Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opět ČKP

Od: nu* odpovědí: 60 změna:
60 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kdokoliv*
hodnocení

0x

Tento článek, jako ostatně mnoho dalších, které pro napsání jsou dány podklady od čkp ( není-li psán pouze čkp) píší jen to co se jim hodí napsat - opět tak aby měl člověk pocit, že dělá něco špatně a že oni mají nárok! Pro všechny by mělo být jasné, že tím, že člověk něco neudělá neznamená ještě to, že by se na tomto pochybení měla napakovat čkp! U čkp s tím jejím příspěvkem je dáno v tom §, o který se neustále tak opírají, že povinností příspěvek do GF je povinnen ten kdo PROVOZUJE vozidlo bez pov. ručení na poz. komunikacích a o tomto není na stránkách čkp ani zmínka! Oni záměrně o celém znění zákona,tak jak je schválen nikde nemluví ani nepíše. O tom to vše je.

doplněno 09.01.12 13:30:

TOTO JE POUZE REAKCE NA ČLÁNEK A NA PARAZITUJÍCÍ čkp

 

nu*
hodnocení

dnes jsem ( už poněkolkáté) na vlastní oči viděl výzvu ČKP k úhradě sankčního poplatku adresovanou na zesnulého tchána, snacha měla v jedné ruce úmrtní list a v druhé výzvu...

nu, jasně, opět souhlasím, jak může čkp vědět, že dotyčný zemřel, když v de¨ědictví nic nebylo, nikdo neopravil databázi...

sám dobře víte, jaký jsme Čecháčkové bordeláři.

nu*

Dnes byla na ČT 1 kolem půl osmé reportáž o tom, jak ČKP vymáhá sankční poplatky za motocykl od sběratele za dobu po kterou je motocykl v režimu dočasného vyřazení...Majitel - sběratel na kameru ukázal zápis o dočasném vyřazení v TP...jde o sbírku starých motocyklů v ČB, ze která bude brzy muzeum

buss

A závěr? NIC, 0. Jen konstatování stavu.

 

jiri99*
hodnocení

0x

Můžu, pokud mi od čpk přijde obsílka k zaplacení tvrdit, že auto nebylo používané k provozu, nestálo na veřejné komunikaci, ale stálo na soukromém pozemku. SPZ jsem nemohl odevzdat, protože jsem neměl k autu přístup? Stálo např. u rodičů na dvoře, se kterými nevycházím - nechtěli mě pustit dovnitř. Já auto nepotřeboval.. Prošlo by to?

xxx*

O odevzdání RZ, bych se s ČKP vůbec nebavil, není to jejich problém. Zkrátka napsat "Vozidlo bylo odstaveno mimo veřejně přístupnou komunikaci" Podle zákona 168/1999 sb. §1 odst.2 nevznikla povinnost hradit povinné ručení.

doplněno 09.01.12 20:48:

Z osobní zkušenosti to bohatě stačí...

jiri99*

Děkuji. Byl to jen nápad.

filip01*

xxx.Jestli se vám to povedlo s tímto tvrzením,asi jste měl štěstí na úředníka.Já jim psal to samé a zamítli to a to ještě navíc po mě chtějí příspěvek za dobu 9 dní což se vejde do zákonem stanovené lhůty 14 dní.Dnes mi přišla upomínka již od firmy EOS opět o něco navýšená. Ještě mi napadlo že vozidlo na mě bylo pouze "odhlášené" a podle zákona 56/2001 §6 odst 1 je možné PROVOZOVAT vozidlo jen pokud je přihlášené na úředě s rozšířenou pravomocí,tedy dohlášené,takže já vlastně vozidlo ani provozovat nemohl neboť nebylo přihlášené,navíc mám ještě ve smlouvě že bylo havarované.Prostě je nic nezajímá,tak si jdu dopisovat s firmou EOS.

