs.Nic více. Všem kteří obdivují jeho blafy,doporučuji navštívit podnik s kvalitní gastronomií ať máte srovnání.Je jich málo,ale jsou.A budete překvapeni,že to mnohde cenově vychází skoro stejně.Mohl bych doporučit,ale asi by to byla reklama.

Pokud někomu vadí prostořeká osobnost Pohlraicha,pusťte si slovenskou řadu ANO SEFE s neméně špičkovým kuchařem J.Žídkem. Tady si můžete vybrat

Lidi necpěte do sebe podřadná jídla.

Datum: 27.12.14 22:22
avatar

- asi se zase zeptám jako blbec - když se upeče, nebo ugriluje kuře, tak se snad jí i vypečená kůžička, ne? - proč jsou tedy smažené kůžičky podřadné jídlo?

Řekla bych, že Hruška vnesl do, podle mne už nudných pořadů o vaření, trochu originality a zábavy. Pohlreich vaří asi dobře, ale složitě, navíc odpuzuje svým arogantním chováním - podle něj je všechno "kaťák" - už mne to taky přestalo bavit, i když dříve jsem jeho pořad sledovala.

Až se Hrušky lidé "nasytí", tak jeho popularita taky zmizí, zatím ale lidi baví, takže bych ho nezatracovala. Svého času mne podobně bavil i sympatickej Babica, ale ten byl asi "vyštípán".

Od: jena*
Datum: 06.01.15 18:58

Zdravím,všem Vám tady přeji šťastný nový rok 2015.

Nejsem nijak zdatná kuchařka,ale moje rodina zatím žije pokud se mého kuchařského umění týká a doposud mě nevyměnili.Láďa Hruška nikdy netvrdil,že jsou recepty "jeho",i mě přijdou zajímavé.

Pan Polraich-či jak se jmenuje-je arogantní hulvát a žádná sebevyšší kuchařská škola mu to myslím neodpáře.

Odchod p.Babici z obrazovky mě mrzí,dívala jsem se na něj docela ráda.

Jena

Datum: 28.12.14 12:46
avatar

Nikoho nepreeferuji, nikoho nezatracuji. Vadí mi snad jen arogance u Pohlreicha, jinak, ať si v kuchyni uplácají, co chtějí.

Já vařím podle toho, jak mě mamka a hlavně babička naučila. Byla to vyhlášená kuchařka, chodila vařit i na svatby. Klasiku mám od ní. A když chci něco novějšího, vždycky na netu najdu vhodnou inspiraci.

K těm kůžičkám - o dovolené se mi povedlo je koupit, jeli jsme okolo Rabbitu v Trhovém Štěpánově. Kůže při vaření miluji,když třeba dělám kuře na paprice, odstrojím ho pro sebe. S pečeným to ale udělat nemohu, to by rodina láteřila. *:)*

Proto jsem si kůžičky uvařila doměkka, osolila a bylo to prima. Nebo jsem je pekla na plechu. Vypeklo se hrozně tuku, ten jsem vylila, kůžičky dala odsát na ubrousky, ale ty pečené kůžičky byly ještě lepší, než vařené, i vnučka sedla k pekáči. Hodně lidí kůžičky haní - to ji pěkně propečenou na kuřátku či kachně vážně nesníte? Vždyť je to lahůdka! Ale hlavní jídlo pro celou rodinu bych jen z nich nedělala.

Nedávno jsem četla větu v jednom časopise, že dneska vaří v televizi opravdu každý, kdo má díru do pr...Přesně takhle to tam bylo napsané. To je Pohlreich, Babica, Kluci v akci, Karolína, Vše o vaření, V kuchyni s Italem, Prostřeno a další a další. Plno sérebrit, které donedávna ani nerozeznaly vařečku od kvedlačky, najednou rozdává "vlastní" recepty, vydává kuchařky.

Proto je nejlépe zůstat nohama na zemi, nikoho neuctívat, nikoho nepomlouvat a vařit tak, na kolik stačí peněženka a co žaludky rodiny vyžadují. A podle dlouholetých zkušeností. Je to tak! Jaga.

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.