Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
Možná si někdo bude myslet, že jsem se zbláznila, ale chtěla bych se ve svým 21 letech začít učit hrát na nějaky hudební nástroj. Dosud jsem na žádný nehrála, noty si také moc nepamatuji. Myslíte, že je to možné? Vzhledem k tomu, že jsem studentka vysoké školy, nemám peníze na nějakou soukromou výuku. Napadlo mě, že bych se mohla učit od zobcové fletny, měla by být nejlehčí a postupně bych přešla na kytaru. Na zobcovou flétnu se učí neteř a zkoušela jsem si dvé nejlehčí notičky a docela to šlo. Myslíte, že jsem se opravdu zbláznila, nebo je opravdu možné se doma jako samouk naučit pro svou potřebu hrát?
já jsem se začal učit hrát na kytaru ve 37 , ale jako samouk. problém tu je jen v ohebnosti prstů, jelikož už je mám za ta léta všelijaké opracované. ono to ani tak není učení,ale brnkání, drnkání a řezání do kytary. moje nástroje pro začátek: el.kytara B.C.Rich, kombo Marshall V100 + kyt.efekt Boss MT2
doplněno 04.12.11 10:48:noty neumím, jen akordy.
Dobrý den, samozřejmě je to možné, jen snad pokud bys chtěla hrát s filhamonií by to bylo složitější. Na zobcovou flétnu nevím, ale většina lidiček co hraje na kytaru se to naučili sami a noty taky neznají. Jsou velmi dobré učebnice pro samouky, místo not jsou nakresleny akordy. Jediné co to vyžaduje, je hudební sluch. Já jsem zkusila hrát na kytaru po šedesátce, hraní mi docela šlo, ale se zpěvem to bylo horší, tak se teď začnu učit vybrnkávat melodie a k tomu zpěv nepotřebuji. Patronka
Vůbec ses nezbláznila. Hlavně to chce chtít a vytrvat. Taky jsem znovuzačínal dýl. Dřív se mi do piána ani do houslí nechtělo no a potom se mi chtělo, tak jsem začal sám na kytaru, flétnu a skřipky a občas navštěvoval LŠU, občas kamarády a bylo to.
Vytrvej, hudba je krásná.