Filipe, mýlíte se,

vozidlo na mě bylo pouze "odhlášené" a podle zákona

§ 6 je úplně o něčem jiném...

filip01*

Přihlášení do evidence vozidel je vlastně dohláška nebo li dokončení převodu(je mnoho názvů).Jak se dá jinak vysvětlit nebo o čem tedy je toto?. Z toho podle mě vyplívá že když ho nepřihlásím teoreticky ho nemohu provozovat.

(1) Každý, kdo hodlá provozovat na území

České republiky silniční motorové vozidlo a přípojné vozidlo,

je povinen tato vozidla přihlásit k registraci na předepsaném tiskopisu u příslušného obecního úřadu obce

s rozšířenou působností, s výjimkou osob, jejichž pobyt na území České republiky netrvá déle než 185

dnů v příslušném kalendářním roce, (dále jen žadatel)

Filipe, koupíte či vyrobíte vozidlo, tak ho musíte přihlásit do evidence, jakmile tam již jedno je, tak pak se jedné jen o změnu majitele, nikoliv registrace,...ok?

filip01*

Dovolím si nesouhlasit neboť změna majitele při převodu z okresu do jiného okresu neexistuje ale je to "odhlášení do jiného okresu" a kupující dělá "přihlášení do evidence" a navíc v tom §6 odst. 5 b je jasně napsáno že se to týká i již provozovaných vozidel,víceméně z celého odst.5 je jasné že přihlášení se netýká pouze nového vozidla jak si lidé myslí,ale přihlašují se i ojetá,a samozřejmě import.

doplněno 11.01.12 09:30:

Vlastně odhlášení a přihlášení již dnes funguje i při převodu ve stejném okrese.

xxx*

Filipe povedlo se mi to a ne jen jednou. Jednalo se o teréní vozy, které nepřišly do styku s pozemní komunikací. Výše uvedené bohatě stačilo. Pokud budete chtít odstraním z korespondence soukromé informace a mohu přeposlat. Jen bych se rád zeptal, od kdy nelze provozovat vozidlo, které je v polopřevodu? Nikdy jsem s tím já, ani páni příšlušníci, neměly žádný problém. Naposledy cca před 1 měsícem.

filip01*

xxx. Ano já vím že tzv. polopřevod nebrání provozu a dokonce nelze pozdní přihlášení nijak trestat,ale v zákoně to tak mají napsané,je vtom bordel jako v čemkoliv jiném. Proč například nutí dát SPZ do depozitu když stejně " funguje " jen na 12+6 to pro někoho ,kdo má např. veterána a nechce ho uplně rušit,ale ví že s ním jezdit nebude, uplně na nic, A že jsou v depozitu vozidla déle než uvedená doba je také v rozporu se zákonem. Prostě je okolo aut(a ne jen jich) pěknej bordel. Nejvíc by mě zajímalo co vám na to odpověděli kdyžtak mi to pošlete na e-mail fi.lip@seznam.cz já si začínám dopisovat s vymáhající agenturou tak uvidím.

xxx*

Zde je vyjádření ČKP k poslednímu jednání. Zbytek zašlu na mail

Dobrý den,

Pokud zanikne povinné ručení, je povinností vlastníka vozidlo znovu pojistit, nebo pokud ho nebude používat, tak odevzdat SPZ do depozita. To se týká všech registrovaných vozidel, tedy i motocyklu či přívěsného vozíku . Pokud SPZ do depozita neodevzdáváte, dopouštíte se přestupku a za ten Vám může správní orgán uložit pokutu až 20 000 Kč. Opravdu je nutné vždy po ukončení pojištění SPZ odevzdat. Pokud jde o výzvu k úhradě zákonného příspěvku nepojištěných, tak zde musíme vycházet z údajů vedených v CRV. Pokud je vozidlo stále registrováno a není pojištěno, jsme oprávněni zaslat vlastníkovi tohoto vozidla (jímž byl v nárokovaném období) výzvu k úhradě.

