Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Call centra v Brně

Od: hribesek odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, sháním brigádu v Brně. Vyzkoušela jsem snad vše kromě call centra a ráda bych se dozvěděla, jak je to s prací v call centrech a jaké je v Brně to nejlepší, nejférovější atd... Moc děkuji za jakékoli informace

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinaa*
hodnocení

0x

Tak to preji hodne stesti. V call centru jsem pracovala tusim mesic... nejdriv jsme se museli naucit, jake pouzit uvodni vety atd, chodili jsme i na seminare. Pote nas priradili k nejakemu TOP volajicimu a my poslouchali, co operator rika, jake pouziva obraty, co na lidi zabira. A pote jsme treba byli nuceni dokoncit nejaky z jeho hovoru. Pokud se nam to povedlo, vzali nas (nebo pokud jsme se jim zalibili, ale momentalne se obchod nepovedl). Pokud se jim novy zajemce nezdal, mluvil spatne, nehodil se - ahoj.

Novi operatori nastupuji na nejhorsi praci, coz je vetsinou obvolavani duchodcu, kteri na Vas sproste krici, nadavaji na vsechno a nic koupit nechteji. Sedite v jedne mistnosti s dalsimi treba 40 operatory, stoly mate oddlene prepazkou, je to jak hucici ul. Do toho na Vas tlaci manazer, abyste uzavrela co nejvic obchodu. Maji sluchatka, kde mohou prepnout a poslouchat kousek rozhovoru od toho, toho ci toho operatora, takze musite byt neustale ve strehu. Pokud se Vam dari, zahy jste prevelena na lepsi praci. Pokud ne, koncite. Treba i po 14 dnech bez uzavreneho obchodu. Takze fer - pokud Vam nevadi otravovat lidi, snaset jejich nalady a urazky a nehroutite se, kdyz je na Vas vyvijeny velky psychicky tlak, bezte do toho.

Je to pomerne dost stresujici, neni cas na jidlo, vse se monitoruje, nesmite se splest a musite lidem odkyvat, i kdyby Vam nadavali do p...

Pro me bylo nejhorsi, ze sluchatko jako prvni musi polozit vzdy zakaznik, nikdy ne operator. Za operatora poklada sluchatko automaticky system, ale sluchatko je jeste par vterin po polozeni zakaznikem funkcni. Takze mate velmi prijemneho zakaznika, ktery nic nechce, ale je mily. Polozi sluchatko a nez Vam system preskoci na novy hovor, slysite, co si oni lide doma rikaji. Treba: "Kdo to byl, lasko?" "Ale, zas ty ku.vy od O2..." nebo "Nejaka krava od O2 zas otravuje..." pripade "To tak, ty p.co, od tebe tak neco koupim..."

Vsechny call centra jsou stejne. Na stejnem principu - mas obchody - nechaji si te. Nemas - letis. Proto jsou take neustale nabidky z call center platne, na 100 novych operatoru tam zustane jeden, dva. Zbytek nevydrzi s nervy nebo jim to proste nejde.

 

drich*
hodnocení

0x

Já myslím, že řečeno bylo snad všechno *palec*

Snad, že obvykle je ještě zvykem, že můžete Vy jako operátor vypnout na pár sekund mikrofon a taky si zanadávat a ulevit a pak pokračujete v rozhovoru =)

martinaa*

Jj, spousta operatoru vypinala sluchatka a v pauzickach, kdy mlel zakaznik, jedla, lustila si sudoku, dokonce si pinkala mickem o zed apod:D Ale to uz jsou profici:)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]