Nejste přihlášen/a.
Chtěla bych se zeptat, zda-li někdo nemá tušení, co je toto za obraz, popř. jaká je jeho cena. Autor neznámý. Stáří - nejméně 100 let. Po tu dobu ho prokazatelně vlastní naše rodina (ležel na půdě), co se s ním dělo předtím nevím. Dole je nápis ECCE HOMO (zbytek nepřečtu) a okraje jsou zlaté barvy, vystouplé. Vážně jsem absolutní laik, neznám uměleckou terminologii.
Moc děkuji. Překlad samozřejmě znám (je toho na internetu plno), nicméně autora bohužel ne.
Tento obrázek, stačí poslat mailem, do Národní Galerie v Praze. Odpoví vám obratem, do dalšího dne, zda obraz má cenu, nebo je bezcenný. Můžete poslat i foto všeho, co máte a domníváte se, že to má cenu. Vlastní zkušenost.
Mockrát děkuji, nemohla byste mi poslatna na ně email, ať hledám, jak hledám, nemůžu najít.
Aha, no tak jistě, že toto jsem taky našla, ale generalnímu řediteli to asi posílat nebudu, nebo co myslíte, náměstek nebo sekretářka to určitě ohodnotí že?
milá paní, zkuste třeba odd.
Sbírka grafiky a kresby
NG je úzký okruh odborníků, i kdyby nebyl mail ve správné schránce, určitě tam nakonec doputuje.
I když se snažím najít odborníka na Galerii, zatím ho nemám. Je to už dost let, kdy nám dělali odhad. Dostala jsem odkaz na Antikvitu, kde zdarma, dělá odborník odhad.
Tady je odkaz na Antikvita. Obchod @antikvita.cz Zašlete foto svého obrazu s dotazem. Pokud bude mít obraz nějakou hodnotu, budou chtít obraz vidět přímo.
Dobrý den, dnes jsem dostala odpověď z Antikvita.cz . /// Včera jsem se zeptala mailem. /// Foto, které jste dala sem, můžete poslat na adresu:
obchod@antikvita.cz, mám i jméno ing. ... který vám zdarma, odhad udělá. Nechci jeho jméno dát přímo na Poradnu, / nemám souhlas / jestli máte adresu, e-mail, zašlu vám ho. Nebo můžete přímo zaslat foto obrazu, na mail, který jsem přiložila. Máte k tomu dát stručný popis. Foto může být i menších rozměrů. Nechám na vás, jak se rozhodnete. Zařízené to máte. Viky