V případě, že jste vozidlo (motocykl) neprovozoval v námi nárokovaném období, máte možnost toto své tvrzení prokázat. Dle § 24c odst. 4 zákona č. 168/1999 Sb. povinnost hradit příspěvek nevzniká, pokud je v zákonné 30 denní lhůtě po doručení výzvy prokázáno, že vozidlo nebylo provozováno v rozporu se zákonem, byť bylo jako "provozované" stále evidováno vůči registru.
Samozřejmě nelze akceptovat jakékoli prohlášení či subjektivní důvody, ale pouze takové skutečnosti a důkazy, které jednoznačně a nezpochybnitelně prokazují, že vozidlo nemohlo být z objektivních důvodů provozováno. Samotné prohlášení nestačí, o tom jsme Vás již informovali. Zaslání svědeckých výpovědí je jednou z možností.

Zaslané dokumenty byly akceptovány, případ ukončujeme.

S pozdravem

Alena Svobodová
referent úseku právních služeb
České kanceláře pojistitelů

xxx, ok, ještě zapoměli napsat,...

...
Nelze-li splnit povinnost odevzdat tabulku
sregistračníznačkouaosvědčenío registraci vozidla příslušnému
orgánuevidence,jevlastníkvozidla povinen takovou skutečnost bez zbytečnéhoodkladuoznámitpříslušnémuorgánuevidence.

Takže kecají ...Opravdu je nutné vždy po ukončení pojištění SPZ odevzdat...

OK?

jarda3*

Navic se mi nezda to prokazovani o neprovozovani - to by v pravnim state melo byt asi naopak, ne?

madcore

Dobrý den, mohl bych také poprosit o formulaci na Čkp proti neoprávnění sankci za povinné ručení. Děkuji

madcore

můj mail madcore@seznam.cz

To filip01 :

Cituji L: Ano já vím že tzv. polopřevod nebrání provozu a dokonce nelze pozdní přihlášení nijak trestat...

Tak to jste na velkém omylu! Provozem vozidla v tzv. polopřevodu naplňujete skutkovou podstatu přestupku podle § 83 zákona č. 56/2001 Sb., za který je možno uložit v blokovém řízení pokutu do 5000 Kč a ve správním řízení až 50000,- Kč!

kolismcrae*

Dobrý den, včera mi přišla výzva zaplatit za motocykl 50 ccm Jawa pionýr 1970,-Kč za první tři měsíce roku 2012. Motocykl již cca od roku 2007 nepoužívám z důvodu že je nepojízdný, ale pojistku jsem platil až dokonce roku 2011, kdy jsem převáděl všecny pojistky pod jednoho pojistitele a na motorku si poté nevzpoměl. Motocykl jsem nedával do depozitu z důvodu že jsem jej chtěl opravit a dále užívat, kdy od roku 2007 je neustále uložen na soukromém pozemku mimo pozemní komunikaci. Mohu Vás tímto požádat o kopii korespondence? Díky.

Milan Kobík

@kolismcrae

koho se ptáte?
lm®

Syn přesně tuhle suituaci měl:Jeho auto nepojízdné ,bez platné STK stálo na našem dvoře,on s námi už přes dva roky nebydlí.ČKP poslala několik dopisů,nao´posledy už hrozila soudem.Na všechny dopisy jsme jim odpovídali,jak se věci mají včetně čestného prohlášení syna (s jeho podpisem) že auto nejezdilo,nemohlo jezdit (nebylo pojízdné a nemělo STK)...Houby platné ,melou si svou...Syn už řekl,že to teda zaplatí,aby měl pokoj.Bude to však konec?

Takže já Vám moc nevěřím,že stačí jim to takhle napsat.

buss

Když se furt omlouval, měl napsat na...u. vám

lm®

Nevím kolikrát psala,snad 3X-5X nevím.Nikomu se rozhodně neomlouval,naspal,že dluh je nesmysl,že auto stálo na soukromém pozemku u nás (u jeho rodičů) a nebylo pojízdné a ani nemělo technickou. Nebylo to nic platné

Syn nemá na rozhazování,ani my ne.Když to člověk však všude slyší,tak se bojí.Nechceme přijít o střechu nad hlavou,je to těžké pochopit? My víme,že nemají pra´vdu.Ale jsme jen obyčejní,bez právního zázemí,což oni mají,že.

