Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Domácí brigáda

Od: veroll odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

prosím mohli jste mi doporučit domácí brigádu nebo nějakou práci na doma. Studuji a nemohu chodit běžně do práce. Obávám se podvodu.Děkuji za odpověď

Veronika

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

0x

Zadej si vpravo nahoře do vyhledávacího políčka práce doma, na doma, domácí a pod. a zjistíš, že nic takového prakticky neexistuje. To bys musel sám umět něco, co můžeš prodávat přes internet, lépe než všichni ostatní.

filip17*
hodnocení

0x

s tím tak úplně nesouhlasím, je spoustu možností jen většina není pro všechny mám známého co obchduje s kávou a dělá to doma a žíví se tím. Lze si přivydělat i jako copywriter to znamená, že píšete krátké články. Můžete si založit vlastní blog, pokud bude kvalitní máte příjem z reklamy, lze to například propojit i s youtube. Znám i lidi co se živí právě youtubem a jejích příjmy jsou i nad 10 000 CZK, ovšem není to hned nějakou dobu to trvá. Nejednoduší je asi ta cesta copywritera, ale příjem není nijak ohromující.

doplněno 12.10.14 21:42:

ještě doplním, že souhlasím s @uska Znám taky spoustu studentů,kteří mají brigádu. Sám jsem ve čtvrťaků chodil na 12hodinové směny přes víkend a šlo to :) Někteří zase chodili rovnou po škole a víkend měli volný je to jen o organizaci času a o tom jak moc člověk chce :)

iz*

Filipe, mohl byste mi vysvětlit, v čem s Ládinem nesouhlasíte? Čím se Vaše odpověď liší od jeho? Vše, co uvádíte, musí dotyčný umět lépe než ostatní, aby to mohl nabídnout jiným (aby za to lidé byli ochotni zaplatit).

Neuvedl jste ani jednu brigádu (pracovně právní vztah) ...

Dobrý copywriter "nepíše krátké články" za směšnou částku za NS pro pofiderní weby. Dobrý copywriter už práci odmítá (nemůže z bčasových důvodů přijmout všechny poptávky) a jeho práce jej uživí dost dobře ...

filip17*