Nejste přihlášen/a.
Zdravím, dám příklad. Koupil jsem si TV. Ta přišla samozřejmě v klasické kartonové krabici a te%d se chci zeptat. Pokuď by se mi s TV něco stalo v záruční době, musím po celou dobu uchovávat doma tu krabici ve které mi přišla nebo jí můžu vyhodit? Je to hloupá otázka, ale rodiče mi tvrdí, že si jí musím nechat, jinak bude problém s reklamací...
Reklamoat muzete bez obalu. Muzou po vas chtit proslusenstvi, coz krabice neni
doplněno 01.11.11 10:40:přeloženo do čestiny:
Reklamovat můžete bez obalu. Mohou po Vás chtít příslušenství, což krabice není
Ono nejde tak o problém s reklamací, jako spíš o to pokud by jste museli TV někam při reklamaci vozit. V krabici je převoz vždy o něco bezpečnější, jinak opravdu o nic nejde.
krabice schovávám 14 dní,pokud bych chtěl věc vrátit a peníze zpět a tam by byla krabice potřeba. jinak vyhodit. pokud budete reklamovat závadu, tak nebudete televizi nikam posílat, ale záruční opravář přijede za televizí a opraví ji bezplatně v záruce u Vás doma. to samé lednice,pračky atd. neumím si představit poslat pračku. pokud není v moci technika opravit na místě,sám si jí odveze a zase přiveze. mě osobně opravoval plazmu 42" . po telef.rozhovoru, kdy jsem mu řekl, co telka dělá či nedělá včetně typu,si přivezl kufřík s náhr.díly a do hodiny opraveno. měnil jednu ze tří desek.
Já krabice neschovávám (pokud se mi nehodí na něco jiného), zboží zásadně nevracím a pokud se něco podělá tak to rozeberu a pokud je to v mých silách tak opravím - reklamovat mě nebaví
Týden po nákupu, jsme vraceli LCD monitor k počítači, do obchodu World - Černý Most. Krabice byla na chalupě, tak jsme monitor vrátili bez krabice. Omyl, závadu nám uznali,ale bez krabice odmítli vzít zpět. Museli jsme zajet na chalupu a krabici dovézt. Pozor na to.
Ale to tu padlo, pokud se zboží vrací, krabice je potřeba, pokud zboží berou do pravy není nutná, pokud jej bere do opravy prodejce, tak vám to bez krabice nevezme, on to totiž musí v něčem poslat do servisu
Nesouhlasím s tím "on to totiž musí v něčem poslat do servisu", to sice musí, jenže to je jen moje dobrá vůle, že mu orginální nebo neorginální krabici poskytnu. Takže při reklamaci samozřejmě stačí donést jen spotřebič a doklad o koupi (účtenku, paragon, fakturu, kupní smlouvu...). Jak to prodejce dostane do servisu je jen a jen jeho problém, který nelze přenášet na koncového spotřebitele...
Mě osobně je to úplně jedno, jak jsem psal tak já zásadně nic nereklamuju. Co se týče schovávání krabic, tak toto doporučení je uvedeno mnohdy přímo v manuálu od výrobce .
krabici opravdu nemusíte uschovácvat, reklamační řády nečtěte. Pokud ale bude reklamece a prodejna by chtěla krabici, musíte se bránit, páč je to hloupost. nemůžete mít doma dva (někdy i více) roky krabice od všeho. Reklamujete výrobek, nikoliv obal. To by pak klidně mohli chtít i igeliťák ve kterém byl návod, taky i drátek jak je přívodní kabel svázán..
chápete, OK?
Pokud to je kupovaný v běžným maloobchodě tak tam opravdu není na reklamaci krabice potřeba. Ovšem koupit si ji třeba v Makru tak tam krabice potřeba je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.