Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Protest proti Prezidentovi?

Od: petrzach odpovědí: 200 změna:

Kdo vychoval prosím ty smrady kteří házejí jídlem (vajíčky) po lidech? Minulí rok nebyly vajíčka k sehnání a dneska se hážou po lidech? Hlavně pražáci by se nad sebou měli zamyslet !Nic nevytvářejí a zatim co jiní makají oni jenom věčně proti nečemu protestují . Škoda každé rány co před 25léty padla vedle . Co jste si zvolili to máte ! Ps:Nefandím ani tomu ožralovi ani koktavému spáči .

 

 

200 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar clayman

to v Brně nebo Ostravě by se to nestalo... *vtip* V Praze je 10% republiky, tak co by makali, když jich tam je tolik a vždycky to za ně někdo jiný udělá... *smich*

 

hodnocení

0x
avatar mike007

Jaký prezident, takový národ.

hmm

bych řekl, že spíš naopak ne?

 

ohneta*
hodnocení

0x

To se mýlíte a hned 2x.

1.) píše se minulÝ rok

2) vajíčka nebyla k sehnání před 25 lety

A pokud si myslíte, že jinde by se to nestalo, tak jste tuze naivní.

 

hodnocení

0x
avatar magdon

No právě. A protože se v Praze nemusí makat, tvoří 1/3 dnešních pražáků náplavy z Moravy *smich* . Když je Praha tak hrozná, tak co sem lezete? *bzum*

Jo a píše se "nebyla" vajíčka.

 

klarahahnova*
hodnocení

0x

Je pravda,že si všichni stěžují jak jsou vajíčka drahá, ale přitom je hází po lidech. Také je pravda že jsme si zemana zvolili tak proč teď demontrují? neměli si ho zvolit kdybych mohla volit já,tak ani jednoho z těch dvou bych nevybrala!

Já jsem si Zemana nevolila. I tak nebylo na výběr.

k2

Doporucil bych Vam se v diskuzi vyhybat tvrzenim, ze neco delaji vsichni a to i v obecne forme "jsme si".

x*
Tak pár vysvětlení:
* "Všichni" si nestěžují. Stěžují si "někteří".
* Z praktického pohledu je vajíčko velmi vhodný projektil, protože má dobrý tvar, velikost i hmotnost pro házení, nehrozí od něj větší zranění a po dopadu se rozpleskne a uvolní nepříliš vábnou hmotu, navíc za příjemného zvukového efektu.
* Zemana jsme si zvolili. A co má být? Volby neznamenají, že po nich máme na 4-6 let (podle typu voleb) zalézt někam z dohledu a nechat zvoleného, ať si dělá, co se mu zlíbí. U Zemana to zatím nedošlo tak daleko, ale představte si třeba takového hypotetického prezidenta, který by amnestoval spřátelené kriminálníky nebo kradl drobné předměty. Nemyslíte, že by v takovém případě demonstrace i v demokracii měly jisté oprávnění? Co jiné také můžete s takovým člověkem dělat? Zvlášť když shodou okolností má imunitu?
* Až budete moci volit, budete muset často volit mezi dvěma kandidáty, z nichž ani jeden vám nevyhovuje. Pak máte na výběr, jestli volbu budete zcela ignorovat (tzn. necháte rozhodnout ostatní), budete volit podle menšího zla nebo podle většího přínosu. Ve všech třech případech se vám nebude moc líbit, když vám někdo začne tvrdit, že co jste si zvolila, to máte, máte za to být ráda a držet hubu a krok.
Pozn.: Neházím vajíčka ani nic jiného.
tiffany*

Milé malé x, a představte si, že takového toho Vašho hypotetického prezidenta jsme tu již měli (možná jste v tu dobu ještě nevnímalo tuto společenskou realitu) a pokud se nepletu, tak po něm nikdo nic, natož drahá vajíčka, neházel. To je zajímavý fakt, nad nímž by se mohli analytici zamyslet, kdyby je to ovšem zajímalo, že. Člověku se jen vtírá otázka, odkud asi vítr fouká, když za několik nevkusných slov se "vejcobraní" dostalo prezidentovi nynějšímu. Z čistě demokratických pozic to zřejmě nebylo, o tom já si dovoluji pochybovat... a Vy byste se nad tím mělo zamyslet docela jistě.

x*
Pochválil bych vaše historické znalosti, kdybych ovšem nevěděl, že kdybychom náhodou měli hypotetického prezidenta s vlastnostmi, které jsem popsal, že by po něm patrně někdo úspěšně střílel z pistole, byť jen hračky a ne opravdové. A ač bych si to teď už nepamatoval tak stoprocentně, abych na to mohl vsadit hlavu, přesto bych si vybavoval, že i ta vajíčka po něm házena byla. Ale jak píšu, to by byl jen nějaký hypotetický prezident... (Pozor, pozor, můžete získat body nejen za znalosti, ale i za postřeh, nepropásněte tu šanci!)
A teď vážně: Neschvaluji házení čehokoliv. Ale neschvaluji ani váš "držhubistický" názor, že když už byl jednou prezident zvolen, tak je zcela demokratické, že si může dělat, co chce. Zvlášť, pokud by se i předchozí prezident(i) se choval(i) nemravně/zločinně/hloupě (vyberte si) a proti němu by nikdo takto záporně nevystupoval.
Odkud vítr fouká: Mohu jen odhadovat, protože já vejce neházím. Ale tipnul bych si, že na to bude mít vliv nejen vulgární vyjadřování, ale i opilecké scény při státních příležitostech nebo setrvalá snaha udělat z nás opět ruský satelit. Zemanovo Pussygate může být jen tou poslední kapkou, stejně jako by se jí mohla stát zločinná amnestie, kdyby ji hypotetický vychytralý/zbabělý prezident nespustil až v okamžiku, kdy už se žádné reálné potrestání nedalo stihnout.
x*
Zkuste mrknout na echo24.cz/... - třeba to ovlivní váš názor, že jedině chudák Zeman to schytal vajíčkem, a to za prkotinu, ne za div ne zločiny jako jeho předchůdci...
tiffany*

Tak musím sportovně uznat, že házení na Klause je pro mne opravdu novinkou, asi jsem v tehdejším "kvasu" tu zprávu přehlédla, vůbec si totiž na ni nepamatuji, zatímco na všechny ostatní ano. Je otázka, zda a jak to tehdy bylo publikováno... internetové noviny dle odkazu zatím na můj vkus příliš důkladně "vyprojektované", spíš jako projekt na jedno použití, no uvidíme ;). Jinak s tou prezidentskou odpovědností je to tak, že dle naší ústavy je veškerá žádná. Proto většina soudných právníků požadovala s přímou volbou i změnu ústavy, dále no comment. Je to v životě tak, že nikdo se nezavděčí všem a ne každý unese svou roli, natož tu prezidentskou, ale ani to neznamená, že bychom po svém prezidentovi měli házet vejce. Můžeme svůj nesouhlas s tím, co říká, vyjadřovat i kultivovaněji... to, že vejce zasáhlo i pana Gaucka, je podle mně ubohé vysvědčení našich poměrů. No a tomu přesně odpovídá i náš pan prezident.

karlik*

Správně, souhlasím, a co první demokratický prezident? Vypustil na nás 20000věznů, pomáhejte jim, dejte jim kabáty a přístřeší. Kolik lidí pomlátili. Číšník v hospodě dostal popelníkem, místo placení!

karlík, a jak píšou jiní,... jsou opět ve vězení a jiní číšníka propíchnou...takže to asi není tou amnestii pan prezidenta..

Nebo jste myslel pana Masaryka?

*palec*

Není na první pohled jasné, že tohle je reakce na x

Protest proti Prezidentovi?

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Zeman je zvolenym prezidentem demokratickych voleb obyvatel teto zeme. Respektujme toto rozhodnuti. Pokud na nekoho chces hazet, hazej i na jeho volice. I přesto ale muzes respektovat nazor ostatnich, a je-li ve vetsim poctu nez tvuj, prosim, uznej to.

x*
Viz výše. Kdyby se například prezident zbláznil a začal rozesílat všem ostatním prezidentům urážlivé dopisy, měli bychom to také respektovat, protože byl prezident jednou demokraticky zvolen, tak má samozřejmě právo dělat si, co se mu zachce? Co kdyby totéž dělal ne ze zdravotních důvodů, ale např. v opilosti nebo prostě jenom proto, že může?
tiffany*

Mohli bychom to jenom zdvořile omlouvat, dle ústavy není žádný mechanizmus, jak ho zbavit funkce, viz můj kom. výše o jeho odpovědnosti.

 

x*
hodnocení

0x
Domnívám se, že Zeman sám neodejde. Pro něj existuje jediná autorita, a tou je Miloš Zeman. I kdyby proti němu protestovalo 10 milionů lidí, tak to pro něj bude póvl, který nic nechápe, nic neumí a nemá absolutně žádnou legitimitu po něm odchod požadovat, protože konec konců neprošel žádnými volbami (a už vůbec ne přímými).

 

hodnocení

0x
avatar maahra
Respektuji demokratickou volbu, ale absolutně nemohu souhlasit s jeho výroky, názory a prezentací ČR. A kdyz čtu zahraniční tisk, musím se za něj i stydět.
sokolka*

Souhlasím. Jest to ostuda. A mimochodem, pravopis se ve škole učil každý a patří k základnímu vzdělání.

 

petrzach
hodnocení

Prosyl bich mýstný Trotli abi neresyly jazik ceskí ...jsme na diskuzi ,né ve škole :(

Psaný projev je vizitkou každého jedince...
petrzach
hodnocení

Hluboká myšlenka :))

 

petrzach
hodnocení

To ,že dostalo pár lidí obuškem je pravda ...nebo vy myslíte ,že kdyby to režim nepustil ,tak to tu osvobodily studenti? Po 25letech v rozhovoru řekl soudruh Jakeš ,že kdyby zakročily tak jako Čínani na tom svém náměstí tanky tak alkoholik Havel dotedka sedí v heřmanicích .

ohneta*

600 lidí je podle tebe pár? Zajímavé počty. Apropo, včera nebo kdy Zeman pronesl, že STB vytvořilo na Národní třídě uličku, kterou mohli demonstranti v poklidu odejít. Dnes při projevu tvrdil, jak popisoval svou odvahu, že byli ze všech stran obklíčeni. Ten pán je zcela mimo realitu posedlý svou mocí.

petrzach
hodnocení

Ano 600 lidí je nic 0,000prd dle citace jednoho filmu ... lidí je na světě jako sraček .(Černí baroni)

lidus*

Ohneto, vajíčka nebyla k sehnání tak dva roky zpět a když už náhodou byla, stálo vejce 6Kč, bylo to před Velikonocemi, na Národní třídě nebyl nikdo obklíčený, jelikož byl přesný pokyn kam se ten zblblý dav má vést, na Národní třídě byla hlavně spousta těch co věděli a měli přesné pokyny co a jak dělat a dost dlouho se učili jak manipulovat s lidmi. Nesnášela jsem prezidenta Havla, Klause, nemusím ani Zemana, až tam bude sedět Franc, nebo jiný nebudu zcela jistě šťastnější. Jediný kdo mi kdy byl sympatický byl Svoboda a Dubček. A ten bordel co je v této republice nyní, tu ani omylem nebyl před 89. Než začnete útočit, vězte, že v KSČ jsem nebyla, nebyl nikdo z rodiny, děda byl poslední z dědiny koho donutili vstoupit do JZD a pokradli mu kde co, manželovu babičku za války znásilnil ruský voják...Já jen nesnáším, když se tu to cosi, ten mega podvod na lidi, nazývá Sametová revoluce.

ohneta*

liduš, já jen psal to, jak si Zeman protiřečí. Jeden den tvrdil, že dav obklíčený nebyl, druhý den tvrdil opak. Apropo, lidi se nemají zas tak zle, jen my češi musíme furt remcat.

