Dithiaden na noc

Od: Datum: 18.10.14 14:26 odpovědí: 4 změna: 19.10.14 07:57

Ahoj,skončil jsem v nemocnici s atopickym ekzemem rozdrapanym do krve,dávali mi dithiaden a alergen .. dithiaden ráno a pak večer v 18:00 a další v 21:00.

Doktorka řekla že ho mám postupně vysazovat,tak jsem si na noc dál jeden dithiaden a ráno jsem měl malinko podrapany krk,tak si zkusím dnes vzít jeden po večeři a pak jen půlku za další 3 hodiny,snad n tom nezustanu závislý... jsem po nich jak na drogách...v noci držím v práci pohotovost a za volant nesmim s tím ... snad to je jen chvilkova alergická reakce , stalo se někomu něco podobného?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc*
Datum: 18.10.14 14:32

zeptejte se v lékárně nebo přímo doktorky - může to být alergie nebo jiná nežádoucí reakce... Po internetu to určitě nepůjde poznat...

Nicméně v rodině bral dithiaden můj tatík a moje prababička - výjimeně celou tabletu, většinou jen půlku na noc... Vždy ale NA SPANÍ!

Na pohotovost bych to tedy nebral... jsou i jiné léky, doktorce sdělte, že potřebujete mít možnost řízení vozu a pohotovost... něco vymyslí

Od: jeka
Datum: 18.10.14 17:02

Já beru Dithiaden vyloženě na spaní (tedy jen někdy) místo klasických prášků na spaní, právě že na něm nevzniká závislost a dobře se po něm spí. Ale pohotovost v práci bych s ním tedy nedržela!

Datum: 18.10.14 17:09
avatar

Já jsem po Dithiadenu spavá. Občas ho vezmu na noc. Ale mám velice dobré zkušenosti se Zodacem. Taky je na záchvatovité svědění. Jen nejsem spavá.

doplněno 18.10.14 17:13:

Ty ses ptal na atopák, že? Poprvé se ti vysypal na podzim? Zjistil jsi z čeho? Nebo fakt jen podzimem. Někdo to tak má. Dost hrůza! Drž se!

doplněno 19.10.14 10:50:

Já mám lupenku a ve špitálech a na kožním a v lázních jsem se s atopákama setkávala. Fakt je to na . . . Kdyby šlo najít spouštěč! *zed* Na kožním se poptej na biologickou léčbu. A poklikej a něco si o tom přečti. Mám pocit, že to jediné na atopák platí. A toto by mohlo pomoci ke zklidnění. http://www.protopan.cz/?utm_s…nt=14.3.&utm_campaign=lekarny

Od: tomto
Datum: 19.10.14 07:57

5 let jsem ho neměl a teď se mi zas objevil ... ani 2 dithiadeny na noc mi nezabrali,přítelkyně mi celou noc držela ruce jinak bych se skrabal ... hrozný ... já se na to vyseru velebnosti

ru velebnosti

doplněno 19.10.14 17:10:

Myslíte že mužů zodac... tabletu ráno a tabletu večer?

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.