Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Opotřebená struna?

Od: tecr* odpovědí: 3 změna:
Ahoj, není to ani týden, co jsem si koupila struny Elixir. Jsem začátečník, ale vím, že tyto struny jsou už nějaká kvalita. Včera jsem si ale všimla, že struna G jako by byla narušená. Je to v pořádku, nebo je to znak něčeho špatného? Popřípadě jak tomu zabránit? Struny čistím speciálním přípravkem.
Opotřebená struna?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

dejavu*
hodnocení

0x

Reklamuj to, tohle by po týdnu rozhodně udělat nemělo. Nevím, čím to čistíš, podívej se, jestli ten přípravek je na struny s tímto opletením struny. Podle mne tohle je bavlněné drátové opletení.

Jinak géčko je bohužel exponovaná struna, kterou jsem měnila nejčastěji.

hlavac
hodnocení

0x

Hele a nejsou to jen chlupy z toho hadříku, kterým to čistíš? Z té fotky to úplně patrné není.

Pokud se tohle udělá na struně, pak je něco špatně. Byl-li by to opravdu vadný kus, bylo by to na reklamaci, ale já jsem se s tím v životě nesetkal, moc se mi to nezdá.

Ještě dvě poznámky: Elixiry nejsou určeny pro agresívní styl hraní. Jistě mi řekneš, že to není tvůj případ, ale dobře vím, že začátečníci naprosto vždy do strun hrozně řežou aniž si to uvědomují.

K tomu čištění: Strašně se přeceňuje a je v podstatě zbytečné. Člověk by měl samozřejmě vždy hrát s naprosto čistýma rukama a struny pravidelně měnit. Při častém hraní se ohrají celkem rychle, mnohem rychleji, než by člověk věřil, vlastně by se neměly stihnout ani nijak výrazně zašpinit. Pokud člověk přece jen musel hrát třeba s mastnýma rukama (občas se tomu prostě nedá vyhnout), je vůbec nejlepší technický líh na nějaký hadřík, který nepouští chlupy. Litrovka je asi za 60 korun a budeš to mít na léta.