Liduš, dobrý večer,

Já jen nesnáším, když se tu to cosi, ten mega podvod na lidi, nazývá Sametová revoluce.

Opravdu nesnášíte jiný názor na situaci, která proběhla? Proč to nemůže nazvat jak kdo chce?

Děkuji

lidus*

Pane Milane, to si nerozumíme, nevadí mi jiné názory lidí a dokonce i chápu ty co si tuto dobu pochvalují (ani já nenadávám na vše) vadím mi, jak si porevoluční děti myslí, že jsme tu žili v podzemních bunkrech, ulice byla jedna velká střelnice, maso bylo na lístky, kdo nebyl v KSČ chodil podávat raport na STB, nesměl studovat, vadí mi jak se z Havla udělal kult osobnosti, vadí mi jak ani po tolika letech, nikdo neřekne nahlas, že to nebyla revoluce studentů ale dlouhodobě připravovaná akce zpravodajskými službami několika států. To, že komunismus byla utopie, že socialismus mlel z posledního, že prostě nějaká změna musela přijít, to chápu i já.

lena54
Par lidi obuskem? Doporucuju si pustit ct24. Bylo jich 600lidi a tehdejsi policie je zmlatila jak zita!

 

stirecek*
hodnocení

0x
Pro mnoho z vás byl Havel a Klaus bůh, přitom se za nich nejvíce kradlo a následně v amnestii zloděje propoustelo. To nevylezl nikdo... A teď kvůli pár sprostym slovům z toho dělají lidi další revoluci, ale to dobré nevidí...
ohneta*

Štírečku, neřeší se tu jeho předchůdci, ti aspoň neměli chování hospodského povaleče. Podle mě těm vrhačům vadí právě to jeho nemístné vyjadřování, takhle by hlava státu neměla věřejně mluvit. Co máš na mysli tím dobrým, třeba že v 89 to zas tak brutální nebylo?

stirecek*
Hlava státu by především neměla krást a jiné v tom podporovat! ... na úkor zbytku obyvatel. Pak je mi úplně u prdele, že nazývá věci "pravými jmény".
Osobně se domnívám, že sprostá slova byla tou poslední pomyslnou kapkou.

Mně taky hlava nebere, že se tu evidentně tuneluje, amnestují se kamarádi kriminálníci a s nimi široký okruh dalších různých nebezpečných živlů atd. a kvůli tomu do ulic nikdo nevyjde.. :(

tiffany*

Přesně tak, ukradené miliardy nikomu nevadí, je to jak v absurdním filmu...jenže pochopit ty zlodějny trvá většině lidí déle, ale sprostým slovům rozumí každý...

 

petr02
hodnocení

0x

Nějak nechápu, proč házet na Prahu špínu, je to centrum naší země, historicky je to jedno z nejzajímavějších měst na světě a HDP Prahy je na úrovni západoevropských měst, velká část daní v této republice je do státního rozpočtu odvedena právě z Prahy. Tyto souvislosti opravdu dokáže nevidět asi jen hloupý komunista. (Nejsem pražák, jsem hrdý jihočech, ale Prahu miluji a jezdím tam rád.) Navíc Praha nepatří pražákům, ale nám všem.

K těm vejcím.. docela to chápu, já osobně bych je ale neházel (snad jen po ********* fízlech, co se neštítili před 25 lety mlátit nevinné a bezbranné studenty, kteří chtěli svobodu, nic jiného). Lidí, co dnes píší, že by měli dnešní oslavující a protestující opět mlátit obuškama, mi je opravdu líto, jsou to ubožáci a mrzí mne, že vedle takových lidí musím žít. Naštěstí je to stále jen hrstka a převládá většina, která by ani v nejhorším snu neobhajovala zrůdný komunismus. Neskutečně se těším doby, kdy poprvé nebude KSČM zvolena do parlamentu a věřím, že nejpozději do dvaceti let se tak stane. Ten den budu upřímně slavit.

Nevolil jsem Zemana ani Karla, volil jsem Franze, protože toho jediného jsem považoval za idealistu jako byl Havel. Idealisty tento národ potřebuje. A po lidech, co znevažují české korunovační klenoty, mluví sprostě do veřejného rozhlasu a pošlapávají odkaz Havla ve světě, by se asi opravdu vejce házet měla, co jiného si tito lidé mají vysloužit? Myslím, že schytat vajíčkem je daleko "přátelštější" než dostat pendrekem či popravovat a mučit, tak jako to dělali komunističtí ubožáci a smradi - otázka k vám - kdo vychovával tyto komunistické smrady?

HDP Prahy ... to mne opravdu rozesmálo.

petr02

To jsem rád, smích léčí a je prostředkem, kterým se lze propracovat k lepší společnosti *palec*

Jojo, kreativní účetnictví a HDP Prahy - cesta k lepším zítřkům.

petr02

Ano, přesně tak. Víte, že i neupřímný smích má stejné pozitivní účinky jako smích upřímný?

 

daniel*
hodnocení

0x

Vychovali je rodiče a jediná otázka která mě napadá je "kde se stala chyba" . Jednou jsme si ho zvolili tak ho máme. Musím říct že Zeman neudělal nic tak extrémního za co by si zasloužil takovéto odsouzení, pije a to by neměl .. nikdo. Avšak když si to tak vezmu tak žádné rozhodnutí které jako prezident učinil se nedá nazvat za špatné. Jeho vulgarismus v televizi? mluví se tam tak pořád, bohužel on měl tu smůlu že to nějakého blba napadlo nafouknout, plno lidí ví že řekl "kunda sem, kunda tam" ovšem o čem mluvil, čeho se to týkalo a k čemu se to vázalo to už nikdo neví, vlastně jen velmi volně přeložil text ruské básně, slovo v básničce se dá přeložit jako hanlivé označení ženského pohlavního orgánu. Opravdu reakci lidí kteří stalí pod podiem beru jako ubohost a ukázku jakési neschopnosti. Opravdu nevím, nechápu co ti lidé pod tím podiem očekávají. Asi že budeme kousak mráčky a prdět duhu.

doplněno 17.11.14 20:50:

Nutno říct že nepatřím k fanouškum (nebo jak to nazvat) našeho prezidenta. Ovšem když se otočím tak Havel či Klaus byli horší, jen snad z nějaké nevědomosti, poblázněnosti nebo pár hezkých nostalgických příběhu je někdo obdivuje, provdou je že rozkradli co mohli občas i to co nemohli s vědomím že pod lampou je největší tma a z cizího krev neteče a následně ty kteří s nimi rozkrádali nejvíce pustili a vše zametli pod koberec. Opravdu nevím koho chcete jiného? ..

doplněno 17.11.14 20:52:

Zajímalo by mě zda-li ti moralisti kteří tvrdí že tímto vyjadřováním kazí mládež apod. jeli někdy ráno autobusem nebo stáli před školou tam by se to slovo dalo nazvat za slušně *smich*

 

eulalie*
hodnocení

0x

Tož šak je ta demokracija. Přeci fšeci majú právo řéct svůj názor. Aji ti, co sou proti prezidentovi, aji ti co sou pro něho. A najlepší sou ti hruďobijci, co sa hrdo v hruď bijú, keho že to volili, či naopak nevolili. Achjo.

 

petrzach
hodnocení

Všem mladším co nezažili rok 1989 ...doporučuji zadat do výhledavače na Googlu ...VÁCLAV HAVEL-VELKÁ SAMETOVÁ LEŽ.

 

jdukolem
hodnocení

0x
Par lidi obuskem? Bylo jich 600. Brutalne zmlaceno, od krve a nemeli se kam schovat. Na ct24 tam lidi popisuji jak jim bylo jedno zda to byla zena ci muz. Strasny, tohle muze rict akorat vul ( vychlastanej v jeho pripade). Paradox, ze sam pred 25lety popisoval jak to bylo brutalni. Lze a jen lze jako pri volbe prezidenta. Co z toho co nabulikoval splnil? Nic! Jen chlasta, urazi a dela ostudu! Ty lidi to udelali dobre pred zraky jinych prezidentu Zemana vypiskali - aby ve svete vsichni vedeli ze ja toho vozralu nevolil ! Taha nas k Rusku a dejiny se opakuji! Lidi by meli jit do ulic jako v 89 aby ten debil odstoupil! Par lidi obuskem prej, ten vozrala nevi co mluvi a dnes to skoro 10tisic lidi v ulicich dokazalo!

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj. To já bych věděl, koho zvolit, Danieli. Mě. A za Cara. To by byl fičák. Terezín by nestačil. Pro takový, jako je Klaus a jemu mnozí podobní. Jen bych asi necaroval dlouho. By mě hodně brzo odbachli. Nebo, myslíš, že ne?

 

klaban*
hodnocení

0x

Já jsem Zemana volil. To že je přisprostlej je fakt, měl by volit jiný slovník když vystupuje v televizi nebo veřejně, ale to je prostě Zeman. Má takovou povahu. Na plnou hubu řekne, co si myslí, což je dobře. Jinak dneska jsem se koukal na pořad o revoluci, jak tam všichni demonstrují a řikám si, že kdyby věděli, jaká za těch 25 let bude zkur... doba, tak by na tu demonstraci tehdy nikdo nešel. Komunisti nebyli svatí, ta doba měla spoustu negativ, ale přece jenom k sobě měli lidé blíž. Co se děje teď je strašný a to, že můžem courat beztrestně po světě, máme banány žlutý, červený a fialový to moc nevykompenzuje.

ydal

A můžu vědět, co se teď děje tak strašného? Já si žiju dobře, moje rodina si žije dobře, všichni moji známí si žijí dobře, máme k sobě blízko, tak kde má být ta chyba? Nebude náhodou u Vás?

Asi se něco strašného děje. Byla demonstrace, házeli po prezidentech vajíčka či co a řvali na ně. A něčím červeným mávali.

Asi ukazovali stranické legitimace.

ydal

Po prezidentovi házeli vajíčka, protože se nechová jako hlava státu, ale jako buran po pěti pivech, co v Číně leze soudruhům do zadku. Já jsem reagovala na to, že "klaban" psal něco o tom, jak je doba strašná a myslel tím dobu po 89. Tak podle mě doba strašná opravdu není.

