Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Slevy na potraviny a jiné

Od: jarmulina odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,nevím jestli mám jen sama smůlu ,ale dost často se mi stává ,že v obchodě s potravinama vyberu produkt se slevou a jak toho mám více většinou projde kasou za úplně jinou čásku akdyž kontroliji účtenku vždy mi tam i něco přimarkují vícekrát... Také jsem nedávno kupovala např 2 kompoty podnimichž byla částka kolem 18.90kč akdyž jsem prohlížela samozř. doma účetčástka 28,90Kč zdá se mi že to s náma pěkně koulej a spoléhaj se,že nad tím většina mávne rukou jako to dělám já,ale už mně docela začínaji štvát...

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

milanho*
hodnocení

0x

zkontroluj za pokladnou, dojdi na informace a měli by ti vrátit rozdíl.

 

za
hodnocení

0x

Prošla jste si celou účtenku?

Často je nejprve zapsána cena bez slevy a teprve pod tímto údajem je sleva se záporným znaménkem odečtena. Setkala jsem se i s účtenkou, kde byly zapsány původní ceny, celková částka za nákup a teprve od odečtena sleva. Chce to projít si celou účtenku. Máte-li podezření, udělejte to hned v obchodě po zaplacení eventuální problém hned reklamujte.

 

hodnocení

0x
avatar clayman

já si ty slevněné věci hlídám hned na pokladně, většinou si je koupím, že je chci ochutnat a běžně jsou drahé, takže tu slevu fakt chci :) Ale už dlouho se mi nestalo, že by to účtovali špatně (Tesco). Ale že něco stojí trošku jinak než jak je psáno na regálu se mi stává (Albert), ale nehádám se, i tak je tam příšerná fronta na pokladně, jsou to koruny a příště se tomu raději vyhnu.

 

kolicek*
hodnocení

0x

Stava se mi to prekvapive casto, a prekvapive i na obe strany (nekdy je zbozi dokonce levnejsi). Nicmene je nezbytne nutne si paragon prohlednout hned za pokladnou a popripade vse hned vyridit. Ne kontrolovat doma...

Obcas se taky stane, ze cedulka patrila k jinemu zbozi, byla za jinou hmotnost a podobne triky obchodniku a v tom pripade zbozi hned vratim.

 

hodnocení

0x
avatar pepr

Jednoduchý postup. Dát ty slevněné věci buď hned na začátek případně úplně nakonec a pohlídat si cenu. Když vidím, že je cena jiná než bylo na regálu, tak se hned ozvat. Takto jsem vrátil tři balíky CocaColy a ušetřil jsem si stovku.

 

hodnocení

0x
avatar viky

Když si kupujete něco se slevou, je dobré si tyto věci dávat do rohu košíku.

Nákup si dejte na pás, ukončete nákup rozdělením.

Zboží, které je se slevou, zaplaťte jako druhý nákup.

Hned vidíte, zda je to správně účtováno.

Můžete nákup z košíku, rozdělit na 3 nákupy a více placení, dle potřeby.

Kupujete pantofle, tak je platíte také zvlášť.

Takto dělám nákupy pro sousedy.

Bez problémů.
doplněno 16.02.12 13:19:

V Lidlu jsme také koupili pánské žilety na holení, / je to celé i s držáčkem,/ v XXXL slevě. Tři balení, omylem cena pověšená vedle. Rozdíl 120,- Kč. Nebo v Kauflandu, máte velké slevové ceny v zelenině, hned na kraji, jsou okurky- salátovky, nad okurkou je cena kus 6.90, každý bere 2,3 kusy. Dole je malinkým písmem napsáno. Odběr jen deset svazků ředkviček. Ředkvičky jsou hned vedle okurek. To jsou takové Jobovky.

 

medwed*
hodnocení

0x

Tohle je bezna praxe v supermarketech a vetsich retezcich ze prodavaji jedno zbozi za dve ceny kdo si nevsimne ma smulu kdo si vsimne a ozve se tak mu bez problemu rozdil vrati...

