Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Citové a psychické vydírání

Od: lenkacd odpovědí: 9 změna:

Pracuji jako vlakvedoucí ČD. Stále častěji se mi stává, že nastoupí do vlaku pochybné a nepřizpůsobivé existence /nejčastěji cikáni/ bez jízdenky a peněz. Sebou mají malé děti a apelují na mě, abych je vzala, že už tam hodiny čekají, potřebují se dostat domů /nebo k rodině/ atd. Často se to stává u posledních vlaků, kdy další jede až ráno. Jak se zachovat? Mávnout rukou a svézt je, nebo vyhodit i s promrzlím usmrkánkem. Taky jsem matka, ale ještě jsem je nikdy nevzala. Myslím si, že je to jejich odpovědnost a svědomí a nemají právo mě do toho zatahovat a vydírat mě. Jak byste se zachovali vy a proč?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Na to se těžko odpovídá, ale podle mě děláte správně. Není Vaše odpovědnost, že jsou s malými dětmi do noci daleko od domova. Je v tom kalkul a hra na city. Nejste zodpovědná za pohodlí jejich dětí, to je jejich problém a jejich povinnost, zajistit, aby děti byly včas v postýlce.

martinaa*
hodnocení

0x

Pravdu? Dítěte je mi líto, za svoje rodiče fakt nemůže, ale stačí, že je živíme, ustupovat věčně jim fakt nehodlám, aby si všechno vybrečeli a vyřvali. Ty výmluvy o rodině a nemoci a blablabla znám z Brna velice dobře, tam je to na každém rohu. Dopředu nastrkat děcka, to je jejich taktika.

xixi*
hodnocení

0x

Dítěte by mi asi bylo líto, ale děláte dobře, že se nenecháte vydírat. Není vaše starost, kam půjdou, kde přespí. Pokud nemají na jízdenky, mají sedět doma. Jednou svolíte a budete je mít na krku pořád. Oni si zkoušejí všechno vyřvat a tahat do toho děti, ale nenechte se obalamutit. Vyhodil bych je, protože nemají ve vlaku co dělat.

eulalie*
hodnocení

0x