 

janplinto*
hodnocení

0x

Demonstranti by rádi dostali starého Vopěnku na Hrad kanalizačním potrubím, když se jim to nepodařilo dveřmi. O tom jsou celé protesty proti Zemanovi. Nicméně, pokud hledají viníka prohry jejich favorita, nechť se podívají přímo na něj; kdyby si neotevřel tu svou rakušáckou kušnu na generála Vranského, nejspíš by vyhrál. Děkuji, pane generále, ušetřil jste naši zemi obrovských problémů. *palec*

petr02

Vy si fakt myslíte, že všichni, kdo nesouhlasí se Zemanem, jsou stoupenci Karla? Tak to ani omylem.

klera*

Co má to, že se Zeman neumí chovat společného s Karlem Schwarzenbergem?

 

hodnocení

0x
avatar zolik

No vidíte kdo se umí slušně chovat? Dnes to celému světu ukázali.

ohneta*

Žolíku, pleteš hrušky s jabkama. Ne že bych byl stoupencem házení vajec, ale ti vrhači narozdíl od Zemana nereprezentují naši zem na vrcholných akcích. Ať si Zeman v soukromí říká ku*va třeba za každým slovem, je mi to jedno, páč každý si v práci nějak ulevíme, ale na veřejnosti by se měl chovat adekvátně svému postavení.

doplněno 17.11.14 22:32:

na olympiádě :-D. Dobře, řekl to do rozhlasu, ale reprezuntuje nás i ve světě. Nebo si myslíte, že ty jeho slova zůstala uvězněna jen na našem území a nedostala se zahranice? Mimochodem, pro Putina je teď největší kámoš.

Na jaké vrcholné akci to řekl?

ydal

Řekl to do médií, pokud Vám to uniklo. Kdyby si to říkal doma u večeře manželce, tak je mi to jedno, ale vzhledem k tomu, že je prezidentem a zastupuje stát navenek, tak mi poněkud vadí, co pronáší veřejně.

Ohneta chceš mi snad tvrdit že ten protest a vejce nepřenášela žádná cizí televize,nezveřejnily to žádní novináři a ani na internetu se to neobjevilo?Vždyť dokonce tam tím vejcem trefili i jednoho cizího státníka. Je to daleko horší než pár ku...

ohneta*

Žolíku, já nikde nepsal, že souhlasím s vajíčky. Mimochodem to byla taky ostuda, ale i tak stále tvrdím, že by se měl president veřejně vyjadřovat slušně. A to tričko bych si neoblékl, není to můj styl.

 

klera*
hodnocení

0x

Vajíčka byla vždycky projevem nesouhlasu s řečníkama...Ale hlavně- Zeman si za tohle všechno můžeš sám...Prezident má spojovat národ, ale to jediné co dělá on, je, že ho rozděluje...Stačilo by jedno jediný gesto pokory a byl by klid, ale toho on není schopen.

Jestli jste někdo poslouchal projevy prezidentů...pan Komorowski je prezident s velkým P. Jeho názory jsou opravdu inspirativní.

 

stirecek*
hodnocení

0x
Podtrženo sečteno! Jsme u jádra pudla - lidi preferují slušného prezidenta i za cenu toho, ze si nechají dobrovolně vykradat penezenky!

Ne, ne, lidé prferují toho, kdo jim je nenápadně vnucen médii, jinak by se do druhého kola nedostal takový výkvět *smich*

Řekl bych, že se trochu zapomíná, že Milouš je soudruh Zeman, který když už rudá nebyla tak úplně in, tak zahodil legitku. To trošku osvětluje jeho orientaci a názory, to že je to buran a ožrala je zase jiná kapitola.

A co podle vás byl Havel,to nebyl ožrala? Co je Klaus,video, kde krade pero je na internetu,to,že propustil vrahouny a zloděje jenom proto,aby omilostnil své věrné přihrávače milionů! Zeman řekne pár sprostých slov,notabene překlad názvu skupiny a máte z toho osypky. Nevadí vám,že ty dvě šlápoty se takto také veřejně prezentují...aha je to v angličtině že? Stokrát radši mám presidenta,který mluví jak mu zobák narostl,ale jsou za ním vidět činy,než uhlazeného panáka,kterej se stará akorát o svojí portmone a dělá z lidí pitomce a z pár kamarádíčků miliardáře co nemusí hnout ani prstem! Pro upřesnění,nejsem komunistka,nikdy jsem nebyla a doufám nebudu a Zemana jsem nevolila,ale jsem ráda,že tam je.

stirecek*
Bmbx: myslíš Havla, kterého uz v 88 začali americane připravovat na převrat? :) Zemana zase prosadil výměnou za něco Klaus... Každopádně politik uvažuje několik tahů dopředu, proto ty kundy pussy kundy... Někdo ví proč, jiným to dojde v lednu proč... Buďme rádi, ze tam Zeman je. Zbavil nás modrých strak, zasloužil se o zvednutí min mzdy, to pomůže pár lidem, důchody budou vyšší ne o urazejicich 20kc, ale o dvě stovky, což pomůže dost lidem a hlavně prosazuje EURo, což pomůže nám všem. Což Klaus byl zásadně proti, víme proč...
naihonn*

Zeman, lídr jedné ze dvou vykradačských stran proslulé a přesto podezřele zapomenuté koaliční smlouvy nám přece peněženky rozhodně nevykradl, že ano. Jaj, to už je tolik blbosti na jednom místě, že jsem se nedokázal neozvat.

No co už, máme šaška a ožralu za prezidenta, jak si očividně přála většina volících a když to tu tak občas člověk čte, už mě to tolik nepřekvapuje.

Hm, měl bych si asi zase trochu pročíst zprávy, zdá se, že se tu dělo něco docela akčního, co mi uteklo. Hm, každopádně vajíček je určitě škoda no. V supermarketech je denně vyhazováno tolik zkaženého ovoce, to by byla dobrá munice pro neméně zkaženého prezidenta.

rebeka*

Proč se neházela vajíčka po Klausovi za amnestii nebo za privatizaci?

naihonn*

Kdo ví, asi proto, že musí prezident i svým chováním tolik klesnout, aby se použily primitvnější a přímější prostředky vyjádření názoru. Tak či tak i v onom případě by bylo vajíček škoda.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Páááni, toto je nesmírně smutné čtení! *plac* *plac* *plac*

babkazov,

Naprosto s Vámi souhlasím. Takový je už ten lid. Dobře, že můžeme každý psát to co cítíme...

To je ta demokracie, která zde nebyla.

doplněno 18.11.14 21:33:

zolík,

Milane opravdu můžeme vždy říci to co si myslíme a nebo říci do očí někomu pravdu" Máš takovou odvahu

záleží co, jak, kdy a komu..

Páč těžko budu kámošovi říkat do očí, manželka Ti zahýbá se sousedem..

Pokud se ale ptáte na politiku, tak určitě můžete říkat komu chcete a co chcete. jen nesmíte urážet. To se nelíbí nikomu a je to hulvátské..

A na této poradně je to vidět, že se beztrestně chválí čí nadává na tamtoho, bez toho, aby se někomu něco stalo..

Milane opravdu můžeme vždy říci to co si myslíme a nebo říci do očí někomu pravdu" Máš takovou odvahu?

doplněno 19.11.14 22:06:

To je pěkný svinstvo nechat kamaráda podvádět.Řekl bych horší jak ty vejce. V té slavné demokracii v Americe by při takové manifestaci hodit někdo vejce po Obamovi tak už nežije.Jiný kraj iný mrav,že.?

cabas*

Hovno a ne demokracie,když chce někdo stávkovat,tak musí mít povolení,všecko to jsou jenom keci,ale skutek-utek

 

zelenydabel*
hodnocení

0x

Národ má takovou vládu a prezidenta jakou si zaslouží. A pokud se podíváme na kandidáty druhého kola, tedy kdo postoupil do druhého kola, tak je zarážející jaká populace s Námi v republice žije. Buďto výsledky někdo falšoval a nebo jsme národ chorých. Nedovedu si totiž vysvětlit, že lidé řvali volil jsem Zemana, volil jsem Schwarzenberga a najednou nějakou dobu po volbách všichni říkají já je nevolil. Buďto je tedy národ chorý na mysli a nepamatuje si co měl včera k večeři a nebo jsou volby jen divadlem, kdy v noci někdo vymění urny s volebními lístky daných kandidátů...

Co se týče listopadové revoluce, byla to jen fraška. Obyčejné předání moci. Ten kdo si dnes myslí že zvítězila nějaká demokracie...nic nezvítězilo, kdyby opravdu zvítězila tak jsou potrestáni všichni komunisti kteří měli vinu. Místo toho si dožili v poklidu. Je k pláči jak si tady nalháváme jak slavným dnem byl 17. listopad 89. Přitom po převratu mnozí zarytí komunisté nejen že povýšili ale dělali ještě větší peklo než za totality. Pro mě není 17. listopad ničím jiným než nastolením demokracie chaosu. Občané si mysleli jaká doba to nastala a opájeli se sladkou příchutí demokracie, mezi tím, co poklad a podniky byly zavírány ve prospěch třetích osob či zemí.
Dnes zplundrovaná země, kde lidé chodí zapalovat svíčky k pomníkům 17.listopadu aby si připomněli ten násilný akt který neprokoukli. Jinými slovy země byla znásilněna a okradena o bohatsví. Toto datum je pro mě jen datem další tragédie pro tuto zemi a až třetí generace dokáže napravit to co jsme zbořili.

 

figurek*
hodnocení

0x

jj, po dědovi zůstalo na půdě několik ročníků časopisu Punťa. Byl to předválečný dětský časopis. Vycházely v něm kreslené seriály, mezi nimi jeden, který se jmenoval Kočičí princezna Pussy. Já jsem si až donedávna myslel, že slovo pussy se překládá jako milá kočička, micinka, minďurka a podobně. Leč náš pan prezident mi vysvětlil, že slovo pussy znamená kunda. Zeman je docela obyčejný hulvát, sprosťák a dacan. Já být pražák nebo být včera v Praze, tak po něm tím vajcem hodím taky.

petr02

Chtělo by to svolat další demonstraci. Vyvíjet na Zemana tlak, je jedinej způsob, jak ho dostat z hradu pryč, musí to ale udělat sám. Kdyby přišlo na václavák alespoň několik desítek tisíc lidí plus před hrad aspoň tisícovka, tak to už by mělo slušný efekt.

Je možné podepsat i petici, za 15 dní téměř 90 tisíc podpisů, to je slušné číslo. Jelikož systém poradte.cz nedovoluje zde dát odkaz na stránky s onou peticí, tak doporučuji do googlu zadat "petice zeman" a je to hned první odkaz.

Na Václaváku bylo půl milionu lidí a Nečasova vláda neodešla ...

petr02

Půl miliónu lidí se na václavák nevejde. A ještě Zeman = Nečasova vláda?

tiffany*

Petr02, Vy opravdu chcete srovnávat Nečasovu vládu se Zemanem? To si děláte legraci... hrušky s jabkama, tak teď už Vám rozumím ;).

petr02

Já nikoho nesrovnávám, reagoval jsem na předešlý příspěvek, kde uživatel tvrdí, že Nečasova vláda taky neodstoupila a já se ptal, jestli je Zeman Nečasova vláda.