 

buss
hodnocení

0x

Tak byla ukápnuta slza... Ale to si chce stěžovat v obchodě, nebo vedení či inspekci. Tak jsem si stěžoval jednou na vedení a dostali kartáč ohledně cen. Bojite se ozvat?

jarmulina
hodnocení

určitě se nebojim se ozvat ,ale nedy máte na košíku dítě taky do toho pospíchám a potom z domova otočit se autem do obchodu je nesmysl no a někdy mezitím zase vyhodím účtenky takže vždycky je něco...on jim to snad někdo vytmavý za mně bussy...ale rozhodně je doba kdy musíme být všichni a všude ve střehu,hlavně kvůli penězům...*cert*

 

dzordz*
hodnocení

0x

Nakonec tam maj lidi, jejichž jedinou povinností je přesně tohle kontrolovat a udržovat ve 100% správném stavu. Hned věděj, komu vynadat.

ladinpraha*

Džordži, ty nevíš, o čem mluvíš. V současné době je personál v supermarketech omezen tak drastickým způsobem, že přestože jsou zaměstnanci nuceni dělat zadarmo přesčasy, tak nemají šanci stihnout cca 25 - 30% svých povinností. Pro vedení je nejdůležitější administrativa, stohy hlášení, výkazů, tabulek. Pokud by tohle vedení SM zanedbalo, tak končí. Z toho vyplývá, že správné cenovky u zboží jsou až druhořadou záležitostí. Ceny jsou nastavovány centrálně, prodejna je nemůže ovlivnit. Pokud chce něco zlevnit, třeba pro velkou zásobu, je to opět schvalování na několika úrovních a trvá i pár dní. Z toho logicky vyplývají velké odpisy, situace už dospěla tak daleko, že kvůli zmenšení odpisů musí zaměstnanci v lahůdkách přebalovat uzeniny a sýry a prodávat staré zboží. Prodejna prodává to, co jí firma pošle, co nakoupí za výhodnou cenu. To, co by chtěli zákazníci, vůbec nikoho nezajímá. Prostě budete kupovat to, co vám naservírujeme. A ještě k tomu personálu - je normální, že 3 hodiny před zavírací dobou je v celém supermarketu třeba jenom jedna pokladní a vedoucí, která musí stihnout nejen svoje povinnosti, ale i povinnosti za další cca 4 zaměstnance, kteří by tam za normálních okolností měli být?

dzordz*

Proto říkám, že to je jejich jedinou povinností - pozice, která je přímo nazvaná pracovník kontroly cen (nebo nějak podobně). Jestli vozí pivo a ovoce nebo vytírá v pekárně je už další věc.

ladinpraha*

Tak takovou funkci neznám (možná někde v hyper...). Víš, jaká je dnes skladba personálu na prodejně, bez ohledu na to, co mají napsáno na visačkách? Hlavní vedoucí, 2-3 vedoucí úseků a pak už jenom prodavači se smlouvou na 30 hodin týdně na dobu určitou. Pak už podle momentální situace agentury a brigády.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Kyž už strávím v obchodě půl hodiny nakupováním, nelituji dalších 10 minut, nasadím za kasami brýle a nákup a ceny si zkontroluji. Dost lidí to nedělá, vídám zákazníky, jak hned za kasou hodí účtenku do koše a pádí ven. Ale je to dobrý zvyk.

Jak už rádci psali, někdy je taková sleva, že je markována celá částka a pak teprve odpočet. To si musíte vždycky zkontrolovat. Dobré je i dívat se při markování na display. Cena zboží byla o hodně vyšší, než v regále /měli špatnou cenovku/, tak jsem požádala pokladní, že u ní tento kus nechám a nebudu si jej brát.

Také se mi už 2 x stalo, že se paní pokladní při markování "sekla". Brala jsem si 2 sýry, namarkovala mi jich 23 /jak sáhla prstem na obě číslice/. A nic. Protože jsem měla jen pár kousků zboží, ta hrozná částka se mi nezdála. Tak jsem koukla na účtenku a povídám: Kde vidíte těch 23 sýrů? Vrátila, omluvila se, ale koukala zakaboněně. Podruhé mi zase místo 1 paštiky účtovali 10. Je zajímavé, že nikdy se nestalo, že by se sekli ve svůj neprospěch, pokaždé jen "lohli" zákazníka. Chce to po nákupu zkontrolovat a nebát se ozvat. Přijít na to doma už je houby platné. *bzum* Jaga.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]