Ráda bych věřila zdejším hrdinům,že dělají jen BU BU BU ... Včera bylo ve zprávách ,že starým rodičům orazítkovali exekutoři věci v domě za dluhy jejich syny,který s nimi také nežije.Co vy na to hrdinové? Uvědomme si,že poslední čeho se člověk v tomhle Klouskovo-Nečasově absurdistánu dovolá je spravedlnost. Často mi to tu připomíná onu pohádku vysílanou o vánocích


nu*

Pak neváhejte a zaplaťte. S Vaším přístupem Vám ani nic jiného nezbývá. Inkasní agentury dnes nesleduje děti cestou do školky a nevyhrožují rodičům tím že jim tyto fotky posílají s výzvou , protže je to trestné...ani nepřibíjejí domáci mazlíčky velkým hřebíkem na vchodové dveře údajným dlužníkům...Děkají vše na hraně zákona, jsou to pschologové těžící z lidské blbosto a strachu. Zaměstnávají obyčejní lidi jako Vy, jejich jediným úkolem je v pravidlených intetvalech všechyn argumenty odmítat a opakovat jako gramodesky...Já chci Vaše peníze, já chci Vaše peníze, já chci Vaše peníze...není to žádný soud ani exekutor, ale soukromá firma ...slabší jedinec zaplatí a přispěje tak na jejich "právní zázemí"...Když je těch jedinců několik tisíc, majitel agentury je za vodou. Lidská blbost totiž pořád vynáší.:-P

Im, nic neplaťe, nebo se přidám k nu, a taky budu po vás chtít řízkovou pochoutku...

ICQ 55180641

reni*

když to tady pročítám tak začínám být nervozní. Mám dva dny nepojištěné vozidlo mezi ukončením smlouvy s jednou pojišťovnou a uzavřením smlouvy s druhou pojišťovnou. Myslel jsem že na uzavření další pojistky je 14-ti denní lhůta ale co tady čtu tak se asi pletu. Myslíte že dva dny jsou důvodem k tomu abych uvízl v sítích ČKP?

pem*

Pro pana Nečase jsou tyto diskuse (a patrně i daňoví polatníci) pouhá žumpa, jak se nachal slyšet, tak proč by ten absurdistán měnil.

I já jsem oběť ČKP a mé zkušenosti jsou takové, že tato organizace zatlouká i došlou poštu včetně té první odpovědní obálky! Proto mají PO Box. Takže vše posílat doporučeně! Držím všem palce ...

Petr

nu*

Mají sídlo na adrese Na Pankráci a normální pobočku na Smíchově, je to myslím Štefánikova ulice, kousek od Anděla, piště tam

pem*

Smutná pohádka... Každý daňový poplatník určitě ihned věděl oč jde! Bohužel nežijeme v zemi krále Miroslava, ale v Půlnočním království!

nu*
hodnocení

Kolikrát mu napsala ta ČKP? Když zapatí ČKP, chci také nějaké peníze...dejte mi hned jeho iniciály a adresu a začnu ho také obesílat..doufám že po pěti výzvách mi zaplatí...bude to stovka na poštovném, 2000 do mé kapsy...to se vyplatí...Kdyby nezapatil ani napopáté, pojmenuji se INKASNÍ AGENTURA EXEKUCE. To zabere? Pak se asi všichni pokakáte a s radostí zaplatíte...

