Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenost s IN-TIME kurýrní službou

Od: jl odpovědí: 4 změna:

Dnes mi byla doručena sms, že mi kurýr doveze zásilku v době 10-13 hodin. Volal jsem řidiči, že jsem měl požadavek, aby mi to bylo doručeno po 15:30. Od té doby jsem byl na uvedené adrese. když bylo 18 hodin, tak jsem volal opět řidiči. Pro jistotu nezvedá telefon. Volám na centrálu, kde mi řeknou, že zjistí co se děje a zavolají. Opět nic. Pak mi přijde sms, že nemohou dnes z důvodu poruchy čtečky doručit balík od T-Mobilu. Pak píšu dispečerovi email. Opět žádná reakce.

Nechápu, že přes takovou kurýrní službu někdo posílá jakýkoli balík.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*
hodnocení

0x

To máte jak u zboží. Na 100 stejných mobilů připadá určité procento zmetků. To, že vám nedoručili v určený termín balíček ještě neznamená, že je kurýrní služba špatná, ikdyž vám to způsobilo komplikace.

jl

Dokážu pochopit, že se něco nepovede nebo rozbije, ale důležitá je komunikace. A pokud je to chyba dopravce, tak bych očekával nějaké sdělení a ne dělat mrtvého brouka.

 

8gb
hodnocení

0x

No a když jste tomu řidiči volal, že chcete doručit až po 15:30, on to slíbil?

jl

ano, říkal, že přijede

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]