Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ojeté či nové? Na cestu do práce!

Od: mira* odpovědí: 12 změna:

Jsem strojní mechanik a s ohledem na zkušenosti v tomto oboru jsem se pokoušel koupit ojeté vozidlo. Nákup vozidla trval cca. 3 měsíce! Nebylo to vůbec lehké a najezdil jsem spoustu kilometrů a provolal plno peněz! Chci se s vámi podělit o mé špatné zkušenosti. V této zemi, která je smetištěm, nebo spíše vrakovištěm odložených vozidel, to bylo opravdu těžké! Spousty lidí co chtějí prodat svůj vůz , nejsou vůbec schopni popsat vozidlo, údržbu a případné opravy provedené na vozidle! Nemají servisní knihy, účty za opravu ani doklad o pravidelném servisu, což jsou alespoň při nejmenším účty za výměnu olejů! Nemají páru jaký olej při kolika kilometrech a kam jim někdo doplňoval či měnil! Na internetu v různých inzerátech a bazarech jsou tyto vozidla pouze krásně nafocená z těch správných úhlů , aby neprozradila fotografie už na pohled slabost auta. Moc šikovné focení pro obelhání zákazníka, který chce dát poctivé peníze za auto!? Je těžké koupit funkční auto, většinou jde o vozidla , které mají nějaký problém a proto se jich majitelé a překupníci hodlají urychleně zbavit. No a potom se nový majitel může bez prostředků na opravu, opravdu zbláznit. Nemít peníze a před domem zaparkovaný nepojízdný vrak je smutné! Víte já znám to omámení, když člověk spatří krásné auto na pohled! Ta možnost že budu majitelem vozu je opravdu krásná. Dokáže udělat z člověka tupé zvíře bez možnosti logického myšlení. Ne! Musíte na to opravdu chytře a s rozumem! Máte většinou v ruce mocnou zbraň, které se říká internet! Zjistěte si na něm podle kilometrů,ročníku a značky slabost tohoto vozu, koukněte se kolik stojí díly možného problému a nevěřte, že tohle vozidlo je jiné než ty ostatní. Víte mohl bych psát hodiny o autech! Zaměřte se na věci které na první pohled už varují! Nebojte se zeptat náhodně, majitele téhož druhu vozidla na jeho zkušenost s autem a co kolik opravdu stojí a kde