Samozřejmě tím to nekončí kdo zaplatí jednou, přiznává tím že něco porušil, takže bude platit postupně za další a další čtvrtletí

filip01*

Já vám celkem rozumím.Chtěl jsem původně také zaplatit,jednalo se JEN o 700,- 900,- Kč ale "ZATÍM" .kupuji havarovaná auta a opravuji je sice už si na to dávám pozor,ale kdo ví co se ještě ukáže. Proto jsem se rozhodl že jim za bourané auto které stojí na mém pozemku a na 100% nikde nejezdilo nic nedám. A běhat s každým autem na úřad uložit SPZ třeba jen na měsíc se mi také nechce.

blackflamesiczi*

ceska podnikatelska dela pojistky pro bazary a nemaji zadne podminky na pocet aut, na mesic je to pohodlnejsi nez uzavirat jinou pojistku ci jit na urad a je tam 5 km na projeti auta

filip01*

No jo,ale já bazar nemám a jsme zas u toho že budu platit(sice o hodně míň) ale pro nic za nic. Já podnikám a nikdo mi zadarmo také nic nedá,tak proč živit pojišťovnu a jiné soukromé,státem podporované, firmy?

blackflamesiczi*

je to asi koruna denne, ja bazar taky nemam ale kdyz privezu nejakou bouracku je pro me pohodlnejsi to pojistit na mesic za max 100,- (u velkeho obsahu) v dilne pres jejich stranku a muzu to i projet

ano pokud to dokážete tak ano, podobně je to napsáno i v zákoně 56/2001

 

davepv*
hodnocení

0x

Nevíte, zda mají nějakou povinnost odpovědět? Napsal jsem jim doporučený dopis, že platit nebudu - napsal jsem to samozřejmě se všemi paragrafy, za pomoci právníka. Vozidlo bylo garáži a nemělo STK, tudíž jsem jej neprovozoval. Poslal jsem jim i kopii velkého TP. Odeslal jsem to 25.12.2012 a stále se nic neděje. Ani na netu nemají, že by něco přijali.

Máte případně někdo email a někoho z ČKP který je živý? Tzn. že z něj někdo odepsal? Díky Dave

nu*
hodnocení

Vy také nemáte povinnost odpovědet.

mají adresu sídla firmy Na Pankráci, a také pobočku Štefánikova 32, nebo tak nějk, tam se řeší pojistné události, doručenku tam převezmou, na PO Boc v ostravě nepiště, je to ajko hodit dopis do ohně

kdokoliv*

Zdravím všechny hlavně ty, kterým se nelíbí postoj pekáče. Zde je odkaz na jedny stránky a za takové bláboly by měli, Ti co to šíří VYSET!*cert* a potom by si možná ostatní pisálkové dávali pozor, jaké kraviny pouštějí mezi širokou veřejnost!

zakruta.cz/... A nezáleží na tom, že už je to staršího data! Lživé informace jsou lživé informace pořád!

pepis*

Mgr. Vladimír Krejzar, Č.K.P., Na Pankráci 1724/129, 140 00, Praha 4
Mgr. Vladimír Krejzar, Č.K.P., P.O.BOX 125, 700 30, Ostrava 3

ID datovky čkp = qcgxgx

davepv, nevím jaký text jste jim napsal, ale je tam jasne napsáno, že jste NEPROVOZOVAL?

nebo že nemělo stk a tudíš nešlo provozovat?

třeba!

nemají povinnost odpovědět, navím vám umožnili kotrolu on line po internetu?

moris*

Zdravím Dave, dnes mi přišel proslulý dopis, který je nám všem zde znám. Tyká se to přípojného vozidla, do 3500 kg, které bylo po dobu 3 měsíců v zimním období bez STK neprovozováno a v mé garáži, před více jak 2,5 lety. Tedy tvůj případ. Byl by jsi ochotný mi zaslat, jak jsi přesně formuloval odpověd vůči ČKP se všemi paragrafy jak popisuješ. Ušetřiš mi tak drahocený čas, který tet musím věnovat své rodině, Předem ti děkuji. Díky Tomas

moris, kdybyste potřeboval, můžu poskytnou vzory...