Proti Nečasově vládě demonstrovaly statisíce lidí a bylo jí to u zadečku.

 

hodnocení

0x

V Lednu má přijet soudruh PUTIN do Česka tak by to chtělo na přivítanou udělat pár přátelskejch přivítání.

klera*

*palec* jojo...chtělo by to nějakou akcičku

Ano lůza (nebo lujsa) bude dělat ostudu.

 

baier*
hodnocení

0x

Rozumný člověk který jde do politiky a má "čistý štít" , pak se nemusí obávat, že lidé po něm něco hodí. Politik ,který čistý štít nemá , musí pak s drobnými incidenty počítat. Zde je krásně vidět čí zájmy politik či prezident hájí.

Mne osobně je spíše komické a ubohé jak média i politici neustále vrní dokola ,že tu máme konečně svobodu a demokracii. Velký H ... ta astráda před 25 lety byla jen obyčejná směšná hra na lidi. Žádná revoluce tu přece vůbec neproběhla. Nechtěli jsme diktaturu ale pořád ji tu máme ... v podobě EU , OSN i MMF. Nechtěli jsme násilí ale máme ho tu stále ... náš politický systém doslova vytváří a poštvává skupiny lidí které jdou proti slušným lidem. Nechtěli jsme STB a sledování lidí ale to už tu také opět je (venkovní policejní kamery , platební karty , internet a IP adresy , mobilní telefony , GPS , sociální sítě) , místo seznamu stb tu máme registry dlužníků či bodový systém , místo komunistických agitátorů tu chodí soukromí exekutoři a vymahači dluhů. Dříve jsme pracovali pro nejvyšší komunistické funkcionáře , dnes pracujeme respektive platíme z našich mezd rodiny miliardářů u nás (Babiše , Kellnery aj.) a zejména pak v zahraničí (Rotschildy a Rockfellery kteří řídí i řadu velkých firem u nás v ČR a mají v moci i celý náš bankovní systém). Je to stále stejné ... nic se nezměnilo.

petula00*

Teda to je zase počteníčko.Jeden aby se bál otevřít konzervu a nebyla tam červená karta či 13 ti letej hošík který na ČT vypráví něco o demokracii.Má vůbec cenu platit si televizi která neinformuje objektibně?

petula, co je podle Vás objektivní?

Má vůbec cenu platit si televizi která neinformuje objektibně?
tak si vyberte jinou televizi, vždyť to dneska není problém? Desítka stanic vysílá a nic Vám nevyhovuje?...

tiffany*

Baier, máte velký kus pravdy, ale... to je život a změny prostě nezastavíme. Chyba je v tom, že stále "tak nějak" taháme za kratší konec a místo, abychom zapnuli hlavy, tak se mezi sebou hádáme jak kupa nezvedenců. Proces dospívání a zařazování do vyspělejšího světa prostě chce čas a námahu. Čas nám byl dán, ale do té námahy se nám jaksi nechce, nebo z lenosti raději podlehneme laciným výkřikům (zářný příklad kupónová privatizace), než bychom se poprali o pracnější, ale rozumnější uspořádání. No ale naděje umírá poslední :).

 

donkarel*
hodnocení

0x

5 lidí hodilo po Zemanovi jídlo (vajíčka) a hned jsou všichni, kdo si přišli poslechnout projevy 5 prezidentů smradi? Proč takhle házíte všechny do jednoho pytle?

Lidem se Zeman a jeho chování nelíbilo - proto pískali, kdyby se jim líbilo tak by mu naopak tleskali. Oboje je vyjádření postoje - buď sympatie nebo nesympatie. Ostatně při projevech zbylých 4 prezidentů bylo naprosté ticho, které bylo občas přehlušeno potleskem.

Ať si to každý přebere, jak chce. Za mě - házení čehokoli po někom NE! ale dát mu najevo co si o něm dav myslí ANO!

jofa*

Hodit cokoliv po prezidentovi za oceánem a dokonce po několika prezidentech při sobě, tak jsem přesvědčen, že v dnešní vypjaté době by to byl hod dotyčného poslední v životě.

donkarel*

Ta akce byla totálně podceněná. Nikdo nečekal, že tam přijde takový dav. Ale ono i takové vejce něco váží a dostat s ním třeba do oka by nemuselo být nic příjemného. Takže házení vajec také odsuzuju. Bohužel tisícový dav dojel na tom, že pár puberťáků chtělo mermomocí Zemana trefit.

Kdyby tam byl aspoň sám, ale házet do davu prezidentů, kde jen jeden z pěti "je ten špatnej" jakýkoli předmět na takovou vzdálenost - to je prostě blbost. Bohužel to těhle pár lidí zkazilo všem ostatním...

tiffany*

Dobře jste to vystihl, zřejmě naprostý amatérizmus v přípravě takové akce.

 

hodnocení

0x

Tolik rudých legitimací, tolik mladých tváří ... hmm ...

petr02

Vy se tak moc nechcete smířit s tím, že se sešlo tolik protestujících, že ano. Nic moc s tou rudou legitimací, vymyslete honem něco lepšího :)

 

fgfg
hodnocení

0x

podle mě, na nic jiného se nezmůžem...a to platí i na volvy..Ano, co jsme si zvolili to máme...samolibej...vožrala...bohužel...prvni Pan president byl ten první a asi i už poslední..teď už to jde jen z kopce...

´´Tlustý prase..co rypákem reje...zase..!´´

 

michal*
hodnocení

0x

Máte pravdu, škoda vajíček, mají střílet... Kreatura Klaus už mohl být mrtvý a tenhle gauner taky... ...a pak ještě pár tisíc...

Michal, ty jsi ve zlatě, fakt! A navíc jsi strašný kecka! Proč nejsi s protestujícími? Kdo chce, hledá způsoby. . .

ne*

Chcete tady majdan?!

Neblbněte, tohle není demokratické rešení.

jumba

Přesně tak ! Lidi jsou ovce! Nesouhlasím, jak pan prezident mluví. Je to ostuda ! Ale, zajímal se někdo z těch lidí co ukazovali červenou kartu, kdo to zorganizoval? Na čí popud to je? Kdo ty kardy rodával? Stačí si na internetu vyhledat. Můžete věřit nebo nemusíte. To je jediná naše svoboda. Za nitky tahá někdo jiný, tak jak potřebují. Jednou čihý, podruhé hot ! Někdo tady psal, že je svoboda, že můžeme říci svůj názor a dříve to nebylo . Ano názor si říci můžeme, ale už nesmíme si ten názor prosazovat ! Jinak nám dají pěkně z venku přes držku. Nezažil jsem rok 89, ale snažil jsem si o tom dosti přečíst z různých zdrojů. Pan prezident Zeman byl zvolen svobodně a demokraticky a to se někomu pěkně nazamlouvá. Musí nás zase někdo pěkně přiškrtit. Ale my si stále myslíme, jakou tady máme svobodu, demokracii. Jak dokážeme si tady udělat pořádek. Jak naivní !

tiffany*

Jumba, tak jsem se podívala... a je mi líto, že se tohle děje. Jistě to nebude přímo amer. ambasáda, ale cestičky a pár ochotných "mladých a neklidných" se vždy najdou, bohužel. Není to nic dobrého, už jen proto, že nám prostě do našich věcí zase někdo s odpuštěním kafrá, jako neschopným, tupým ovcím, které snad ani nemohou mít vlastní mozek a jsou přímo předurčeny k tomu, aby byly něčím stádem. Ke všemu vůbec nepochybuji o tom, že úplně stejně je to tu promořeno "vlivy" z druhé světové strany, tedy od východu. A nevzdělanost a stádnost našeho myšlení tomu jen nahrává. Ještě jinak, jde o dostavbu T., co by asi tady mohlo být pro velmoci jinak zajímavého. Ale tak nebo onak, se zbytky zdravého rozumu v hlavách bychom se za žádnou cenu neměli nechat vmanipulovat do nějaké obdoby majdanu, tak hloupí snad přece jen nejsme a při vší kritice si to nezasloužíme !

tiffany*

Michal, střílením se tohle nevyřeší, je lepší naučit se více přemýšlet, vnímat, co se děje a respektovat určité hodnoty, pak se člověk lépe rozhoduje a gaunerům tak snadno nenaletí :).

jofa*

Nikomu z protestujících neleží na srdci, jak prezident mluví. Byla to jen nová příležitost pro ty, kteří se nedokáži smířit s prohrou svého kandidáta ve volbách. Nic víc, nic míň. Nepochybně dal nynější prezident těmto lidem svým "chováním" novou příležitost.

doplněno 19.11.14 11:09:

Byla to příležitost dát nesouhlas, jak dopadla volba prezidenta. Jaký způsob zvolili, je další věc. Jak jsem psal výše. Za oceánem by pro někoho mohl být hod čímkoliv na prezidenta a dokonce na skupinu prezidentů, posledním hodem v životě.

jofa, respektuji Váš názor.

Nikomu z protestujících neleží na srdci, jak prezident mluví. ... Nepochybně dal nynější prezident těmto lidem svým "chováním" novou příležitost.
toto nějak nechápu, když to lidem nevadí, proč pak píšete, že jim tím chováním dává příležitost...

Jak víte že jim to nevadí, když oni říkají, že jim to vadí?

Děkuji

tiffany*

Milane, jofa to zřejmě myslel tak, že prezident svým chováním dal lidem, kteří ho chtějí ktritizovat za každou cenu, lacinou záminku. Jeho snad i baví být terčem kritiky a útoků... ale je náš, řádně zvolený, lepšího jsme nenašli a že šance byly... přes to vlak nejede a budeme si muset sníst, co jsme si navařili... ale to je život a konečně i demokracie :), zatím nám běží čas k přemýšlení, zdravím, t.

tiffany, děkuji za překlad. Já nepochopil, co chtěl tímto sdělit.

Souhlasím s Vámi, že 2 717 405 oprávněných voličů si zvolilo pana Zemana. Jelikož to byla většina, musíme respektovat tento výsledek a smířit se s tím, že bude vládnout do konce funkčního období.

To, že občany nesjednocuje, jak slíbil, ale rozděluje, nemůže nikdo zpochybnit. To je fakt.

petr02

Většina zvolila, ale nikomu nemůžeme zakazovat protestovat. Můžeme protestovat do aleluja a spousta lidí tu chuť protestovat má. Sice nepředpokládám, že by Zeman po takovém tlaku dobrovolně rezignoval (ostatně v Česku se rezignace po neúspěchu moc nenosí, tak jako se to nosí ve vyspělejších zemích světa), ale národ se aspoň projeví v dobrém světle, že mu není lhostejné, jak ho nejvyšší reprezentant reprezentuje.

tiffany*

Souhlas Milane, nesjednocuje, naopak... a pozor, s věkem se (spíše ty negativní) vlastnosti jenom zhoršují, tak se máme na co těšit. Ale měli bychom si zvyknout dávat své míněni najevo kultivovanějším způsobem ( i když já ani Vy jsme mezi vrhači nebyli :), zdravím, t.

