Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přijmou mě?

Od: info1999* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, je mi sice 13 let a chodím do 7 třídy, ale rád bych to věděl dopředu. Od 2 třídy mě baví počítače, první počítač jsem dostal v 7 letech a bylo to pro mně něco nového, druhý den, co mi rodiče koupili PC, tak jsem se s ním seznamoval a učil. (většinou mě učila sestra) a ani do dvou týdnů jsem s ním uměl perfektně a potom jsem zase já radil mé sestře. Před 1,5 rokem jsme dostali v šesté třídě, nový předmět IT a mám samé jedničky, jsem takový technik přes počítače. Rád bych se dostal po ZŠ na SŠ, obor IT, ale nevím, co mám mít za průměr (celkově), nebo jaké musím mít dobré předměty, abych se tam dostal, prostudoval jsem několik stránek o školách s oborem výpočetní technika (IT) a nic takového jsem tam nenašel. Rodiče také neví, ale právě jsem se chtěl zeptat Vás. Nechci plašit, ale byl bych moc rád, kdyby mi někdo odpověděl.

Známky z IT mám jedničky, ojediněle dvojky, ale to pouze výjměčně.

Na vysvědčeni:

IT: 1

FYZIKA: 2

MATEMATIKA: 2/3

Co myslíte...

Děkuji za odpověď...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

info1999*
hodnocení

Celkový průměr známek (všechny známky - vysvědčení)

=1,81

adalobysetaktopresd
hodnocení

0x

To já také nevím...ale líbí se mí, že již v tak ranném věku víš co chceš...Prostě se stále uč co nejlépe umíš...

a pokud Ti mohu vnuknout jednu myšlenku..zůčastňuj se různých soutěží co se týká IT...nemyslím jen ty co jsou na Tvé škole...ale zjisti si i jiné..jsou i republikové...Když se dobře na takové soutěži umístíš...a pak ho předložíš při přijímačkách...Je to velké plus pro Tebe..

lidus*
hodnocení

0x

Pokud uděláte přijímačky tak vás jistě přijmou, snažte se si známky nepohoršit a tu matematiku vylepšete na tu dvojku.

iz*
hodnocení

0x

Přestože známka z IT ani známky obecně nic nevypovídají o kvalitách žáka, doporučila bych prospěch v matematice i fyzice zlepšit (bude se ti to do budoucna hodit).