arcicorsa

Zdravím všechny v diskusi. Tak i na mě došlo. Měl jsem na vlastním pozemku dva roky nepojištěný vrak svého starého vozu který jsem používal jako zdroj náhradních dílů na stejné nové auto co jsem si pořídil. No a v pátek (ve čtvrtek jsem nechal zbytek vozu sešrotovat a odhlásil z evidence) přišel pozdrav od ČKP na zaplacení 90 dní za obdobý 19.1.2010-18.4.2010. Samozřejmě nic platit nechci protože jsem se ničeho nedopustil a tak jsem začal pročítat zákony kterých se to týká a něco jsem objevil a vás znalích problému bych se chtěl zeptat zda mám s tímto šanci uspět :

Vysvětlení důvodu nezaplacení vaší výzvy k úhradě variabilní symbol : xxxxxxxx

Podle § 15 ods. 6 zákona č. 168/1999Sb. jste měly oznámit vzniklou skutečnost bez zbytečného odkladu (§ 15 ods. 7 zákona č. 168/1999Sb.) orgánu evidence příslušnému podle registrace tuzemského vozidla, a to prostřednictvím Centrálního registru vozidel což jste zřejmě neprovedly protože jinak by orgán evidence postupoval podle § 13 ods. 1b zákona č. 56/2001 Sb. a tím pádem by nemohla vaše pohledávka nikdy vzniknout, z toho důvodu není vaše výzva přijatelná, já jsem se ničeho nedopustil. Navíc vozidlo nebylo po dobu nesjednání pojištění odpovědnosti z provozu vozidla provozováno v rozporu § 24c ods. 1 zákona č. 168/1999Sb. , což už stejně není podstatné díky předešlím informacím. Předpokládám tímto věc za uzavřenou a čekám na vaše vyjádření.

ben*

Mě taky včera něco přišlo od čkp...proslulý dopis, že případ je ukončen a já nic platit nemusím. A strašně se mi omlouvají za vzniklé potíže!:) už po druhé, takže stopro úspěšnost*smich*

arcicorsa, ale s tímto Vám to neprojde. ale přeji Vám tu radost, jako má kolega ben a mnozí další..

arcicorsa

Dobrý den Milane, chtěl jsem s vámi svůj problém rozebrat přez ICQ ale od neděle jste nebyl online, tzn. kdy bych vás tam mohl zastihnout? Díky Ludvig

arci...

to je ale divné, páč každý den po 16 hodině musí naskočit on line...

alespoň včera jsem řešil 4x přes ICQ...

603902651

helena10

Dobrý den,

mám zřejmě na krku větší průser avy jste asi jediný podle toho, co tady čtu, který by jste mi mohl alespoň poradit.

S icq neumím , mohla bych Vám tedy napsat email ...děkuji za brzkou dopověď a Vaši emailovou adresu Helena

milan.cukrar@volny.cz

skype: milancukrar

603902651

maries*

Dobrý den, prosím o informace k moznosti odpovedet ckp. jsem na tom podobne a nevim, zda to nedat i pravnikovi, navic auto, ktere takto resim: STK zaniklo v unoru 2010, zlikvidováno v listopadu 2011-sesrotováno (stalo u rodicu na spalkach-nepojizdne). Vyrazeno z registru vozidel bylo auto az v unoru 2012. Na vyzvu z CKP jsem uhradila faktury vedene do unora 2010. Posledni platba byla prevodem vcera: 9.8.2012.Informace VS zdeleno jen pres telefon, zadný pisemny doklad od toho nemam, vse reseno online. Marne se snazim na jejich call-centru zjistit zbyvajici dluh od unora 2010 do listopadu 2011. Na jejich Call centru mi nechteji zdelit ani zbytek dluzne castky za nepojistene obdobi auta. Vymlouvaji se, ze musim pockat, za mi dojde vyzva s Var. symbolem. Cekat vsak nechci a potrebuji z duvodu opusteni republiky tento dluh zaplatit. No zde fakt nevim, jak postupovat! K dluhu, o kterem snad jeste ani nemaji informace vim, oni vsak zapiraji, ze by u nich nejaky dluh byl. Navic nejsou schopni nic dohledat! No nakonec to budu muset resit s pravnikem a pres CNB. Mate s timto nejake zkusenosti? Uspel jiz nekdo? prosim poradte!