Petře, většila oprávněných voličů nevolila pana Zemana, ale jen 2 717 405 lidí.

tiffany, určitě jsem nebyl vrhat na prezidenta cokoliv a považuji to na neslušné chování.

Můžu s kýmkoliv nesouhlasit, dohadovat se, přesvědčovat, ale určitě nikoliv fyzicky napadat a neslušně urážet. To je argumentace nešťastných lidí...

Hezké dny Vám přeji.

 

hodnocení

0x

Tak včera sem na netu četl že mají důkazy o tom že ty červený karty má rozdával někdo z Americké ambasády v Praze. Co se do toho do zadele američani ser*u !?!?!?!?!

petr02

Žádné důkazy ale spekulace, konspirační teorie, velice oblíbené v dnešní době. Živí se díky tomu spousta alternativních "médií", tak proč by ty konspirace nevytvářeli.
Myslíte, že bez američanů by tam nikdo neprotestoval? Červené karty považuji za hezký doplněk ať už je tam rozdával kdokoliv. Ale fakt nejsem takovej hlupák, abych zastínil nějakýma papírkama hlavní důvod demonstrace.

Rozluštili z fotky kde sem vám to označil modře adresu nějaké bývalé zaměstnankyně Americkýho velvyslanectví a odesílatele- americkou ambasádu.

Protest proti Prezidentovi? #2
petr02

Snad je vám jasné, že v dnešní době počítačové tohle nelze považovat za důkaz.

x®

Je tam: prezident České republiky, Miloš Zeman, Pražský hrad 11908 Praha 1, ale vypadá to, jak by to psalo nějaké děcko.

Protest proti Prezidentovi? #3
petr02

Jo přesně tohle jsem měl v tom předešlém příspěvku na mysli *vtip*

No tak teď už mi to je jasný.

Zeman si to zorganizoval sám. :-D :-D :-D

 

jmlc*
hodnocení

0x

Moc se mi líbil záběr na dvě děti cca 8 let staré s transparentem proti sprostým slovům od prezidenta... Jistě pravidelně poslouchají hovory z Lán..., ale ten transparent jim asi nachystal tatínek (takže ročník cca 1980, kdy ho sametová revoluce jen obešla...a případné potíže znal spíše z vyprávění svých rodičů)...

Chtěl bych vědět, co řekl ten tatínek svým dětem... něco ve smyslu:

"Děti, pan prezident je pán, co vypráví v jiných zemích o naší zemi a všichni ho znají.. Tento pán řekl do rozhlasu "K.nda" a ... a ... - tyto slova se neříkají, jsou sprostá, vy je nikdy neříkejte. Půjdeme teď ukázat tomu pánovi, že vás to nemá učit..."

sanyo*

Nějak se mi zdá a to čím častěji, že řada rádců, kteří na prezidenta v posledních dnech plivali, at již viditelně či skrytě, nebo podporovali protiprezidentské myšlenky, , začíná jaksi měknout - to je dobře...!

lidus*

Ať se vám to všem líbí, nebo nelíbí toto je ukázka jak s vámi ( s námi) manipulují média a ten kdo je platí.

sanyo*

Ano, souhlasím s vámi, jsou to novodobí "šmejdi", a mají na všech strastech a bolestech lidí lví podíl, ať se to někomu líbí či nelíbí ! Jen nevím kdo by vyhrál, když bychom hodili do jedné klece novináře, politika a pytel zkorumpovaných peněz... Něco mi říká, že by se "šábli"...

petr02

A jsou na vinně média nebo jedinci, kteří se nechaj dobrovolně manipulovat?

ruzyne

Dobrovolně manipulovat)) manipulace, nebo ...fajné))výraz made in neseme mír

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Včera jsem se díval na Hyde park se zástupcem KDU-ČSL - ani jsem moc neregistroval nadávky a připomínky lidí, ale líbilo se mi moc jedno jeho shrnutí v dané věci:

Pan prezident se vyjádřil nešťastně a nesluší to ani jemu ani jeho postavení - bylo to špatné.

Reakce lidí, protesty a agrese (vejce házené do oblasti, kde se zahraniční návštěva s prezidentem snažila uctít památku jiných) byla nepřiměřená a špatná.

Uznání viny Českému rozhlasu a udělení pokuty je řešení nešťastné a špatné.

Dokud se lidi budou snažit oplácet a líp nám nebude - kdo seje vítr, sklízí bouři.

A mluvil mi z duše!

capslook

Mám sto chutí se vyjádřit neštastně k zahraniční politice Usa a RUSKA, PÁČ NÁM OBYČEJNÝM NARUŠUJÍ KLID A BĚŽNĚ ŽÍT...

jofa*

Masáž obyvatelstva ČT 24 proti Zemanovi od rána do noci je nechutná. Cíleně vybrané lidi, kteří se neštítí ani říct, že by vajec mělo být víc atd. Bože, kam jsme to klesli.

sanyo*

capslooku - máš úplnou pravdu, ale to bohužel asi nikdy neskončí, protože kdyby jen každý z nás tušil ten podstatnej kousek zku.vené politiky, která nemá za cíl nic jiného, než přinášet prachy. Proč si myslíte, že každý či téměř každý vyvolený se snaží do poitiky jít a jakoby se denně handrkovat o údajné blaho. Je to proto, protože politika přináší peníze, někdy hodně, někdy ještě víc, někdy mnohem víc a skrytě, atd..a pořád se to točí kolem peněz., jako ostatně všude. Jenže se podívejme, jak ten velkostroj v politice narůstá, jaké kdo má prachy a jaké zásluhy. Podívejte se, kolik poradců, rádců , lobistů, atd., atd, má náš systém, kolik různých rádců mají různé skupiny, které jsou placeny z rozpočtu ČR. Někdo to někdy tady psal, za všechno můžou politici - špína a hnus. A i my to tady veřejně podporujeme - už tím, že se hádáme, kdo má větší pravdu... Podstatu té špiny totiž nikdo nevnímá..., jsme schopni se hádat dnes o tom, tom, že prezident řekl něco řekl, ale tu hnusnou podstatu dnešního světa nikdo neřeší a veřejnoprávní medium už vůbec ne. Zamysleme se nad sebou samými, dokážeme ještě reálně myslet, dokážeme vůbec se zamyslet nad stěžějní otázkou, kam a proč se svět řítí? Jednou nás děti proklejí, ale už jim to nebude nic platné ! Jsme nepoučitelní a dobře nám tak. Pane prezidente Zemane, vidíte to také tak, jako já? Pokud ano, prosím pokračuje ještě více v šíření světové pravdy..

capslok

Kdo v demokracii spí, probudí se v diktatuře.

Goethe

Usnul někdo, vzbudil se a má kult osobnosti...busta, letiště , lavička...kám mám jít...

petr02

Já jsem nikde žádnou agresi neviděl. Házení vajec je symbolický čin, který nikomu neubližuje. Za horší chování bych považoval jednání prezidenta, který národ těžce rozděluje na dvě části.
Zeman uctívá památku jiných? Spíše mám pocit, že si ze 17. listopadu dělal srandu. Byli to přeci jen dědci, co dostali povel "óbušky k nasazení připravit" a všichni demonstrující jim utekli a nic se vlastně nestalo.
Prezident, kterej by ve své funkci neustále snižoval vlastní národ, by v mnoha zemích prezidentem už dávno nebyl. Lidé by si to nenechali líbit. A jsem rád, že svůj vážnej nesouhlas se nebojí projevit aspoň pár lidí.

sanyo*

Petře, tvůj názor beru, jen mým dovětkem, že konstatuji, co jsem já napsal, to ty jsi vůbec nepochopil... Přihlaš se jako běžný poradce zde na foru, a budu k tobě vzhlížet zcela jinak...

Už jste někdy dostal vejcem hozeným 10-20 metrů? - celkem příjemná věc že?... někdo navrhoval i zavřít házející s odůvodněním "napadení veřejného činitele" - napadení to není... tak si dáme sraz a já na vás pár vajec šoupnu ju? :)

Nu ale nechám toho - zvolili ho více než 2 miliony lidí. Možná ho volili právě ti, kteří k volbám nešli.. co myslíte?

Já si myslím, že je pro všechny lidi lepší snažit se o lepší svět dobrými skutky než osočováním a nadávkami.

sanyo*

dovolím si doplnit jmlc..., každá radnice často šmíruje lidi, co si dovolí se někdy za rohem vyčůrat a hned jim napaří pokutu, že znečistuji veřejné prostranství..Kdo pak a kdy dá třeba pokutu házečům vajíček? To jsou paradoxy, co? To je přece normální . Luďo...

jofa*

petr02: Zkuste si symbolicky hodit vejce až tady bude třeba Obama. Předem doporučuji sepsat závěť.

petr02

Nevidím důvod. Pokud byste si přečetli mé předešlé příspěvky, možná byste věděli, že já bych ta vejce nikdy neházel, ale dotyčné chápu. A co se týče Obamy, není to můj prezident a i kdyby byl, nemám s ním zásadní problém.
Stojím si za svým a bohužel žádných smysluplných argumentů jsem se nedočkal. Nikdo nereaguje na to, proč prezident národ zásadně rozděluje a proč ponižuje český národ. Vejce (ať už to byl špatnej či dobrej čin) jsou jen nějakej důsledek, kterej se ale opět nejvíce propírá, ale nikdo nepropírá to hlavní, což mě mrzí, protože takhle se k občanské společnosti nepropracujeme.
A že je nutné, aby každý začal u sebe, tak o tom něco vím a toto heslo razím už nějakou chvíli a napsal jsem o tom dost obsáhlých příspěvků nejen tady.

Víte, asi taky nečtete reakce... Například já psal - ano, je to špatné... prezident nemá takto mluvit vůbec a v médiích navíc - to už je hodně špatné... Pojďme do extrémů: Někdo vraždí, někdo vraždu schvaluje... co je víc? Někdo nadává, někdo lidi napadá fyzicky... co je víc? Někdo po svém překládá (zbytečně a na nevhodném místě) texty písní, někdo za to na něj háže vajíčka...

Důsledek, jak píšete, mohl být i jiný... normální člověk by prostě sepsal petici, poslal ji prezidentovi jako vyjádření tisíců lidí a protest důstojný dané situaci. Slovo za slovo... jedno slovo a sto tisíc na petici proti.. to už je nějaký výraz chyby... takto poslaná petice či otevřený dopis prezidentovi vidím jako adekvátní odpověď...

To že se někdo chce ukázat "Já jsem beztrestně házel na prezidenta a státní návštěvy vejce" je velmi špatné... dovoluji si napsat, že toto "beztrestné" znamená ve světě víc, než nějaká k.nda.

