Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vodafone podvod!

Od: beqa* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den. Mám zrušený vodafon tarif , již od března minulého roku i s manželem.

Prvně vymáhali od manžela částky, které nikterak nemohli být provolané až to došlo k exekuci, následně zaplaceno a pak uznali, že má manžel již vše vpořádku. To jsme si mysleli, že je od nich pokoj ikdyž bylo přeplaceno 1603,-. URČITĚ

Dnes mám zas ten sam problém já. V prosinci chtěli doůčtovat 290,-, v lednu posledních 580,- a dnes chtějí 1160,-. Podívejte se na ty částky, není to divné? Pokaždé je sčítají a vymáhají. To samé udělali i v předešlém případě u manžela.

Prosím, poraďte co s tím mám dělat, budu jim psát, vím, že to zastavím, ale zas budu muset zaplatit těch 1160, které jim vůbec nepatří. Jelikož nemám schované výpisy, tak vím, že ty platby, prostě rozečtou a upraví, tak aby to vypadalo, že jsme to provolali. Už to udělali u těch 1603,-kč.

Jednou u telefonátu s Vodafonem ...pracovník prohlásil, že se omlouvá, že u nich program nepozná zdali má zákazník přeplatek, nebo nedoplatek a tak se to pořád přičítá.

Kamen úrazu je ten, že to musíme pořád platit...

Co s tím?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar viky

Důležité je, si všechny účty nechat a založit.

doplněno 09.02.12 07:22:

První musíte zaplatit částku, kterou po vás chtějí.

Písemně zažádejte o zrušení čísla.

Vše musí být doporučeně a doklad i kopii dopisu si musíte schovat.

Do telefonu si kupte kartu i s číslem v obchodě, který si můžete podle potřeby, vždy dobít. Budete mít po starostech.

Jen nesmíte, když vám někdo zavolá a nabídne zadarmo nějaký tarif, na to skočit. Jinak zase budete mít problém.

 

martinavodafone
hodnocení

0x

Dobrý den,
rádi se na Váš případ podíváme. Prosím napište nám do Centra péče na http://goo.gl/zpqz1, určitě společně najdeme řešení. V předmětu můžete uvést moje jméno, osobně tento případ ohlídám.
Martina, Péče o zákazníky

 

hodnocení

0x

Vodafone je tímto vyhlášený.

Ze dne na den mi zrušili tarif a platil jsem za volání místo 1kč/min 3kč/min. Místo 250min zdarma jsem měl 0min zdarma. Místo 120sms jsem měl 0sms volných.

Bez jakéhokoli varování mi tarif zrušili. Nepochopil jsem to a když jsem měl platit paušál, tak jsem byl v šoku! Stalo se to v lednu tohoto roku. Šel jsem na pobočku vodafonu s tím, že takovou částku jsem v životě nemohl provolat s tím tarifem co mám. Paní mi sdělila, že mám zrušený komplet tarif a že to dá k reklamaci. Druhý den, že se mi ozve ať to zaplatím. přišel jsem domů, paušál jsem zaplatil a od té doby se mi nikdo neozval a nic se nezměnilo. Vlastně ano, změnilo. mám aktivovaný tarif zpět. Ale že jsem platil takovou sumu, kterou jsem nemohl ani provolat, to nikoho nezajímá. Nevím jak dál budu postupovat, ale tímto má vodafone u mě VELIKÉ mínus a pravděpodobně přejdu k jinému operátoru včetně mé firmy, protože toto se mi nestalo poprvé, že mi zrušili tarif bez jakého koli upozornění.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]