Poprípade i nejake pravni rady? dekuji Marie

email: m.schwarczova@seznam.cz

Marie, proboha proč platíte něco, na co nemáte podklady?

"Posledni platba byla prevodem vcera: 9.8.2012.Informace VS zdeleno jen pres telefon, zadný pisemny doklad od toho nemam"

Jelikož nezjistili ještě celou dobu nepojištění, nelze stanovit sankci...

pokud se kouknet po této poradně, je zde desítky ukončených případů. Většina prokáže, že vozidlo neprovozovala a případ je ukončen. Vy platíte za něco co nemusíte!

Ale je to jen Vaše rozhodnutí

ICQ 55180641, skype: milancukrar

v neděli večer on line...

jirkasv

Dobrý den pane Milane, mám problém s dokazováním ČKP, že jsem neprovozoval. Právě došlím dopisem mi po půl roce sdělili, že moje doklady nemohou akceptovat, a že mám zaplatit.Tehdy jsem jim posílal čestné prohlášení, že jsem neprovozoval. Na e-mail mi odpověděli, že mám k případu zaslat ještě alespoň dvě svědecké výpovědi. Proto Vás prosím o vzor, jak má svědecká výpověd vypadat, její náležitosti, a hlavně, zda musí obsahovat úředně ověřené podpisy, abych se připravil na světky, odvézt je na úřad.

Díky, Jirka

e-mail: jurasek@mizera.cz

filip01*

Napište jednoduše: Já xxx narozen xxx bytem xxx r.č.xxxxprohlašuji že vozidlo xxx spz xxx bylo ve vámi udávanou dobu tj odxxx do xxx.bylo odstaveno namém,soukromém veřejně nepřístupném pozemku.(nabo ještě dodat " z důvodu opravy") tudíž nebylo provozováno podpis,datum

Mě už na tohle zrušily 6 případů,dokonce 4 z toho byly už u inkasní agentury,těm jsem poslal to samé znovu a víc nic. volaly asi 6x měsíčně asi rok,kdy zaplatím,vždycky jsem řek že nikdy ať mi dají k soudu,že na něj čekám. Po roce najednou přišlo od ČKP ukončení případů. Vše je jednoduché a 100% funguje jen se jich nebát hajzlů!

PS už Mám Další případ zítra nechávám podepsat svědecké výpovědi *pivo*

 

již jsem zpět u poče, problém ještě trvá?

jirkasv

Dobrý den pane Milane, na základě odpovědi pana @filip , kterému tímto děkuji, jsem odeslal svědecké vpovědi podepsané bez úředního ověření, a doufám že bude vše v pořádku. Pokud ale máte nějaké již praxí ověřené formulace svědekcé výpovědi a nějaké podstatné informace k náležitostem tohoto dokumentu, budu rád za zaslání na můj e-mail: jurasek@mizera.cz. Díky Jirka

Jiří, nevím kdy jste poslal námitku, ale koukněte on line do případu co je tam uvedeno. nečekejte na písemnou odpověď. Zřejmě se tam objeví:

nemá vliv.

Pak se ozvěte...

 

karl*
hodnocení

0x

Špatné zkušenosti lidí s ČKP neustávají, trestní oznámení zatím nebyla úspěšná...


S tím se ale nehodlám smířit... Jedinou možnost vidím ve spojení více poškozených, ať víme o jak velký podvod se jedná. Proto prosím, pokud máte svou zkušenost s ČKP anebo řešíte jak postupovat, registrujte se na webu www.antiCKP.cz ať propereme to špinavé prádlo na veřejnosti!


Pokud nás bude dost, překpokládám, že to média nebudou moci ignorovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]