S demokracií už tento akt nemá žádnou souvislost - je to drzost, nevzdělanost, hrubé chování lidí, kterým je jedno, z jakého důvodu si hodí... hlavně že si můžou dovolit něco takového, a pak se tím chlubí v hospodě. Na víc totiž nemají odvahu, kuráž, vzdělání,... někdo by řekl "typický čecháček - komanč" - jenom si stěžovat a nadávat, to je národu vlastní.

petr02

Ano, ano, tak opět budeme propírat házení vajec, když už stejně všichni máme několikrát jasno, kdo to schvaluje a kdo ne. Já to neschvaluji, klidně ať dotyčné potrestají, přesto je vnitřně chápu, ale tím pro mě tahle epizoda tak nějak končí. I kdybych vrhače vajec odsoudil, neznamená to, že rázem odpouštím Zemanovi, že on za svoje chování vlastně nemůže.
Petice probíhá, sám jsem ji podepsal a zmínil jsem se o ní i zde. Zároveň mi byl sympatický i protest na Národní a myslím, že je třeba dalších protestů. Já (a i desítky tisíc, možná statisíce a možná i milióny lidí) požaduji, aby Zeman odstoupil a přestal poškozovat naši zem. Vyjádřil jsem to demokraticky podpisem petice a mohu to taky vyjádřit na demonstraci třeba až dorazí Putin nebo kdykoliv jindy. Drtivá většina jeho odpůrců protestuje demokraticky a bez házení vajec.
Také mi věřte, že lidé nejsou na Zemana naštváni jen kvůli těm výrokům z Lán, to byla jen jeho třešnička na dortu, který nám upekl. My, odpůrci, jsme nespokojeni s jeho reprezentací naší země. Nelíbí se nám jeho postoj k Ukrajině, nelíbí se nám, co předváděl v Číně, nelíbí se nám ani jeho alkoholismus, nelíbí se nám jeho let s letadlem PPF, jeho znevážení českých korunovačních klenotů, dodnes se mi nelíbí jeho lhaní v předvolební kampani, nelíbí se mi jeho zlehčování a v podstatě i zesměšňování zákroků proti studentům 17. listopadu, nelíbí se mi ani Mynář na hradě, který dodnes nemá bezpečnostní prověrku, přesto si ho tam Zeman jako kamaráda vydržuje. Pokud by měl soudnost, už by sám dávno odstoupil, pokud se mu nechce, musíme ho my, někteří občané, tlačit k tomu, aby sám odstoupil, máme na to právo a 99,9% z nás to dělá demokraticky bez fyzického obtěžování.
Václav Cílek říkal - dnes házejí vejce, za rok můžou házet dlažební kostky a i proto cítím, že je nutné, aby prezident přestal rozdělovat společnost a jestliže není schopnej ji spojit, tak ať odstoupí. Chci mít prezidenta jako má Německo či Polsko.

Tato reakce je snad první, která má v sobě vše zásadní - ano, souhlasím s Vámi!

sebod*

petr02. Souhlasím s Vámi. Chci mít prezidenta, za kterého se nebudu stydět. Chci, aby to byl PAN prezident. Nemusím s ním ve všem souhlasit, ale nesmís se za něho stydět.

jofa*

Ozvali jste se za Klause? Z něj měli ve světě ještě větší pr... než nynější humbuk kolem Zemana.

capslook

Vy nevidíte v házení vajec agresi...ty vááágo, podej ho , ))bejku , šizenej))du hast recht

 

tiffany*
hodnocení

0x

Ještě pro úplnost : blisty.cz/...

Tiffany: a vy jím věříte?!?!? Američani strkaj rypáky všude ve světě ale hlavně tam kde mají nějaký ($$$$) zájmy.

doplněno 22.11.14 12:35:

Všechny teroristy si vlastně vychovali sami !.!.!.!

tiffany*

Lujs, dala jsem to sem "pro úplnost", mně na tom celém cirkusu vadí, že už ta hysterie nabírá absurdní rozměry a to se mi vůbec nelíbí...

 

hodnocení

0x
avatar zolik

Miloš Zeman ví, co dělá, a na konci boje bude Kalousek v teplákách, Schwarzenberg v domově důchodců a Havlovo letiště se bude znovu jmenovat Ruzyně

zolik:

Krásná představa, k tomu vrátit alespoň polovinu toho co bylo rozkradeno a rozprodáno do ciziny *palec*

doplněno 22.11.14 18:19:

petr02:

ano, škodovka je asi jediná kde se to povedlo, ale co zbytek?

petr02

Víte, že už komunismus není a že se může cokoliv prodávat do ciziny a v mnoha případech je to i žádoucí kvůli kapitálu? Co byste jako chtěl dělat třeba s takovou Škodovkou? Nebýt miliard, které do Škodovky VW napumpoval, tak je dneska z této automobilky buď prach a nebo něco na úrovni Lady, tedy nic, o co by měli na světových trzích zájem. V podstatě jen zavedená silná automobilka mohla ze Škodovky udělat značku, která se dokáže prodat na celým světě. A to platí pro spoustu fabrik. Zaostalost v technologiích byla po sametu oproti západu obrovská. Za komárů totiž žádná konkurence nebyla a nebylo třeba tlačit na vývoj. Proto nebýt kapitálu ze západu, většina fabrik by pod vedením státu do pár let zkrachovala.
Jediná věc, o kterou by se snad mohl stát více zajímat, je nerostné bohatství.

tiffany*

Petr02, jste mladý a proto jen opakujete moudrosti dokola omílané hlavně těmi, kdo se na zničení naší ekonomiky podíleli. Věci jsou a byly mnohem, mnohem složitější, ekonomika každého státu je velmi jemný a citlivý mechanizmus. No a přece si ti, kteří zde s tou naší ekonomikou zametali po 89 o sobě nenapíšou, že poničili, co mohli, že. Klaus naštěstí Škodovku zničit (zařadit do kupónové privatizace) nestihl a přesto se nestyděl tam řečnit při kulatém výročí :). Řada dalších podniků to štěstí neměla a tak se prostě vrata zavřela nadobro. Modernizace a zvyšování konkurenceschopnosti je samozřejmá nutnost, ale to je o něčem jiném. Takže pozor na ukvapené soudy, chcet to čerpat také z jiných pramenů, než stranické propagační příručky. Jinými slovy, takových podniků, jako je dnes Škodovka jsme mohli mít mnohem více.

petr02

Prosím vás, odkud máte informaci, že beru informace ze stranických příruček? Vy spíše tlumočíte pocit lajcké veřejnosti a obzvláště u té české je tendence tahat na povrch zemský jen to špatné. Nic nového pod sluncem..
I když se vám to těžce nebude líbit, tak privatizace proběhla v rámci tehdejších možností dobře. Berme v potaz 40 let hrůzy, vymejvání mozků, kulturního a morálního úpadku. Vše špatné se muselo nějakým dílem projevit i na privatizaci, proto ne všechno proběhlo hladce, ale celkově proběhla privatizace úspěšně a dopadla nejlépe ze všech zemí východního bloku. Kdyby dopadla tak špatně, proč v jiné zemi východního bloku nedopadla transformace ekonomiky lépe než u nás? Že by všude měli nějakého toho svého zlého Klause? To, co se dělo později v 90. letech a v podstatě i v prvním desetiletí 21. století, to už není problém transformace a privatizace.
Zkuste občas číst i texty vystudovaných ekonomů a ne jen zprávy a pocity zdejších spoluobčanů z hospod a žumpních diskuzí. Nebo jsou všichni ekonomové Klausovi spiklenci, lumpové a zloději? Přestaňte šířit tu skepsi, že vše bylo špatně, když to není pravda. Těžko se mohlo povést něco, co by nám zaručilo dokonalý průběh. Takhle to po pádu totality skutečně nefunguje.
(A ne prosím, nejsem žádnej Klausův fanoušek, s jeho názory se absolutně nestotožňuji, protože jsem proEU, globální oteplování existuje a studenou válku obnovilo Rusko)

tiffany*

Petr02 klid, žádné info o Vás nemám, stačí číst... tak ještě jednou, privatizace Škodovky byla uvážená a dobře provedená, podepsána vláda P. Pitharta, zaplať Bůh za to a já tvrdím, že takových tu mohlo být víc. Kupónová privatizce byla hazard, prosté ničení, a kdo že byl podepsán na té kupónové knížce... a to byl jen začátek. Zaplatili jsme mnohem víc, než bylo nutné a ještě platit budeme, takže aspoň to poučení bychom si z toho měli vzít, že je dobré vážit si vlastních hodnot a podporovat ty politiky, kteří si váží nejen těchto hodnot, ale i lidí, kteří je vytvořili.

zolik, ještě jste na tom konci měl zmínit prezidenta Miloše Zemana, jak objímá stromy a přes rameno pokřikuje své vtipné bonmoty..

 

hodnocení

0x

Zeman zatím pořád udělal víc užitku než škody, až lidi pochopí, že do nebe oslavovaný Havel se svou naivitou nebo možná úmyslně rozložil náš stát hned na počátku, už bude pozdě, ono vlastně už je pozdě. Hlavně, že se po něm jmenuje letiště :)

Ovce pořád vidí jak nás proslavil Havel ve světě, hlavně v americkém kongresu, ale málo kdo ví, že v té době by jakékoliv vystoupení a kohokoliv bylo vnímáno zcela stejně.

BMBX: koukám že si taky rááád kopnete do mrtvejch :( :( :( :(

To tvrdím pořád, že je teď mrtvej za to nemůžu, ale jsou jedinci do kterejch kopnu kdykoliv i za mrtva a myslím, že ten skřet havlovic mezi ně patří *smich*

Vždy mě rozesměje když slyším, že Zeman něco užitečného pro tuhle zemi udělal, krom tedy hromady ostudy, populistických žvástů a nesplněných slibů davu lidí s poněkud nižším rozhledem. Je to stejná skupina lidí, která se ani před 89. rokem se o dění kolem nezajímala, jen věděli, že mají práci a ze správ, jak dělnická třída na západě je utlačovaná. Jsou neshopní a hlavně líní sami něco tvořit a jen čekají, kdo se o ně postará. Tací potom zvednou ruku pro každého, kdo jim slíbý, že bohatým vezme a chudým rozdá a je úplně jedno, jestli to je zloděj, nebo prolhaný ožrala. Zeman je komouš co zahodil rudou legitku, když už mu nemohla zajistit výhody a šel budovat kariéru, ale duchem je to pořád komouš a proto jsou jeho postoje takové jaké jsou.

Na Zemana máte svůj názor, neměl byste však při jeho prezentaci používat nepravdy, např, že zahodil rudou legitku, když už mu nemohla zajistit výhody. Skutečnost je taková, že do KSČ vstoupil během Pražského jara (1968) a v roce 1970 kvůli nesouhlasu s okupací vojsk Varšavské smlouvy byl ze strany vyloučen. Takže o tom, kdo má menší rozhled, by se dalo diskutovat.

stirecek*
Bruno ti mladí to nemůžou vědět. Mnohdy nemají ani svůj názor, protože neznají fakta. Jsou jak ovce, jdou tam, kam většina.

stirecek:

nejen to, mají i dost slušně vymyté mozky. Před časem se jeden můj mladý kolega divil jak je možné, že ten nebo onen byl před revolucí v zahraničí na západě, vždyť je to nesmysl, cestovat se nikam nemohlo a na hranici se střílelo *ee*

klera*

Tak se zase uklidníme ano? :D my vám taky pořád nepředhazujeme, že stárnutí má na svědomí tendenci idealizovat si minulost...i když je to biologický fakt, narozdíl od toho, že žádný "mladý" (i když, jak se to vlastně vymezuje...?) nemá svůj vlastní mozek.

Tak nějak nevím, sice před 89. jsem již nějakou tu dobu byl zařazen do pracovního procesu a protože stařeckou demencí ještě netrpím, tak velice dobře vím, jak to v podnikách vypadalo a jak si ekonomicky stály. Tvrzení některých obhájců minulého režimu svědčí evidentně buď o nástupu některých nezvratných změn v důsledku stáří a nebo důkladně vymitých mozcích.

lidus*

A proto tu nebyla nezaměstnanost a proto byl státní dluh pár korun, že? A proto, budeme ještě dalších X let poslouchat, že za to, že to nejde, že není na zdravotnicví, školství, důchody, můžou komunisti. Jistě, za hodně věcí nesou zodpovědnost, to nepopírám, ale za ten bordel co tu vznikl, korupci, rozkradení státních podniků zcela jiste ne. Stařeckou demencí netrpím, zatím.

doplněno 23.11.14 21:52:

Jasně, kradlo, korupce rovněž byla ale rozhodně ne v takové míře a když se na něco přišlo, tak si to zloděj odseděl, dnes si to odsedí jen ti malí a těm velkým se tleská. Dělalo se tzv. na sklad, nebo se zboží zavezlo do země kde ho měli na dluh ale dlužili oni nám, ne my všem kam dohlídneme. Já přece nechci tvrdit, že před 89 bylo vše OK a po 89 je všechno špatně, rozhodně ale nelze popřít, že všichni byli zaměstnáni a brali jakýsi plat, že se nikdo nemusel bát onemocnět. Znal jste před 89 nějakého bezdomovce? V Brně byli 4, spávali v podzemí teplovodního potrubí. Lichva byla trestná, prostituce rovněž, tím nechci říct, že neexistovala ale co je moc je moc a po 89 za podpory státu. To by bylo dlouhé psaní, já nenadávám, žila jsem spokojeně tehdy a spokojeně žiju i dnes.

A proto tu nebyla nezaměstnanost...ale bylo by lepší, kdyby byla, páč někteří zaměstnaci pracovali tak, že kdyby byli doma, podnik by více vydělal..

Ale to Vy přeci víte..

Za komunistů že nebyla korupce? Že se nekradlo v podnicích? Tak to jsem asi bydlel jinde.

petr02

Jo ekonomicky si stály naprosto famózně, v porovnání s takovými polskými, maďarskými, severokorejskými podniky.. zkusil jste je někdy v té době porovnat s podniky z USA, Velké Británie, Švýcarska, Austrálie, Japonska, atd? Třeba produktivitu, technologie, platy.. no asi jste to nezkoušel, jinak byste musel mluvit jinak, čísla neokecáte.

petr02

Tohle naprosto miluju - mladí nemůžou nic vědět, my víme vše nejlépe, nechte to na nás a budete se všichni mít jako v ráji *smich* Možná byste se divil, jaký individualismus panuje mezi některými mladými. O tom se na komunismu odkojeným jedincům může jen zdát.
Já jsem za ty mladé lidi rád, protože nebýt jich, tak nám tu asi dodnes vládne KSČ(M) a byli bysme tak evropskou (tragikomickou) raritou.

petr02

Jo taková opoziční smlouva, Šlouf, Nejedlý, skutečně samej přínos pro tuto zemi. Ještě, že se zavrhnul ten jeho pomník Dunaj - Odra - Labe.

stirecek*
Opět vytržené rčení z kontextu, které mladí rádi opakují - opoziční smlouva :) To nezavinil Zeman, ale sami voliči a opo smlouva bylo nejlepší řešení ze všech možných. Jinak bysme byli rozkradení o pár let dříve a vy mladší byste měli odchod do důchodu až po smrti :)
petr02

Co si mám představit pod pojmem rozkradení? Ve vašem podání je to tak abstraktní, že to nemá žádnou váhu. Mluvte konkrétněji, co přesně bylo ukradeno, jaký význam to mělo vůči celé ekonomice (například i vztah k důchodovému systému, kdo za to může, vyčíslete škody. Předpokládám, že pokud tvrdíte, že jsme byli rozkradení, tak se máte o co opřít a máte v tom perfektní přehled. Pokud ne, tak jste demagog jako Babiš před volbami, kterému lítali z huby možná a spíše nemožná čísla a obvinění, aby se zálibil svým potenciálním voličům. Nevím teda komu se chcete zalíbit vy nebo spíše držíte basu se skeptickou lajckou veřejností?
Česko je na tom ekonomicky dobře, většinu času prosperujeme a pokud zrovna ne (např. během Nečasovi vlády), tak je to z důvodu trendu ekonomiky nastavené vladním programem, například stabilizace rozpočtu a dluhu..Víte, že díky tomu nám minulý rok poprvé klesnul dluh?
Ano, korupce existuje, problémy jsou a vždy budou. Možná je ale větším problémem naše skeptická, nechápající, lajcká veřejnost. Především díky občanům padá morálka a to i v politice. Jak pravil klasik, politici jsou jen odrazem veřejnosti.

Petře02,

moje komunistická rodina již od druhého výročí revoluce říkala, že se toho rozkladlo více než za komunistů...Po dvou letech!

Stále se říká, že se to zde rozkladlo, jako by se za komunistů nekradlo.

lidus*

Pane Milane, copak vy, rozumný mužský, nevidíte, že nám tu nic nepatří, že z některých jsou miliardáří, vše sprostě nakradené (vlastně, žádné nakradené když to zákon umožnil), dnes už se bojí aby si i další nechtěli urvat svůj díl a tak se schvalují různá opatření a z těch zlodějů se stávají ústyhodní lidé a hlavně vrcholní politici a mnohdy ten největší zloděj křičí chyťte zloděje. O mnohých se to dlouho ví ale dík jimi schválené legislativě si na jejich stíhání policie vylámala zuby, pokud si někdo myslí, že policie zde může stíhat koho chce když k tomu má tisíc podkladů, je na velkém omylu. Teď nemluvím o levici nebo o pravici, neb všechno je to jeden spolek. Za komunistů jste ukradl pytel cementu a odseděl dva roky, dnes šikovně oberete stát o miliardu a v tv je o vás reportáž, jak jste šikovný podnikatel. Sám podnikáte, věřím, že poctivě a jistě tedy víte co vše jste tomu musel obětovat a nemyslím si, že 3x za rok jste s rodinou na Bahamách. Vaše komunistická rodina, má v tomto pravdu, bohužel.

Liduško, (můžu),

děkuji za pochavlu...Pane Milane, copak vy, rozumný mužský...

Právě že já vidím jak se daří soukromníkům, kteří dobývají svět. Myslíte, že takový mountfield je na tom špatně? Nebo že by Bernard nepatřil Bernardům..ale to bych mohl dělat sáhodlouhý seznam...

Za komunistů jste ukradl pytel cementu a odseděl dva roky...ale tomu snad nevěříte, že se trestal každý..vždyť pamatujete přísloví, kdo nekrade, okrádá svoji rodinu?

Nepodnikám, jsem jen zaměstnanec. Na dovolenou nejezdím na Bahamy, páč raději jezdím po ČR a Slovenku, několikrát ročně.

Moji komunistickou rodinu neznáte, přesto víte, že má pravdu..

Přeji vše dobré..

stirecek*

Petře pusť si někdy večer zprávy na jedničce, na nově, na primě---a uvidíš kam mizí miliardy ročně. Když budeš sledovat 20let den co den, nebudeš stíhat počítat. Co se konkrétně důchodového účtu týče, po komoušech tam zbylo cca 50miliard plus nástup silného ročníku 70 do zaměstnání. Tato generace produkuje další peníze, které by hravě pokryly nynější důchodce a dál by na účtu přibývalo a zbylo by tam dost na pokrytí nejméně dalších dvou generací. Tedy kdyby se ty prachy nerozkradly.Tento mezigenerační účet byl dobrý v tom, že hravě vykryl silnější poptávku a v dobách nižší poptávky spořil. Jenže dnes ten silný ročník 70 nestačí ani na pokrytí stávajících důchodců a teď si zeber fakt, že silný ročník 70 pujde do důchodu? Slabá nynější generace svoje rodiče neuživí a už vůbec si neušetří ani pro sebe...proto se neustále posunuje odchod do důchodu, aby se většina lidí vůbec důchodu nedožila. Po padesátce stejně nikdo nikoho nezaměstná, takže budou živořit na životním minimu.

petr02

Na televizi nekoukám možná dobrých deset let. Možná jenom když je MS v hokeji, tak ji zapnu. Ani ve zlém snu by mě nenapadlo koukat na bulvární zprávy jako jsou na Nově či Primě. To nejsou skutečné zprávy, které by měly nějakou přidanou hodnotu.
Vy si myslíte, že socialismus byl udržitelný? Víte proč vůbec padl? Nelze srovnávat tehdejší ekonomickou situaci s dnešní. Tehdy byla rapidně nižší životní úroveň, ano práci měl každý a některé potraviny byly levnější, ale jinak byli všichni zhruba stejně chudí. Samozřejmě ten kdo šel komunistům na ruku, ten se měl lépe. Dnes je životní úroveň daleko vyšší, lidé se naučili žít komfortně a chtějí toho co nejvíce. Chceme špičkové zdravotnictví, chceme nová auta, chceme mít vlastní rodinný dům, chatu, chceme jezdit na dovolené do zahraničí. Ekonomika je na tom dobře, ale bohužel její výkon neodpovídá životní úrovni, kterou požadujeme. Navíc průměrný věk se zvyšuje a porodnost klesá. Především toto jsou důvody, proč budou problémy s důchody. Opravdu to není kvůli tomu, že bylo něco "rozkradeno".
Nějak mne nebaví číst "po padesátce nikdo nikoho nezaměstná", "nikdo si nic neušetří", apod.. Víte kolik je zaměstnaných lidí po padesátce? Víte kolik lidí je natolik šikovných, že si dokáží vydělat dostatek peněz a spořit si třeba na důchod? V dnešní době se musíme hodně snažit a přemýšlet dopředu, nemůžeme se spoléhat na stát, socialismus dávno padnul a nevrátí se. Věřím, že ale spousta lidí má se snažením se a seberozvíjením se problémy, protože tohle za komára nebylo, každej měl všechno jisté, konkurence nebyla. Ne nadarmo se říká, že je třeba zhruba dvou generací, než se společnost naučí žít jinak.

stirecek*

Petře nemá to cenu...když jsou dva biliony pro tebe bulvár :)

Rapidně nižší životní úroveň? Tak pokud pominu, že to slovní spojení je trochu nesmyslné a vezmu v úvahu, že tím pisatel chtěl napsat že byla mnohem nižší než dnes, tak ano byla, ale ne mnohem nižší. Otázkou je jaká by mohla být po 25 letech kdyby se neděly ty prasárny, nebo ten propad mezi úrovní našich západních sousedů bude pořád konstantní? Můj západoněmecký kolega si vydělá asi 5x víc, zdaleka se nemusí v zaměstnání tak honit a má množství zaměstnaneckých benefitů a stejně ještě jde občas do stávky. Potraviny má kvalitnější a o něco levnější.

A že je potřeba minimálně dvou generací aby se lidé naučili žít jinak? Oblibený blábol, to by už na té jedné nové generaci musel být vidět posun k lepšímu a já jej nevidím. Prostě v lidech nejsou zakořeněny nešvary, zlozvyky a pod. z dob socialismu, v lidech je švejkovský přístup ke všemu (dán geneticky v českém národě) a díky tomu se nikdy nedohrabem na nějakou přiměřenou usoveń, vždy budeme pozadu a otázkou je zdali nebude docházet spíš k většímu a většímu propadu, zdali se jednou nenaplní slova v anekdotě, kdy se dítě ptá otce...Tati je to pravda že existovaly Čechy a kde vlastně ležely?...

tiffany*

Pánové bmbx a štírečku, velký dík za Vaše příspěvky, co píšete, to mohu s čistým svědomím podepsat... na polemiku s jistými názory nemám už nervy ani sílu, přeji pěkný den, t.

petr02

I já bych přidělil velký dík všem s odlišnými názory, protože právě tohle je největším důkazem demokracie a svobody, která je pro mne nejdůležitějším aspektem v životě. Kam se na ni hrabou nějaké ekonomické ukazatele. Nikdy v životě bych ji nevyměnil za vyšší důchod, levnější chleba nebo stoprocentní zaměstnanost. Nejvíce si vážím svobody, už jen z úcty ke všem obětem totalitních režimů. Od miliónů židů, romů, obyvatel Lidic, Ležáků, miliónů zbídačených, zabitých a umučených Ukrajinců, Rusů, přes popravenou Horákovou, upáleného Palacha až po stovky dalších obětí socialismu. Svoboda ale není zadarmo a nikdy stále není dokonalá, proto je nutné za ní neustále bojovat a zvyšovat její míru ve světě, protože i přes relativně vysokou míru svobody se stále páchají na celém světě hrůzné činy. Stejně jako Amerika nestojí na základech svobody, ale nesvobody, tak i náš stát nestojí plně na základech svobody, protože část těchto základů byla vybudována za totality a nejdůležitějším úkolem všech občanů je uctít oběti této nesvobody a z úcty k těmto obětem vybudovat základy nové, demokratické. Je to náročný úkol, který si vyžaduje abnormálně vysoké úsilí a ne každý to zvládá, bohužel. Ale bohudík za každého, kdo se o to snaží.

Petře, "I já bych přidělil velký dík všem s odlišnými názory, protože právě tohle je největším důkazem demokracie a svobody"
musím souhlasit s Vámi. Právě že můžeme (ne)souhlasit s kolegou a můžeme vést veřejnou polemiku (osobně jsem pro slušnou a neurážlivou debatu) o názoru jiných. Snažme se, aby nám to dlouho vydrželo.

Přeji hezké dny.

stirecek*

Tiffany nápodobně, protože bysme si mohli vyměňovat názory donekonečna. Petr je možná "dostatečně" svobodný, ale ta svoboda se dnes vyjadřuje výší konta, penězi. S morální svobodou se to nedá srovnat, nikdo nikoho nevyhazoval z práce když zaspal nebo onemocněl. Domek si mohl každý postavit bez toho, aby se zadlužil na celý život...nyní jsou lidé uvězněni v rukou bank...to je fakt svoboda :)

 

ujendys*
hodnocení

0x

jsme divný národ sprostý slova nám vadí ale rozkrádání státu a jiný levoty klidně přehlížíme!

ujendys, píšete nepřesně..

sprostý slova nám vadí, hlavně z úst prezidenta, který byl demokraticky zvolen.

ale rozkrádání státu a jiný levoty klidně přehlížíme, nepřehlížíme, tisíce lidí byli a jsou potrestáni. Ale hned se objeví jiní s jiným názorem, proč jsou potrestáni, když nic neudělali..

 

zwiki*
hodnocení

0x

Prezident to prokoukl již dávno a proto se"vzpírá"a ji "jiný" a to se nelíbí tady kecálkům a fandům od ODS ,ČSSD a TOP09 a hlavně USA.Proto ty kampaně proti Zemanovi organizované z USA.

zwiki, obrovský stát Amerika, organizuje kampaň v malé zemičce ČR proti Zemanovi? Ale nemáte důkazy, že? To si fakt myslíte? Co tím sledují? Dávno bylo kdy?

Podobně se říkalo, že slyší trávu růst...

kampaň asi zrovna ne, ale naše média jsou proamerická až, až, a lidé se nechjí masírovat.

Havel toho nablábolil taky dost, ale nikdy kolem toho nebyl v médiích takový humbuk *smich*

zwiki*

milancukr-jo já to povím a vy to vykecáte

ale to by bylo dobře, alespoň by se každý dozvěděl o těch informacích, nebo nic nemáte a jen píšete..

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

nedá mi to, se v téhle souvislosti zeptat, co říkáte na anketu branmeprezidenta.cz/... , která běží na netu od 18.11.?

k2

Ze uz skoro 13tis lidi ma pocit, ze jim na mail chodi malo spamu?

culdabulda, říkám (přesněji píšu), že má každý právo se vyjádřit, třeba i několikrát. Je demokracie, je tu možnost, tak se zastane prezidenta ten, který mu rozumí a souhlasí s ním. Bez obavy, že skončí v base.

Nevím zdali možnost se vyjádřit k tomu, že prezident je vůl dokáže plně vyvážit nemožnost to samé říci třeba o šéfovy firmy a dělá něco blbě, ve které je člověk zaměstnán, aniž by ohrozil svůj pracovní poměr.

Trochu mi to připomíná citát od pana Wericha:

...o takových maličkostech, co s mojí výplatou, co bude k večeři a co s mým volným časem, o tom rouzhoduje manželka a o těch zásadních věcech, například jaký je náš vztah k Tchaiwanu, o tom rozhoduji já...

*smich*

Nejsem si jist, zdali to někteří s tou svobodou slova trochu nepřehánějí, v těch záležitostech které se nás bezprostředně týkají by se našlo pár příkladů, že jsme na tom hůř než před 89

No a proč by zaměstnanec měl šefovy firmy něco říkat, ten snad byl zaměstnán z jiného důvodu, než aby do něčeho kecal.

Asi tak jako teď kecáme do toho co dělá prezident :-D

Śéf může něco dělat blbě a v dřívějších dobách nebyl problém jej zkritizovat a dočkat se nápravy pokud to bylo opravdu špatně, dnes má každý blb manažerský kurz a pokud něco nezvládne, nic se neděje dá si zlatý padák a jde ku*vit jinou firmu :-D

Jenomže prezident nás neplatí, ale naopak, on je placen z našich daní a mám pocit, že ten se ke svým krytikům taky nestaví tak úplně neutrálně. Zaměsnanec je placen za práci na kterou byl přijat, nikoliv za kritiku :)

To nic nemění na tom, že i šéf není neomylný a dobrý šef by měl kritiku snést a to se poněkud z té naší demokracie vytratilo.

Takže máme demokracii a svobodu slova, ale tak nějak podle citátu pana Wericha, viz výše :-D

Ale demokracie je úplně o něčem jiném, nemůže si každý dělat co chce, nebo kecat komukoliv do čehokoliv, to by byla anarchie, nikoliv demokracie. Šéf je šéf, byť třeba blb na entou, pokud sním mám nadstardatní vztah, tak mu mohu svůj názar říci třeba na plnou hubu, ale pokud je mezi námi čistě vymezený vztah nadřízený - podřízený, tak prostě nemám nárok, pokud se ovšem nejedná o věc rozpornou s mou pracovní smlouvou.

kecat do něčeho není anarchie, to je právě svoboda projevu, ne? :-D

No já bych řekl, že svoboda projevu je úplně o něčem jiném, třeba právě o tom, že nás za naše projevy zde na fóru nebude nikdo stíhat. Když v armádě dá nadřízený svému podřízenému přímý rozkaz a on o něm začne diskutovat, protože přeci máme demokracii a svobodu projevu, tak jak to asi dopadne? V civilním sektoru to je úplně stejné, nadřízený rozdává příkazi a podřízený ( zaměstnanec ) koná, žádný prostor pro diskuzi a svobodu projevu nevidím :-D

petrzach
hodnocení

Tyto petice ,nemají žádný smysl ...rozhodujou volby a tam rakušák huhla prohrál . Holt si budou pražští povaleči muset vybrat někoho jiného...ale koho? Ten prý první nejlepší prezident nechal střílet do dělníku a toho druhého ožralu z heřmanic houpali nacisti na kolenou . Další kradl péra a nechal rozkrást republiku . Ten poslední jenom chlašče a provokuje ...tak koho

 

 

pohanka*
hodnocení

0x

Protest je jenom odvádění pozornosti od důležitějších věcí. Nezaměstnanost, zvyšující se výdej financí na sociální dávky, doplatky na bydlení, rozkrádání st. majetku, nevyrovnaný státní rozpočet, zvyšování počtu státních zaměstnanců, zvyšování mezd st. zaměstnanců, není to výrobní sféra, nemůžou mít všichni plat jako ve funkčních firmách vytvářejících zisk, plno neziskovek, atd. atd.

Na slušný, pracující lidi se nakládá stále více a více odvodů, povinnností. Na druhé straně se s těmito penězi plýtvá a vyhazuje do stále bezedné díry státního rozpočtu.

Proti tomu by se mělo bojovat, demonstrovat. Převážně mladí NEZAMĚSTNANÍ, vytáhněte jiné barevné karty, chcete pracovat, mít jistotu, rodinu, bydlení, nechcete jít do důchodu v 75ti letech...

petr02

Nikdo ale nezpochybňuje, že bychom neměli jisté potíže ekonomického charakteru. Jak to ale souvisí s chováním prezidenta? Ono se dá i to, co popisujete vy, označit jako odvádění pozornosti, záleží z jakého úhlu se na to díváte. A kdo určí, co je důležitější? Vy?

pohanka*

Právě že ,,jisté potíže ekonomického charakteru,, se dotýkají stále větší většiny našeho národa. Stále se považuji za Češku a moc se bojím, že ztrácíme identitu s naším národem. Že náš národ je utlačován, profitují a budou profitovat jiné národnostní kultury. A to vše nese ruku v ruce nedostatečná, nekvalitní práce našich politiků. Rozprodávání naší země, peníze na začleňování, peníze pro migranty. Nemůžeme přece zachránit všechny. Zřejmě je takový vývoj po celém světě, i když by se našlo pár zemí, kde je na prvním místě spokojenost jeho obyvatelstva.

Ale máte pravdu, diskuze je vedená jiným směrem. Jenom doufejme, že při příštích volbách budeme moci zvolit opravdu důstojného zástupce naší země.

A v mnohém budu s Vámi určitě souhlasit, nicméně právě s těmi mladými to není právě tak úplně jednoduché. Stěžují si, že málo vydělávají, nebo jsou nezaměstnaní a řeknete jim, že jsou mladí, plny energie. tak ať zkusí si sami vytvořit pracovní příležitost, tak ono se jim nechce nikam dojíždět a práce rukama také není to pravé ořechové.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]